SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Welke mafklapper zei dat?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:23 schreef Caland het volgende:
Ik las gisteren in de spits een heel stuk dat Peter Bosz de gedroomde kandidaat in Amsterdam was.
Ik was dan wel straalbezopen toen ik het las maar het stond er toch echt.![]()
Ja het was een soort van opiniestuk ofzo. Ik weet het ook niet meer zo goed want bezopen.quote:
Vond het redelijk bizar want ze pakten daarmee best groot uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Denk je ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik denk dat Ajax eruitvliegt tegen die PolenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De bal is rond.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:28 schreef Pleun2011 het volgende:
De TT is iets te rooskleurig.. we weten allemaal dat Ajax er gewoon uit gaat vliegen tegen Legia.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik had het ook gelezen en het was Aad de Mos.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het was een soort van opiniestuk ofzo. Ik weet het ook niet meer zo goed want bezopen.
Vond het redelijk bizar want ze pakten daarmee best groot uit.
Dan weet je ook wel hoe serieus je het moet nemen.![]()
He dat zei ik ook net.. Stugge Oostblokploeg die de honger heeft die Ajax niet heeft.. Legia is geen aansprekende tegenstander terwijl ze het dit seizoen goed doen en Ajax hen wel zal onderschatten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:27 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik denk dat Ajax eruitvliegt tegen die Polen![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:29 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik had het ook gelezen en het was Aad de Mos.
Dan weet je ook wel hoe serieus je het moet nemen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat soort ploegen zijn verschrikkelijk kut. Zie Kuban Krasnodar, Steaua Boekarest, die kutploeg met de 4-3 van Manu, enz.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
He dat zei ik ook net.. Stugge Oostblokploeg die de honger heeft die Ajax niet heeft.. Legia is geen aansprekende tegenstander terwijl ze het dit seizoen goed doen en Ajax hen wel zal onderschatten.![]()
Dit Ajax heeft onderschatting niet nodig hoor om te verliezen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
He dat zei ik ook net.. Stugge Oostblokploeg die de honger heeft die Ajax niet heeft.. Legia is geen aansprekende tegenstander terwijl ze het dit seizoen goed doen en Ajax hen wel zal onderschatten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ajax geen honger in de Europa league??? Waarom zou dat zijn?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
He dat zei ik ook net.. Stugge Oostblokploeg die de honger heeft die Ajax niet heeft.. Legia is geen aansprekende tegenstander terwijl ze het dit seizoen goed doen en Ajax hen wel zal onderschatten.
Zijn ze allemaal dement ofzo?![]()
Wat dat betreft is het jammer dat Jeroen Verhoeven weg is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax geen honger in de Europa league??? Waarom zou dat zijn?
Ajax heeft sowieso niet de drive meer.. er zit geen bezieling in dat elftal en als je dat niet hebt dan ga je zeker op je bek tegen een ploeg als Legia.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax geen honger in de Europa league??? Waarom zou dat zijn?
Dit Ajax verliest nog van NEC, 100%.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ajax heeft sowieso niet de drive meer.. er zit geen bezieling in dat elftal en als je dat niet hebt dan ga je zeker op je bek tegen een ploeg als Legia.![]()
Mwah, heeft niet echt met het mentale aspect te maken. Ik zie de meeste spelers wel vol gaan. Bij Boilesen bijvoorbeeld lijkt het alsof het hem geen fuck interesseert af en toe, maar dat komt grotendeels doordat hij er gewoon vrij weinig van kan. Simpelweg te weinig spelers die constant een hoog niveau halen. Veel spelers lijken ook helemaal uit vorm (Schone, Milik)quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ajax heeft sowieso niet de drive meer.. er zit geen bezieling in dat elftal en als je dat niet hebt dan ga je zeker op je bek tegen een ploeg als Legia.![]()
Het heeft wel met het mentale te maken, ik zie bij Ajax geen spelers met gif in hun spel.. alleen Serero misschien. Types als Clasie, El Ahmadi, Kongolo.. die hebben dat wel en dat valt toch wel onder het mentale.. is gewoon een kwaliteit die je in de top nodig hebt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mwah, heeft niet echt met het mentale aspect te maken. Ik zie de meeste spelers wel vol gaan. Bij Boilesen bijvoorbeeld lijkt het alsof het hem geen fuck interesseert af en toe, maar dat komt grotendeels doordat hij er gewoon vrij weinig van kan. Simpelweg te weinig spelers die constant een hoog niveau halen. Veel spelers lijken ook helemaal uit vorm (Schone, Milik)
Verder denk ik dat de clubleiding na 4 landstitels op rij een beetje gemakzuchtig is geworden door te denken dat het geen kwaad kan om steeds je beste spelers te verkopen en daar mindere spelers voor terug te halen, er zit ook veel te weinig ervaring in jullie ploeg. Dat is kennelijk nog steeds genoeg om boven Feyenoord te staan en dat is wel treurig eigenlijk.![]()
![]()
100% nog welquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dit Ajax verliest nog van NEC, 100%.![]()
Het is wel mentaal, maar niet dat ze het niet willen. Meer gebrek aan zelfvertrouwen, wat ze verlamt.
Bij Schöne en Moisander daarentegen denk ik wel dat ze toe zijn aan een nieuwe uitdaging. Zou ze er ook gewoon uitzetten aangezien ze toch weggaan en je geen kampioen meer wordt, maar Frank zal dat niet doen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: