Eerste analyse is binnenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:33 schreef DaMart het volgende:
Ben ik van Chris naar Margriet gegaan als mol, maakt Chris zich weer extra verdacht. Dat Edo noemen... toen mol Dennis dat deed, zei hij eigenlijk dat ego de mol was (hijzelf dus)...
Verder werd Marlijn ook behoorlijk verdacht gemaakt deze uitzending. Eerst geen jokers willen kopen van de mol, maar er later toch op aandringen...
Volgens mij maakte Marlijn in dat cijferspel ook diverse 'fouten'.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:33 schreef DaMart het volgende:
Ben ik van Chris naar Margriet gegaan als mol, maakt Chris zich weer extra verdacht. Dat Edo noemen... toen mol Dennis dat deed, zei hij eigenlijk dat ego de mol was (hijzelf dus)...
Verder werd Marlijn ook behoorlijk verdacht gemaakt deze uitzending. Eerst geen jokers willen kopen van de mol, maar er later toch op aandringen...
Doe ik normaal ook hoor, kun je je idd veel beter concentrerenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat WIDM kijken zonder FOK! ernaast, werkt best prettig.
Klopt. Ze riep volgens mij ook dat een getal in de 40 niet genoemd was... maar daarvoor zou ik de aflevering terug moeten kijkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij maakte Marlijn in dat cijferspel ook diverse 'fouten'.
Aaf was best lief, Margriet is gruwelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:34 schreef Zeta het volgende:
[..]
oe die was ernstig die aaf, al was die minder erg dan Margriet
Ik zit op Marlijn, maar dat zal wel tunnelvisie zijn.. of ze is gewoon overdreven, geen idee..quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:37 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Nog mensen die Chris niet verdenken?
Ik verdenk Chris ervan de winnaar te worden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:37 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
IK. Maar ik heb dan ook nog geen mol in het vizierquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:37 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Wat zei Aaf dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand een screenschot van hoe men zat. Ben wel benieuwd of het klopt wat Aaf zegt..
Dat Rik tijdens de executie zo relaxed zat met zijn benen naast elkaar.quote:
dat zou ook kunnen, zoals die griet van vorig jaar. Maar toch.. Rik verdenkt Chris, ze hebben immers beide de envelop gezien bij die vliegtuig opdracht en hij zit er nog in. Caroline had mogelijk meerdere mollen, maar zeker niet Chris. En zij vliegt eruit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik verdenk Chris ervan de winnaar te worden.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef CG het volgende:
Let ook op de titels van de afleveringen:
De titel van deze aflevering was 'kantelen'
ri k v an dewes tel ak en
De eerste aflevering heette 'lezen en schrijven'. Rik is nieuwslezer en er zat maar 1 scene in de 1e aflevering waarin een aantal deelnemers aan het schrijven was, en Rik was er 1 van.
wtf gastquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef CG het volgende:
Let ook op de titels van de afleveringen:
De titel van deze aflevering was 'kantelen'
ri k v an dewes tel ak en
De eerste aflevering heette 'lezen en schrijven'. Rik is nieuwslezer en er zat maar 1 scene in de 1e aflevering waarin een aantal deelnemers aan het schrijven was, en Rik was er 1 van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |