Gewoon met een tandenborstel poetsen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:07 schreef Werkman het volgende:
Van alles als aan gedaan.
Mondwater, tandenstokers, flossen, Fischermans frend.
Niets helpt.
Op mijn werk wenden ze zich af als ik met ze praat, mijn vriendin wil me niet meer kussen en vroeg in de morgen is het nog het ergst.
Ik heb nu ten einde raad een afspraak gemaakt met een mondhygiënist.
Klacht: Zo erg uit je bek stinken dat je het zelf kan ruiken.
Poets je je tong wel eens? Weet je ziek hoeveel bacteriën er op je tong zitten?! Als je je tong niet poetst, snap ik idd wel dat je op een gegevene moment uit je waffel gaat meuren jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:07 schreef Werkman het volgende:
Van alles als aan gedaan.
Mondwater, tandenstokers, flossen, Fischermans frend.
Niets helpt.
Op mijn werk wenden ze zich af als ik met ze praat, mijn vriendin wil me niet meer kussen en vroeg in de morgen is het nog het ergst.
Ik heb nu ten einde raad een afspraak gemaakt met een mondhygiënist.
Klacht: Zo erg uit je bek stinken dat je het zelf kan ruiken.
Of poetsen met een middel harde borstel. Nadeel aan schrapen is dat er kloofjes kunnen ontstaan op je tong. Als je een middelharde borstel neemt, dan reinig je het ook maar blijven er geen kloofjes achter.quote:
met een tie rip vind ik makkelijker:quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:22 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Of poetsen met een middel harde borstel. Nadeel aan schrapen is dat er kloofjes kunnen ontstaan op je tong. Als je een middelharde borstel neemt, dan reinig je het ook maar blijven er geen kloofjes achter.
In het begin zal je gaan kokhalzen maar daar moet je ff doorheen. Hoe vaker je je tong poetst, hoe meer je lichaam er aan zal wennen en dus het kokhalzen weggaat
christiaan de ruig1 year agoquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
christiaan de ruig1 year ago
jullie zijn allemaal kanker kut tering homosexuele kutzakken. je moeder is een aap die gerard joling wil neuken. je vader heeft alle hoeren ter wereld geneukt. en toen zoog hij je moeders pik. je was geboren toen je vaders condoom scheurde. als hij had geweten wat er uit zou zijn gekomen zou hij zijn ballen hebben verbrand. toen je moeder je zag werd ze spontaan nog lelijker dan ze al was. en iedereen dacht dat dat onmogelijk was. vieze vuile kut kanker tyfus homo met je termietenbrein. ga janken bij je moeder. o nee, die pleegt zelfmoord als ze er achter komt dat je ook nog eens geluid produceert.
Hoe moet je je tong poetsen? Gewoon met een tandenborstel met tandpasta?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:16 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Poets je je tong wel eens? Weet je ziek hoeveel bacteriën er op je tong zitten?! Als je je tong niet poetst, snap ik idd wel dat je op een gegevene moment uit je waffel gaat meuren ja
Achterkant van je tandenborstel is speciaal voor je tongquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:47 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Hoe moet je je tong poetsen? Gewoon met een tandenborstel met tandpasta?
Serieus? En daar water op doen of tandpasta?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:47 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Achterkant van je tandenborstel is speciaal voor je tong
doe het zelf altijd met water en met de meest tandenborstels kan je gewoon je tong schrapen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:49 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Serieus? En daar water op doen of tandpasta?
Alles goed man? Heb je problemen? Wil je erover praten?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
christiaan de ruig1 year ago
jullie zijn allemaal kanker kut tering homosexuele kutzakken. je moeder is een aap die gerard joling wil neuken. je vader heeft alle hoeren ter wereld geneukt. en toen zoog hij je moeders pik. je was geboren toen je vaders condoom scheurde. als hij had geweten wat er uit zou zijn gekomen zou hij zijn ballen hebben verbrand. toen je moeder je zag werd ze spontaan nog lelijker dan ze al was. en iedereen dacht dat dat onmogelijk was. vieze vuile kut kanker tyfus homo met je termietenbrein. ga janken bij je moeder. o nee, die pleegt zelfmoord als ze er achter komt dat je ook nog eens geluid produceert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |