Dat is ook weer zo, maar ik zie M&S niet echt zoveel volk trekkenquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Er kan 60K op de goffert he. Dus als je 40K verkoopt wil je best nog wel wat promo maken lijkt me
ga eens kijken voor 15 eurootjesquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, maar ik zie M&S niet echt zoveel volk trekken![]()
41quote:Op donderdag 2 juli 2015 17:30 schreef richolio het volgende:
Netjes van je. Mag ook wel eigenlijk.. Hoe warm wordt het? 35 graden?
Als er vanavond een kaartje online staat voor 15 euro ofzo dan kan ik het waarschijnlijk niet laten.
Ga daar maar gewoon vanuit inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:13 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een idee hoe je moet betalen op het terrein? Ik neem aan muntjes, maar kon het niet echt vinden.
Was prima concertje inderdaad. Nummers van het eerste album zijn regelrechte klassiekersquote:Op zondag 5 juli 2015 00:06 schreef DjinN het volgende:
HET WAS AWESOME WAAAAAAAAAH![]()
![]()
ik stond helemaal vooraan!
Dit zou zo door mij geschreven kunnen zijnquote:Op zondag 5 juli 2015 02:11 schreef Fuszy het volgende:
Een geweldig concert. Mooi ook hoe ze de rustige nummers met de andere nummers afwisselden. Voorprogramma's waren ook wel oké. Bear's den vond ik heel goed. Eaves een heel stuk minder. Vaccines waren wel oké.
Van de parkeerplek afkomen was wel echt een drama
Daarom ben ik met het OV gegaan Normaal hou ik daar absoluut niet van, maar gister was het ideaalquote:Op zondag 5 juli 2015 02:11 schreef Fuszy het volgende:
Van de parkeerplek afkomen was wel echt een drama
Klopt. Die gele bandjes waren Circle bandjes. Kon je vooraan halen om de zoveel tijd. Daarmee kon je het vak uitlopen en altijd weer terug komen. Zonder bandje mocht je niet meer terug het vak in bij immense druktequote:Op zondag 5 juli 2015 01:45 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Was prima concertje inderdaad. Nummers van het eerste album zijn regelrechte klassiekers
Ik stond ook redelijk vooraan. Ben gewoon dat eerste vak ingelopen, eenmaal binnen zag ik veel mensen met een geel bandje, maar er werd verder niet op gecontroleerd dus hoe dat precies zat weet ik niet. Maar ik stond in elk geval ook goed
Ik moet bekennen dat ik nergens lang heb hoeven wachten! En ik ben iemand die vaaaaaaak naar de wc moet en vaak drinken haaltquote:Op zondag 5 juli 2015 11:24 schreef MissLuna het volgende:
Wat was het geweldig! 's Middags wel even zwaar gehad met die warmte en de belachelijk lange rijen voor het toilet (+-45 min) en de bar (+-30min), maar het optreden heeft alles goed gemaakt. Wow..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |