Chris zei wel dat de E belangrijk was, als mol zeg je dat niet, want dan ligt het wel voor de hand dat het om euro's gaatquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef franklop het volgende:
Maar goed, zowel Chris (oud widm winnaar) als Carolina (M) kwamen met niet zinnige oplossingen
Ik heb bij haar ook sterk het gevoel dat ze oprecht achterlijk is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef roos94 het volgende:
Carolina is zo overduidelijk de mol. Gewoon lachwekkend
Hoezo? Alleen 1974 zou me nog meer aan jaartal doen denkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef Stickertje het volgende:
carolina & margriet maken zich allebei verdacht nu imo
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb bij haar ook sterk het gevoel dat ze oprecht achterlijk is.
Ik vond die E voorstel echt niet slecht hoor, al had ,- misschien duidelijker geweestquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef Zeta het volgende:
Ik vond Chris niet verdacht, die heeft al veel geld binnengehaald en doet telkens zijn stinkende best is echt een kandidaat, ik vond Margriet met haar E voorstel een drama en Carolina met haar M
Goed puntquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Chris zei wel dat de E belangrijk was, als mol zeg je dat niet, want dan ligt het wel voor de hand dat het om euro's gaat
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb bij haar ook sterk het gevoel dat ze oprecht achterlijk is.
Had ik nog niet gemerktquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:00 schreef patat het volgende:
Breaking! Carolina is stiller dan de rest..
Dat wilde ik net vragen idd, wat voor bloem werd er bij de envelop gelegd?quote:
bij 1500 hadden ze misschien minder aan een jaarstal gedacht, maar dan komt er ook minder geld in de pot, dus ik begrijp wel waarom ze voor een getal hebben gekozen dat met 19 begintquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo? Alleen 1974 zou me nog meer aan jaartal doen denken
En Caro heeft kritiek op Chris terwijl zij over een M zat te wauwelen
Nee hoor. Regina zat tot in de finale mis. Om maar een voorbeeld te noemenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:00 schreef Zeta het volgende:
Het lijkt er wel heel erg op dat de groep Chris verdenkt en op vorig jaar na weet de groep meestal wel wie de mol is rond dit stadium
Ik begrijp ook waarom een mol aanstuurt op een 4-cijferiggetal dat begint met 19.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bij 1500 hadden ze misschien minder aan een jaarstal gedacht, maar dan komt er ook minder geld in de pot, dus ik begrijp wel waarom ze voor een getal hebben gekozen dat met 19 begint
Yes pleasequote:
Is toch volstrekt logisch dat iedereen dat wil??quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:02 schreef FaroHaviva het volgende:
[..]
Ik begrijp ook waarom een mol aanstuurt op een 4-cijferiggetal dat begint met 19.
Maar maakt het ook een jaartal. Beter zeker geld in de pot, dan zo hoog mogelijk met dat risico; zou imo een kandidaat denken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:03 schreef Kenny_v_Hummel het volgende:
[..]
Is toch volstrekt logisch dat iedereen dat wil??
Hoe hoger hoe beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |