abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:20:20 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_149421598
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:31:42 #52
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149421870
Heeft het Pentagon ook al uitgevonden dat z'n moeder stonk? Wat een zielige propaganda. Pak Putin op de dingen die hij echt fout doet.
reset
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:40:35 #53
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_149422075
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:06 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat maakt wel uit want als hij een autistische stoornis heeft kan je zijn handelen beter begrijpen.. als je je tegenstanders beter begrijpt, kan je ze beter verslaan
Dat gaat dan makkelijk worden want de meeste Amerikanen zijn zwak begaafd. :)
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:48:01 #54
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_149422264
Oh ja hoor, alle mensen die zich moraal twijfelachtig gedragen zijn autistisch. Poetin, Hitler, Breivik... Zo creeër je dus een verkeerd beeld van autisme.

Bedankt hoor, namens iemand met het syndroom van Asperger.
When I hear the engine pass
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:52:15 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_149422371
quote:
8s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:31 schreef Individual het volgende:
Heeft het Pentagon ook al uitgevonden dat z'n moeder stonk? Wat een zielige propaganda. Pak Putin op de dingen die hij echt fout doet.
Mja, dan slaan ze zo een flater als je het vergelijkt met wat amerikaanse presidenten doen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:02:36 #56
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149422648
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mja, dan slaan ze zo een flater als je het vergelijkt met wat amerikaanse presidenten doen.
Beiden. Ik kan ze niet tegen elkaar opwegen. Ik kies de kant van de VS omdat dat onze bondgenoten zijn, maar wel met kritiek.
reset
pi_149423803
In Putin's defense, ik zou ook autistisch worden met zulke onderdanen:

pi_149424352
Assburgers.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_149449973
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:29 schreef Revolution-NL het volgende:
Mooi propaganda bericht weer.
VS :')
Dit.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 17:50:22 #60
321876 Cherna
Fuck the System
pi_149450475
Och de meeste wereldleiders hebben wel een afwijking.
Wel leuk hoe hij een niet voorbereide journalist van het ARD totaal onderuit haalt.

Of deze: :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cherna op 07-02-2015 17:57:02 ]
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_149454251
Boris Jeltsin was een fantastisch persoon . 2 liter wodka drinken en een berg pillen innemen en gewoon niet dood gaan en het land regeren
pi_149455338
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 20:22 schreef arjan1112 het volgende:
Boris Jeltsin was een fantastisch persoon . 2 liter wodka drinken en een berg pillen innemen en gewoon niet dood gaan en het land regeren
Misschien kunnen onze politici dat ook eens doen, wellicht functioneren ze dan beter.
pi_149455377
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 21:05 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Misschien kunnen onze politici dat ook eens doen, wellicht functioneren ze dan beter.
Juncker van de EU schijnt zich helemaal kapot te roken en te zuipen, bij al die vergaderingen die tot 5 uur snachts duren
pi_149455397
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 21:06 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Juncker van de EU schijnt zich helemaal kapot te roken en te zuipen, bij al die vergaderingen die tot 5 uur snachts duren
Schijnt dat er ook minderjarige hoeren in de achterkamertjes dan zitten, daarom wil ook iedereen in Brussel werken.
pi_149456106
Dan heeft -ie het nog verdomd ver geschopt, tot dictator van Rusland.
pi_149456232
haten op putin :')
putin is love, putin is life O+
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_149456238
Putin een fokker, wie had dat ooit durven dromen!
pi_149456255
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:01 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat is nogal een misverstand. Meer dan de helft van de autisten is juist zwakbegaafd. Alleen autisten met asperger zijn over het algemeen intelligenter dan gemiddeld.
Zo veel? Heb je een bron?
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.
pi_149462716
VS met hun opstook gedrag :')
pi_149462791
Ik denk dat een politiek leider wel baat heeft bij het syndroom van Asperger, voorkomt dat je je, in je toch al drukke agenda, nog met zaken als emoties van anderen bezig hoeft te houden.
pi_149462826
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:48 schreef Myooze het volgende:
Oh ja hoor, alle mensen die zich moraal twijfelachtig gedragen zijn autistisch. Poetin, Hitler, Breivik... Zo creeër je dus een verkeerd beeld van autisme.

Bedankt hoor, namens iemand met het syndroom van Asperger.
Putin vond het ook niet fijn.
pi_149463537
In Nederland hebben alle politici het syndroom van Down, Mc Cain heeft ahlzeimer, wat is het punt?
  zondag 8 februari 2015 @ 03:28:22 #73
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_149463588
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:18 schreef remlof het volgende:

[..]

:D!
_O-
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_149463738
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:02 schreef meth1745 het volgende:
The study also suggests that Putin suffered an "insult" to his brain whilst still in his mother’s womb that may have caused her to have a stroke whilst pregnant with him. :? :')
In de VS slikken ze dit verhaal als zoete koek, die weten niet eens waar Oekraïne ligt. :')
  zondag 8 februari 2015 @ 04:05:29 #75
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149463814
"suffers" :')

als het al uberhaupt waar is want de demonizatie molen draait op volle toeren jegens rusland en poetin.

maar wat is er in godesnaam mis met aspergers, godsamme zeg.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_149464409
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 04:05 schreef BaajGuardian het volgende:

maar wat is er in godesnaam mis met aspergers, godsamme zeg.
Gebrek aan inlevingsvermogen.

Voor zo iemand kan oorlog dan iets zijn war ie alleen tactisch bekijkt, als een schaakspel, zonder zich met z'n gevoel te kunnen inleven in wat het bij andere mensen aanricht. Zelf wanhopige huilende mensen op tv zijn dan een suf statistisch feitje ipv iets wat je raakt van binnen. Als ik me niet vergis.
pi_149464424
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:40 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Dat gaat dan makkelijk worden want de meeste Amerikanen zijn zwak begaafd. :)
Dat is wel zo makkelijk politiek bedrijven daar.
pi_149464426
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:58 schreef Hathor het volgende:
Assburgers.
_O_
pi_149464549
Dit rapport stamt van voor de huidige situatie met de Oekraine waarin Putin juist heeft laten zien heel goed te begrijpen hoe massapsychologie werkt. Ik denk dat hun conclusies nu toch iets anders zouden zijn ;)
pi_149464587
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 08:44 schreef Kassamiep het volgende:
Dit rapport stamt van voor de huidige situatie met de Oekraine waarin Putin juist heeft laten zien heel goed te begrijpen hoe massapsychologie werkt. Ik denk dat hun conclusies nu toch iets anders zouden zijn ;)
Hoezo? Een Asperger kan heus wel weten hoe iets werkt.
  zondag 8 februari 2015 @ 10:42:48 #81
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_149465683
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 08:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Voor zo iemand kan oorlog dan iets zijn war ie alleen tactisch bekijkt, als een schaakspel, zonder zich met z'n gevoel te kunnen inleven in wat het bij andere mensen aanricht. Zelf wanhopige huilende mensen op tv zijn dan een suf statistisch feitje ipv iets wat je raakt van binnen. Als ik me niet vergis.
Nee, dat is een misverstand. We hebben vaak juist te véél empathie, waardoor we ons afsluiten en het lijkt dat we geen inlevingsvermogen hebben.

http://www.the-open-mind.(...)-empathize-too-much/

http://community.autism.o(...)ers-too-much-empathy

http://www.thedailybeast.(...)w-autism-theory.html
When I hear the engine pass
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
pi_149465748
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 10:42 schreef Myooze het volgende:

[..]

Nee, dat is een misverstand. We hebben vaak juist te véél empathie, waardoor we ons afsluiten en het lijkt dat we geen inlevingsvermogen hebben.

Ik bedoel het type inlevingsvermogen van die Sally/Anne-test uit dat tweede artikel.
pi_149472391
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:01 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat is nogal een misverstand. Meer dan de helft van de autisten is juist zwakbegaafd. Alleen autisten met asperger zijn over het algemeen intelligenter dan gemiddeld.
Sowieso kan je lastig de intelligentie van iemand met autisme vergelijken met iemand die dat niet heeft (andere peergroep doordat het brein bij hen anders werkt), zeker als ze nog een kind zijn is zo'n vergelijking zinloos (ontwikkelingsachterstand, dat zegt niets over de intelligentie).
Het kan dat Putin autisme heeft maar het lijkt me op zijn zachtst gezegd nogal speculatief om dat op basis van wat videobeelden te stellen. Ik vind de aanwijzingen bij Einstein bijv. veel groter, naast het nogal merkwaardige gedrag ook het op late leeftijd gaan spreken en het feit dat hij een zeer matige student was (hij haalde de laagste cijfers van zijn jaar, hij was wel een goede leerling op de middelbare school) ondanks dat hij in bepaalde opzichten geniaal was, zo geniaal als dat we ze hebben gehad. Grappig genoeg gold het ook voor Newton dat hij een slechte student was. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149472605
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 10:42 schreef Myooze het volgende:

[..]

Ik geloof zeker dat dat bij een deel van de mensen het geval is maar de enige generieke uitspraak over autisme die je kan doen is dat je er geen generieke uitspraak over kan doen. De reden is simpel: het is een diagnose en geen ziekte. Met andere woorden: heel veel onderliggende oorzaken waarbij het etiketje slechts afhangt van wat wordt waargenomen en niet van wat de oorzaak is.
#NoDAPL
  zondag 8 februari 2015 @ 18:47:34 #85
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149480585
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 08:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Belachelijk, jij begrijpt duidelijk niet wat aspergers is. dat heeft niks met inleving te maken maar enkel met het herkennen van emoties en dergerlijke lichaamstaal, je hebt net zoveel inleving, soms meer zelfs, kan niet op handen tellen hoevaak ik heb moeten janken om een goede film omdat ik me in de karakters inleefde. Alleen communiceren doe ik niet dmv lichaamstaal, of iig niet goed. En ik zie er ook niks in als andere mensen lopen te zwaaien met hun armen of hun wenkbrouwen gebruiken bij het praten, of harder gaan praten bij sommige woorden, vind ik overtrokken/overdreven/nep/gespeeld overkomen.

Maargoed verder is er meer te zeggen over ernstige psychopatische trekken bij obama en zijn voorgangers dan asperger bij poetin.
pi_149480684
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 18:47 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Belachelijk, jij begrijpt duidelijk niet wat aspergers is. dat heeft niks met inleving te maken maar enkel met het herkennen van emoties en dergerlijke lichaamstaal, je hebt net zoveel inleving, soms meer zelfs, kan niet op handen tellen hoevaak ik heb moeten janken om een goede film omdat ik me in de karakters inleefde. Alleen communiceren doe ik niet dmv lichaamstaal, of iig niet goed. En ik zie er ook niks in als andere mensen lopen te zwaaien met hun armen of hun wenkbrouwen gebruiken bij het praten, of harder gaan praten bij sommige woorden, vind ik overtrokken/overdreven/nep/gespeeld overkomen.

Maargoed verder is er meer te zeggen over ernstige psychopatische trekken bij obama en zijn voorgangers dan asperger bij poetin.
Ok.

Misschien is Poetin dan wel geen asperger maar heeft 'ie iets anders.
pi_149489639
Who gives a fuck of dat Putin wel of niet een abnormaliteit heeft? Maakt het van hem een ander persoon als hij asperger zou hebben? :N
#NoDAPL
pi_149489805
The Guardian had wel een aardig artikel over deze Viva-psychologie.
http://www.theguardian.co(...)osis-from-a-distance
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 8 februari 2015 @ 21:56:54 #89
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149489961
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 18:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Ok.

Misschien is Poetin dan wel geen asperger maar heeft 'ie iets anders.
Ja, gezond verstand en goedwil.
pi_149489989
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:56 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja, gezond verstand en goedwil.
Nou, je hebt in ieder geval gevoel voor humor. :P
  zondag 8 februari 2015 @ 22:08:31 #91
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149490536
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:57 schreef Igen het volgende:

[..]

Nou, je hebt in ieder geval gevoel voor humor. :P
Ik bedoel het niet als grap ik ben serieus. Die man is onze enige hoop op bevrijding uit de klauwen van moordzuchtige tyrannen uit de v.s. en ondemocratische psychopaten uit het EU parlement.
pi_149490608
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 22:08 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet als grap ik ben serieus. Die man is onze enige hoop op bevrijding uit de klauwen van moordzuchtige tyrannen uit de v.s. en ondemocratische psychopaten uit het EU parlement.
Als Poetin ons hier komt "bevrijden" ben jij de eerste die wegens afwijkende seksuele voorkeur de bak in gaat. :')

En nee, dat is geen belediging aan jouw adres maar een van de aspecten waarom Poetins politieke ideeën helemaal niet wenselijk zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2015 22:12:24 ]
pi_149490613
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 22:08 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het is wel wat vroeg om al straalbezopen te zijn.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_149490995
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Sowieso kan je lastig de intelligentie van iemand met autisme vergelijken met iemand die dat niet heeft (andere peergroep doordat het brein bij hen anders werkt), zeker als ze nog een kind zijn is zo'n vergelijking zinloos (ontwikkelingsachterstand, dat zegt niets over de intelligentie).
Het kan dat Putin autisme heeft maar het lijkt me op zijn zachtst gezegd nogal speculatief om dat op basis van wat videobeelden te stellen. Ik vind de aanwijzingen bij Einstein bijv. veel groter, naast het nogal merkwaardige gedrag ook het op late leeftijd gaan spreken en het feit dat hij een zeer matige student was (hij haalde de laagste cijfers van zijn jaar, hij was wel een goede leerling op de middelbare school) ondanks dat hij in bepaalde opzichten geniaal was, zo geniaal als dat we ze hebben gehad. Grappig genoeg gold het ook voor Newton dat hij een slechte student was. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek maar eens op internet naar 'autisme en zwakbegaafd'. Het komt vaker voor dan je denkt. Hoe het met testen zit, weet ik niet. Wel wordt er soms bij onderzoeken IQ-testen gebruikt en het zou kunnen dat die meer gericht zijn op mensen met autisme. Al kun je natuurlijk niet iedereen met autisme op één hoopje gooien. Het brein werkt inderdaad anders, maar dat heb je bij autisten onderling ook. Er zit nogal een verschil tussen klassiek autisme en syndroom van Asperger. Die eerste groep is (vaak) niet in staat om zelfstandig te wonen, terwijl die andere groep dan wel kan.

En over Putin, ik zou echt niet weten of hij Asperger heeft. Zoiets is heel moeilijk aan de hand van beelden te herkennen. En er bestaat ook nog iets als persoonlijkheid. Sommige mensen zijn gewoon wat excentrieker dan andere mensen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_149491441
quote:
12s.gif Op zondag 8 februari 2015 22:16 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Zoek maar eens op internet naar 'autisme en zwakbegaafd'. Het komt vaker voor dan je denkt.
Ik heb niet gesteld dat het niet vaak voorkomt, ik heb gesteld dat je de intelligentie van mensen met autisme niet goed kan meten omdat je als referentiegroep een groep gebruikt die voor 95-99% uit mensen bestaat die geen autisme hebben.
Autisme is sowieso een nogal waardeloos etiekt aangezien vele pathologieën hetzelfde etiketje krijgen, dezelfde pathologieën een verschillende etiketje krijgen en verschillende pathologieën hetzelfde etiketje krijgen. Dat is nu eenmaal het geval bij een diagnose die op vage symptomen is gebaseerd in plaats van een ziekte die op klinische criteria is gebaseerd. De toekomst zal hopelijk de term autisme doen verdwijnen en doen vervangen door tig andere termen die op MRI-beelden zijn gebaseerd of iets in die geest.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')