verrek.. kloptquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:04 schreef Zeta het volgende:
Even over kantelen trouwens:
Carolina kantelt de E in een M?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:04 schreef Zeta het volgende:
Scherpquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:04 schreef Zeta het volgende:
Kan geen vooraf bedachte hint zijn, je hebt (in het geval dát C de mol dan zou zijn) geen controle over wat de groep beneden doet.quote:
ik weet vrij zeker dat niet een kandidaat er aan heeft gedacht dat het dan op een jaartal zou lijken. je maakt veronderstellingen die nergens op slaanquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:04 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Maar maakt het ook een jaartal. Beter zeker geld in de pot, dan zo hoog mogelijk met dat risico; zou imo een kandidaat denken.
Was Kantelen de titel dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Kan geen vooraf bedachte hint zijn, je hebt (in het geval dát C de mol dan zou zijn) geen controle over wat de groep beneden doet.
Geld boeit ze toch nietquote:
Ja.quote:
Als mol op de grond zou ik de redenatie van Margriet gebruiken om aan te sturen op een 9 op plaats 2 van 4.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:05 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
ik weet vrij zeker dat niet een kandidaat er aan heeft gedacht dat het dan op een jaartal zou lijken. je maakt veronderstellingen die nergens op slaan
quote:
Titels bedenken ze sowieso pas achteraf natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Kan geen vooraf bedachte hint zijn, je hebt (in het geval dát C de mol dan zou zijn) geen controle over wat de groep beneden doet.
Schnell, druk op de knopquote:
Goed doel aan koppelen ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:07 schreef Zeta het volgende:
Ze hebben het helaas al aangegeven in interviews hier op fok dat er niet anonieme kandidaten meer komen
maar kunnen we dan niet aan lager wal geraakte BN'ers laten meedoen voor wie elke cent telt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |