wtfquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:24 schreef grazz het volgende:
Ze hadden ook dit kunnen sturen...
[ afbeelding ]
![]()
Wat ben ik blij dat het dit niet geworden is, zeg.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:24 schreef grazz het volgende:
Ze hadden ook dit kunnen sturen...
[ afbeelding ]
![]()
Dit is dan ook echt een goede band, bekijk maar eens:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:05 schreef luchtverkeersleider het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat het dit niet geworden is, zeg.![]()
Ik begin 'De la capat' toch echt steeds leuker te vinden, Roemenië komt toch ook wel mijn top 10 binnen!
Ik denk dat (itt tot de 12 tussen Griekenland <-> Cyprus ofzo) de mensen in de regio dit ook wel oprecht mooi gaan vinden, als ze tekst wat beter kunnen begrijpen dan wij.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:48 schreef Mercurial het volgende:
Ik word er ook niet echt warm van, die akkoorden liggen steeds net niet lekker in 't gehoor. Veel vriendjes stemmen echter dus kan wel eens hoog eindigen deze semi
Ik weet niet of Roemenie nou zoveel vrienden heeft, behalve natuurlijk Moldavie als broederstaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 18:48 schreef Mercurial het volgende:
Ik word er ook niet echt warm van, die akkoorden liggen steeds net niet lekker in 't gehoor. Veel vriendjes stemmen echter dus kan wel eens hoog eindigen deze semi
Het gaat niet zozeer om de 'bevriende' staten, als wel de omvangrijke diaspora in onder meer Italië, Spanje, Duitsland en Oostenrijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 15:27 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Ik weet niet of Roemenie nou zoveel vrienden heeft, behalve natuurlijk Moldavie als broederstaat.
Of het van belang is voor de puntentelling in de regio weet ik niet, maar Roemenie is als het ware als Romaans land wel ingeklemd in Oost-Europa zeg maar.
Was ik geheel vergeten, maar Roemenen die in het buitenland wonen kunnen inderdaad gewoon op Roemenie stemmen. Vandaar dat veel punten voor Roemenie uit Italie en Spanje komen. Al herinner ik me wel dat in 2012 de act Mandinga - Zaleilah 10 punten kreeg van Spanje, het lijkt me sterk dat die punten vrijwel alleen maar van door woonachtige Roemenen komen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:13 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de 'bevriende' staten, als wel de omvangrijke diaspora in onder meer Italië, Spanje, Duitsland en Oostenrijk.
En nu gaven ze de bloemen weer aan de verkeerde mevrouwquote:Op zondag 6 maart 2016 21:37 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ik volg de finale nu live, maar geen idee wat er nu gebeurd tijdens de uitslag. Mijn Roemeens is daar te slecht voor..
Ze noemen willekeurig namen, maar die hebben dus niet gewonnen geloof ik![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |