Doe normaal joh, gisteren was het hier gewoon gezellig. Het ligt aan jezelf of je komt meeposten of niet, hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja gezellig man, kliekje van 3 dat alleen met elkaar post in een wildvreemde SC.
Ach gossie, je zou eens een 'nieuw' iemand hier moeten toelaten hé.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja gezellig man, kliekje van 3 dat alleen met elkaar post in een wildvreemde SC.
Tja.. Blijkbaar is t niet meer leuk in die andere SC? Niet dat daar veel ander volk zit. Maar ik zal de logica vast ook missenquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Meh, ben niet zo van de "hoi" "doei" "poep" "pies" reacties.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe normaal joh, gisteren was het hier gewoon gezellig. Het ligt aan jezelf of je komt meeposten of niet, hoor.
Ik weet niet hoor, paar ik post hier al een ruime tijd gewoon mee. Wat is dat toch met dat gehuil op andere mensen die ook gewoon meeposten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja.. Blijkbaar is t niet meer leuk in die andere SC? Niet dat daar veel ander volk zit. Maar ik zal de logica vast ook missen
Nou ja, dan reageer je niet. Het is niet verplicht of zo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meh, ben niet zo van de "hoi" "doei" "poep" "pies" reacties.
Sja, dan de volgende maar om zeep helpen he.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja.. Blijkbaar is t niet meer leuk in die andere SC? Niet dat daar veel ander volk zit. Maar ik zal de logica vast ook missen
Omdat dit een van de grootste kliekjes is die er bestaan op fok. Pretenderen heel open en aardig te zijn maar ondertussen zijn nieuwe mensen niet echt welkom.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, paar ik post hier al een ruime tijd gewoon mee. Wat is dat toch met dat gehuil op andere mensen die ook gewoon meeposten.
Ik heb het niet over jou hoor, jij post leuk mee. Maar dat Popi jopi volk wat achter je aan komt... Pfft.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dan reageer je niet. Het is niet verplicht of zo.
Ja, ik werk al maanden toe naar het verpesten van deze SCquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja, dan de volgende maar om zeep helpen he.
Al dat volk... Nou nou.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou hoor, jij post leuk mee. Maar dat Popi jopi volk wat achter je aan komt... Pfft.
Leuke nieuwe mensen zijn altijd welkom.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat dit een van de grootste kliekjes is die er bestaan op fok. Pretenderen heel open en aardig te zijn maar ondertussen zijn nieuwe mensen niet echt welkom.
Niet zeuren, ik ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik laat KT wel even antwoorden, die verwoord eig mijn mening ook, maar ik zit mobiel
Niets..quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat heb ik er nou weer mee te maken?
Ah vandaar dat ik zo enorm welkom werd geheten een hele tijd terug.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Leuke nieuwe mensen zijn altijd welkom.
Heb er genoeg zien komen en gaan.
Heb zelf vaak genoeg gezegd dat t niet heel simpel is om helemaal geaccepteerd te worden in deze kliek. Maar als je leuk meepost en niet irritant bent, kom je er zo tussen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik zo enorm welkom werd geheten een hele tijd terug.
Maar goed, ik lurk hier zo af en toe maar heb nooit de behoefte om mee te posten en ik zou zeggen geef die popi jopi's even het voordeel van de twijfel.
Net alsof jij bij vreemde mensen zou gaan staan praten als ernaast ook 2 mensen staan die je wel kent.
Helemaal niet raar, nee. Maar waarom dan meteen zo gaan doen zoals nu gebeurt? Is toch ook nergens voor nodig? Een beetje meer leven hier is ook wel echt een drama, merk ik...quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb zelf vaak genoeg gezegd dat t niet heel simpel is om helemaal geaccepteerd te worden in deze kliek. Maar als je leuk meepost en niet irritant bent, kom je er zo tussen.
Maarja, dat gebeurd zelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |