Is dat een Toyota logo in je UI?quote:
jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is dat een Toyota logo in je UI?
Whyquote:
Altijdquote:
Geo ga lekker buiten spelen ofzoquote:
Klopt wat een wanvertoning hequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja het is ook mijn club hoor
maar dit gaat te ver
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geo ga lekker buiten spelen ofzo
Inderdaad , nog meer Zimlings en allesquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt wat een wanvertoning he
Maar goed, volgend seizoen beter
Marc Netto héquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad , nog meer Zimlings en alles
Kutbeleid
Juist! En Marcie is exit wat mij betreftquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
FC Basel moet het voorbeeld zijn
Ze dekken elkaar toch, de Cruijffvrindjesquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Juist! En Marcie is exit wat mij betreft
Jupiler Leaguequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eredivisie struggles > Jupiler league struggles
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eredivisie struggles > Jupiler league struggles
Staat nu een glaasje Jupiler voor mijn neuschquote:
Heb denk ik nog 8 flesjes in de koelkast. Drink zelden thuisquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Staat nu een glaasje Jupiler voor mijn neusch
Geef ze maar hier, drink ze allemaal achter elkaar opquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb denk ik nog 8 flesjes in de koelkast. Drink zelden thuis
Ik kijk alleen het Japans nationaal kampioenschap hap die aal vaginaal!quote:
Lekker fappen op Endogodquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kijk alleen het Japans nationaal kampioenschap hap die aal vaginaal!
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kijk alleen het Japans nationaal kampioenschap hap die aal vaginaal!
Winrar van vorig jaar.quote:
Girls Generation ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Winrar van vorig jaar.
[ afbeelding ]
ripquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ripdat sobersoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ripik wou net vragen naar je weddenschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor 'n goeie zou ik m'n paspoort inleveren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:45 schreef Heatseeker het volgende:
Sommige Aziatische vrouwen zijn wel aantrekkelijk. Maar het zou niet mijn voorkeur zijn.
Blij dat ik hem verloren hebquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wou net vragen naar je weddenschap
Ik twijfelde nogquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stom dat je niet meer vertrouwen in AZ had!!!![]()
![]()
Zelfs NAC kan van Ajax winnenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stom dat je niet meer vertrouwen in AZ had!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik twijfelde nogmaar toen dacht hmm ja.. het is wel bij Ajax thuis, dus ik dacht een gelijkspel.
Dit ajax, ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs NAC kan van Ajax winnen
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]terechte, zou ik ook ergens gedacht hebben
[..]
Dit ajax, ja.
Never <3 Dig hem bijna nog meer dan Ronaldoquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:54 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Beschuitje met hem sla je net af zeker?
Hij is verdomde goed ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Never <3 Dig hem bijna nog meer dan Ronaldo
True, vroeg me wel eens af of hij botox gebruikt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond Ronaldo vroeger wel een stuk knapper zeg
Ik ga hem oprecht missen als hij vertrektquote:
Hij wordt niet echt mooi ouder op deze manierquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:56 schreef Flippiee het volgende:
True, vroeg me wel eens af of hij botox gebruikt.
Ach wie weet. stel dat het botox is, dan is het vast ooit uitgewerktquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij wordt niet echt mooi ouder op deze manier
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond Ronaldo vroeger wel een stuk knapper zeg
7/10quote:
Die laatste tochquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is heel erg vroeger.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhm. Poeh moet ik even rondje Google doen om te kijken hoe ze heten.quote:
Götzequote:Op donderdag 5 februari 2015 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hij. En *kijkt verder*
Oh die, ja die.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:06 schreef Snowbells het volgende:
Ik vond die ene acteur altijd wel cute, die ene awkward dude
Ging op weg naar duitsland, maar we schoten de ooievaar neer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door een verdwaalde ooievaar gedropt op een varkensboederij
Ben Stiller?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:06 schreef Snowbells het volgende:
Oh ja. Wie eigenlijk?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:06 schreef Snowbells het volgende:
Mien erfquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:06 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ging op weg naar duitsland, maar we schoten de ooievaar neer.
Zonder twijfel jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:07 schreef Amarantha het volgende:
De twee acteurs die ik hard zou doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hun zijn sowieso de twee acteurs waar ik héél stiekem een zwak voor heb. Vind voor de rest weinig acteurs leuk (als in leuke films en goed uiterlijk)quote:
Snap ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hun zijn sowieso de twee acteurs waar ik héél stiekem een zwak voor heb. Vind voor de rest weinig acteurs leuk (als in leuke films en goed uiterlijk)
Partypooper ben je ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zou gaan maar gecanceled dus weekend.
Moet altijd bij hem aan High School Musical denkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:12 schreef Flippiee het volgende:
Zac Efron vind ik ook een fijne man
Deze man, enkel waarheden worden getypt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:13 schreef Heatseeker het volgende:
Ik vind die HS wel een aantrekkelijke gozer, met zijn baard enzo. 8/10
Alleen als je mij drogeert.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gaan we samen naar Spongebob film?
Nou tegenwoordig is ie dat totaal niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet altijd bij hem aan High School Musical denken![]()
* Oceanview drogeert Flipsquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen als je mij drogeert.
[..]
Nou tegenwoordig is ie dat totaal niet.
Je HOOPT dat je zwanger raakt? Waarom zou je als je tijdelijk vrouw mag zijn nou meteen jezelf zulke ellende aan doen??quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:15 schreef Sardu het volgende:
Alleen voor Adrian Grenier zou ik een keer voor 't andere team spelen.Hoop ik wel dat ik zwanger raak en een nestje teefjes werp.
quote:
De genenpoel Flips, de genenpoel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je HOOPT dat je zwanger raakt? Waarom zou je als je tijdelijk vrouw mag zijn nou meteen jezelf zulke ellende aan doen??
[..]
Precies! 2035 heeft ook z'n filmsterren nodig.quote:
Ik zou echt niet zwanger willen zijn als ik even vrouw was. Wel ongesteld, wil het wel eens die buikkrampen meemaken en die sliertjes met bloed uit mijn vagijn willen voelen. Dat warme gevoel en daarbij de hoop dat je tampon/maandverband het allemaal maar absorbeert. En natuurlijk lekker tangen op iedereen en even elke emotie die je bezit laten gaan in 3 á 4 dagen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je HOOPT dat je zwanger raakt? Waarom zou je als je tijdelijk vrouw mag zijn nou meteen jezelf zulke ellende aan doen??
[..]
'Wutquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:23 schreef RadioSlut het volgende:
Gvd daarstraks in de trein, op de heen- én terugweg zat er een geflipte veteraan met zijn fiets![]()
Op het perron begon hij te schreeuwen van 'JA je moet godverdomme naar spoor ZES hoor je me kankermongool?'
'Hoek van Holland Haven! Zwanzig oeber zwei! SPRINTER! TREIN!'
In de trein begon hij een vrouw uit te schelden en heel zn levensverhaal te vertellen, heel random schreeuwde hij zo tegen haar: 'JA als je wil dat ik stil ben, DAN HEB JE PECH GEHAD! Dan ga ik lekker KEIHARD IN JE OOR SCHREEUWEN TOT JE GEK WORDT HAHA!'
Op de terugweg kwam hij bij 1 halte voor het eindpunt binnen.
SAYONARA MOTHERFUCKERS!
En toen zag hij mij en begon hij tegen mij aante eikelen.
'Entweder ausserdem entgegen der dem den die der die das dem das der des LEKKER STAMPEN DAN! Moet je leren! Die kankermaatschappij he! Mijn vader is stervende! Kankerhoeren! Opgesloten in een hokkie!'
Ondanks dat het sneu is voor hem dat hij zo ver heen is, moest ik mn lach inhouden en dat zag hij. Ging hij me nog een stuk achterna fietsen door het station heen, tot op de Weena, en me uitschelden voor kankerhoer
Wel leuk avontuurtje.
Jezus... Klinkt als die doomsday mongool die ik oudjaarsnacht tegen kwam.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:23 schreef RadioSlut het volgende:
Gvd daarstraks in de trein, op de heen- én terugweg zat er een geflipte veteraan met zijn fiets![]()
Op het perron begon hij te schreeuwen van 'JA je moet godverdomme naar spoor ZES hoor je me kankermongool?'
In de trein begon hij een vrouw uit te schelden en heel zn levensverhaal te vertellen, heel random schreeuwde hij zo tegen haar: 'JA als je wil dat ik stil ben, DAN HEB JE PECH GEHAD! Dan ga ik lekker KEIHARD IN JE OOR SCHREEUWEN TOT JE GEK WORDT HAHA!'
SAYONARA MOTHERFUCKERS!
'Entweder ausserdem entgegen der dem den die der die das dem das der des LEKKER STAMPEN DAN! Moet je leren! Die kankermaatschappij he! Mijn vader is stervende! Kankerhoeren! Opgesloten in een hokkie!'
Ondanks dat het sneu is voor hem dat hij zo ver heen is, moest ik mn lach inhouden en dat zag hij. Ging hij me nog een stuk achterna fietsen door het station heen, tot op de Weena, en me uitschelden voor kankerhoer
Wel leuk avontuurtje.
Klinkt zo ver weg.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Precies! 2035 heeft ook z'n filmsterren nodig.
Dit kan ik me deels wel voorstellen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:22 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zwanger willen zijn als ik even vrouw was. Wel ongesteld, wil het wel eens die buikkrampen meemaken en die sliertjes met bloed uit mijn vagijn willen voelen. Dat warme gevoel en daarbij de hoop dat je tampon/maandverband het allemaal maar absorbeert. En natuurlijk lekker tangen op iedereen en even elke emotie die je bezit laten gaan in 3 á 4 dagen.
Sliertjes en bonkjesquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:22 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zwanger willen zijn als ik even vrouw was. Wel ongesteld, wil het wel eens die buikkrampen meemaken en die sliertjes met bloed uit mijn vagijn willen voelen. Dat warme gevoel en daarbij de hoop dat je tampon/maandverband het allemaal maar absorbeert. En natuurlijk lekker tangen op iedereen en even elke emotie die je bezit laten gaan in 3 á 4 dagen.
Vertel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jezus... Klinkt als die doomsday mongool die ik oudjaarsnacht tegen kwam.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:22 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lekker om dan zon ongestelde vagijn leeg te slurpen
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:
Die vertrekt toch altijd van spoor 1?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:23 schreef RadioSlut het volgende:
SAYONARA MOTHERFUCKERS!
Wel leuk avontuurtje.
En terecht! Honten neem je maar wanneer je op jezelf bent.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Vertel.
Nu is mn huisgenoot chagrijnig omdat hij geen hond van mij in huis mag nemen.Flikker op man, ik ga niet voor dat vieze kutbeest van jou zorgen, anders ga ik gewoon weer weg.
En terecht, kutbeestenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Vertel.
Nu is mn huisgenoot chagrijnig omdat hij geen hond van mij in huis mag nemen.Flikker op man, ik ga niet voor dat vieze kutbeest van jou zorgen, anders ga ik gewoon weer weg.
Jij zou ook tegen een boom aan willen pissen als je man was toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klinkt zo ver weg.
[..]
Dit kan ik me deels wel voorstellen.
Smaakt een beetje naar zurig ijzer..quote:
Ja, 1b, maar er stond geloof ik eentje op zijn telefoon te kijken op ns.nl?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die vertrekt toch altijd van spoor 1?
Oh, beetje raarquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, 1b, maar er stond geloof ik eentje op zijn telefoon te kijken op ns.nl?
Snapte ook niet waar hij het over had.
Je penor er in roeren als je allebei extreem geil bent tot daar aan toe. Maar nee als ik ijzer nodig heb, eet ik wel spinazie.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:37 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Jij zou ook tegen een boom aan willen pissen als je man was toch?
The good, the bad and the one with the stopcontact face.quote:
Neat. Thanksquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
big hero 6
dit duurde mij precies 20 seconden luie troll
Ja, heb nu ook echt een grafhumeur van hier tot tokio, vergelijkt hij honden met katten, én ik krijg niet eens een kusje voor het slapengaan.quote:
Toen nog wel ja, heb nu een beetje pijn.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
he lekkertje
was lekker he van de week :s
dat gaat vanzelf wel overquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toen nog wel ja, heb nu een beetje pijn.
Als je de druk genoeg opbouwt kun je met een flinke boogstraal pissen. Ik weet niet of je daarmee dan een camera raakt maar het is de boete zeker waard.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jastaand pissen is dan echt een doel. Liefst nog even tegen de arena maar daar hangen camera's
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, heb nu ook echt een grafhumeur van hier tot tokio, vergelijkt hij honden met katten, én ik krijg niet eens een kusje voor het slapengaan.
Naast dat hij zonder medeweten zo'n tyfusbeest in huis wil halen dus.
Bdankt voor de tipquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:44 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Als je de druk genoeg opbouwt kun je met een flinke boogstraal pissen. Ik weet niet of je daarmee dan een camera raakt maar het is de boete zeker waard.
Ik dacht dat dit een donut was.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zit nu telkens op zon ding
[ afbeelding ]
Oh.. dat doe ik dan al best een tijdje verkeerd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee wp staat voor white power
Soms wel ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
Life is just pain and piss and everything is a scam
de AB is niet zo blij met jouquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh.. dat doe ik dan al best een tijdje verkeerd.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de AB is niet zo blij met jou
Godver... Ik ben d'r ook echt niet goed in.quote:
denk dat als je gegoogled had op AB en er dan nog eventueel white supremacy bij had gezet dat je het zelf ook wel uit had kunnen vogelenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Godver... Ik ben d'r ook echt niet goed in.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:58 schreef Heatseeker het volgende:
Gaat dit topic nu ineens over negersschattige hondjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:59 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:59 schreef Amarantha het volgende:
lkkr bij je primaire geslachtsorgaan laten kriebelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of bij je hol je tarrels laten opeten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lkkr bij je primaire geslachtsorgaan laten kriebelen
Deel liever die jonkoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kom het ineens tegen. Even delen met jullieLief he
Ik was me gewoon smeerpijpquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Of bij je hol je tarrels laten opeten.
Weetje hoe lang ik dan onderweg ben? Slechte timing. Trein rijdt niet meer en ik moet morgen belangrijke toets makenquote:
23 Mei dan maarquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje hoe lang ik dan onderweg ben? Slechte timing. Trein rijdt niet meer en ik moet morgen belangrijke toets maken
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje hoe lang ik dan onderweg ben? Slechte timing. Trein rijdt niet meer en ik moet morgen belangrijke toets maken
smoesje je vind fokker gewoon stinkenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij stinktquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
smoesje je vind fokker gewoon stinken
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en jij bent een junk
right back at ya
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:08 schreef Amarantha het volgende:
Maar stiekem vind ik wietparkiet wel aardig
stiekem jaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:08 schreef Amarantha het volgende:
Maar stiekem vind ik wietparkiet wel aardig
Ben je ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stiekem ja
daar durf je niet openbaar voor uit te komen zeker
alsof ik een schande ben
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stiekem ja
daar durf je niet openbaar voor uit te komen zeker
alsof ik een schande ben
Hippie gespot.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
Ik vind niemand aardig
aardig doen en zijn is een illusie alles is een illusie
we leven in een materialistische maatschappij waar een blok goud meer waard is dan mensenlevens
Dat klopt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
Ik vind niemand aardig
aardig doen en zijn is een illusie alles is een illusie
we leven in een materialistische maatschappij waar een blok goud meer waard is dan mensenlevens
Gewoon met een vest aan naar school kunnen fietsenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa alles in bloei, lammetjes, kalfjes, kuikentjes
Je kat?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:14 schreef wietparkiet het volgende:
het is wit en als je erop gaat staan word het rood
Je bent een burger, met een eind ja. Of het ook het juiste eind is. Dat zul je nooit te weten komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja? ben ik een hippie? of ben ik een burger die het bij het juiste eind heeft
open je ogen!!!
Witjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:14 schreef wietparkiet het volgende:
het is wit en als je erop gaat staan word het rood
In ieder geval drie die moesten lachenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moest anders wel lachen. Mijn vriend ook
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In ieder geval drie die moesten lachen
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:18 schreef wietparkiet het volgende:
wow sick fucks
dat is toch niet leuk
Weepee plsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:18 schreef wietparkiet het volgende:
wow sick fucks
dat is toch niet leuk
jaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
Het isgrorn en als je erop gaat staan ga je dood
Al heel lang niet meerquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:24 schreef Fokker89 het volgende:
Nachtbagger is ook niet meer wat het was.
Ahw.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens hoop dat het terug komt....Maar helaas.
nee want het is een wassen popquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal wel een dure tandartsrekening hebben.
Bahquote:
oh dat zag ik niet. Bedankt man.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee want het is een wassen pop
DrBaequote:
Slaap lekker mopquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geen probleem
Nu ga ik nog even flash lezen en tukkie doen
In bed liggen, chillen, beetje tv kijken je weet toch.quote:
Wat een praaltje.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:35 schreef Flippiee het volgende:
R&P / ongewenst vrijgezel, maar je wilt verder ;)
Goed topic dit
Deal. Ik heb al wat in gedachte.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als PSV nu geen kampioen wordt dan neem ik een ui voor een jaar naar keuze
Slaap zacht amaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Slaap lekker mensen van het goede leven.
Droom zachtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Trustehhquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:43 schreef Amarantha het volgende:
Geil.. zou stiekem met penis langs wrijven.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geil.. zou stiekem met penis langs wrijven.
quote:
Oh, beetje FOK!ken, beetje zuipen, beetje stelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
In bed liggen, chillen, beetje tv kijken je weet toch.
Jij dannnnn?
Jawat!?quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jawat!?![]()
Ik vind dat geil zo van die scheve tandjes.
radio-dame-van-twijfelachtige-zedenquote:
dafuq?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
radio-dame-van-twijfelachtige-zeden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |