Terwijl er net ¤ 750 uit de pot is niet hoorquote:
Ze is geen groepsmens, en een mol leeft solitair.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:17 schreef Max23 het volgende:
Na deze aflevering lijkt het me dat Margriet, Carolina of Martine is.
Die opmerking ook van Margriet: "Het lijkt niet op een groep" of zoiets
Preciesquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze is geen groepsmens, en een mol leeft solitair.
in het geval van margriet is ze vooral verliefd op zichzelfquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ze is geen groepsmens, en een mol leeft solitair.
Leuke troll-actiequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Zeta het volgende:
Rik kan gewoon niet de mol zijn die is veels te verliefd op Marlijn!
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Zeta het volgende:
Rik kan gewoon niet de mol zijn die is veels te verliefd op de tieten van Marlijn!
Hij is homo!!quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Zeta het volgende:
Die baalt echt dat ze geen pikke heeft...quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Zeta het volgende:
Stop de persen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mijn god, hij is homo. Dus je praat kak
Ik niet. Maar we zullen zienquote:
Liever Caroquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:22 schreef essnhills het volgende:
Spreiden in dit stadium is vaak fataal. Margriet eruit?
Yupsquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:22 schreef nattermann het volgende:
WAT, is Rik v/d Westelaken homo?
Zou er in al die jaren WIDM weleens euhm hoe zeg je dat netjes... gerampetampt zijn tussen deelnemers ?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef Zeta het volgende:
Neequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:23 schreef Gort het volgende:
Laten we hopen dat Marlijk eruit vliegt
Natter dan water.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:22 schreef nattermann het volgende:
WAT, is Rik v/d Westelaken homo?
Neequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:17 schreef franklop het volgende:
17 en 32 hadden dus geld opgeleverd
Lief? Wat een softie. Vraag me af of zijn balletjes al zijn ingedaald. Wat is die Rik naïef.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:20 schreef essnhills het volgende:
Als Rik de mol niet is dan is hij toch veel te lief en naief voor zo'n spel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |