Nee, waarom zouden moslims dat eerst moeten doen. Wat is dat nou weer voor rare kronkel. Dat kan prima gelijktijdig. Overigens predikt Wilders wel degelijk geweld, waaronder het propageren van schieten in knieschijven.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:18 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Waarom? Wilders predikt geen geweld.
Laat moslims nu eerst maar eens toegeven of ze voor of tegen de jihad zijn. Dan praten we verder.
Wel tijdig op je kleedje liggen hequote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wel tijdig je pilletje innemen he.
Je hebt duidelijk geen kaas gegeten van de Islam.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel tijdig op je kleedje liggen he
mannenkonten snuffelen![]()
ik heb wel kaas gegetenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen kaas gegeten van de Islam.
Das leuk voor je, volgens bijdehand zijn moslims onmensen. Ik kan die bontkraag wat dat betreft haast geen ongelijk geven. Gezien de wijze waarop je Guido te woord hebt gestaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik heb wel kaas gegeten
volgens de bontkraagjes ben ik namelijk een kankerkaaskop
Gelijktijdig dan. Ik wacht op discussies onder moslims of ze voor of tegen de jihad zijn, op de Nederlandse tv. Dan weten we tenminste wat er leeft. En misschien valt er nog wat bij te sturen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, waarom zouden moslims dat eerst moeten doen. Wat is dat nou weer voor rare kronkel. Dat kan prima gelijktijdig. Overigens predikt Wilders wel degelijk geweld, waaronder het propageren van schieten in knieschijven.
Deze week is weer duidelijk geworden dat het niet de bedoeling is dat je vrouwenkonten ziet op je kleedje dus er blijft weinig anders over. Je ziet op het internet wel eens van die laaghangende ganksters voorbij komen met een poepvlek, heb je dat ook wel eens gezien bij iemand in zo'n mooie witte jurk?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen kaas gegeten van de Islam.
Guido is dan ook geen mens. Gelukkig is hij nu ook van 't forum afquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Das leuk voor je, volgens bijdehand zijn moslims onmensen. Ik kan die bontkraag wat dat betreft haast geen ongelijk geven. Gezien de wijze waarop je Guido te woord hebt gestaan.
Allereerst a) lig je niet op een kleed b) is de afstond tussen kont en hoofd nogal groot, laat staan dat we het hebben over knuffelen. Uiteraard moet je in schone kledij verschijnen, en je moet zelf ook rein zijn - wudu vooraf.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Deze week is weer duidelijk geworden dat het niet de bedoeling is dat je vrouwenkonten ziet op je kleedje dus er blijft weinig anders over. Je ziet op het internet wel eens van die laaghangende ganksters voorbij komen met een poepvlek, heb je dat ook wel eens gezien bij iemand in zo'n mooie witte jurk?
Nee, moslims zijn geen mensen, dat was je standpunt. Ik heb de PM mee kunnen lezen, dus wees er maar trots op - zoals zovelen hebben mee kunnen lezen gelukkig. Maar ik kan mij alleen al daarom het standpunt van die bontkraag uitermate goed voorstellen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Guido is dan ook geen mens. Gelukkig is hij nu ook van 't forum af
En ja, fascisten zijn onmensen.
islam = fascisme, moslims = fascisten, fascisten = onmensen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, moslims zijn geen mensen, dat was je standpunt. Ik heb de PM mee kunnen lezen, dus wees er maar trots op - zoals zovelen hebben mee kunnen lezen gelukkig. Maar ik kan mij alleen al daarom het standpunt van die bontkraag uitermate goed voorstellen.
Prima, en dan ben jij een kankerkaaskop. Simpel toch. Hoef je verder ook niet met hangende pootjes hier op het forum te vertellen dat een bontkraagje je uitscheld.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
islam = fascisme, moslims = fascisten, fascisten = onmensen.
boehoe mensen uitschelden op straatquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Prima, en dan ben jij een kankerkaaskop. Simpel toch. Hoef je verder ook niet met hangende pootjes hier op het forum te vertellen dat een bontkraagje je uitscheld.
Die mensen hebben tenminste het lef om dat niet anoniem te doen. Toetsenbordheldje.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
boehoe mensen uitschelden op straat
hopelijk keurt de imam dat af
of de ouders
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:24 schreef bijdehand het volgende:
Gelukkig is hij nu ook van 't forum af
1 Hoe noem je dan je kleed? Volgens mijn eigen observaties is moslim landen en in de moskee lijkt het spul waar molslims op bidden namelijk verdacht veel op textiel en volgens wikipedia heet zoiets een gebedskleed in Nederlands.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allereerst a) lig je niet op een kleed b) is de afstond tussen kont en hoofd nogal groot, laat staan dat we het hebben over knuffelen. Uiteraard moet je in schone kledij verschijnen, en je moet zelf ook rein zijn - wudu vooraf.
ik heb het fatsoen om op straat iedereen normaal te behandelenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die mensen hebben tenminste het lef om dat niet anoniem te doen. Toetsenbordheldje.
Uit niets blijkt dat je fatsoen hebt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik heb het fatsoen om op straat iedereen normaal te behandelen
zelfs fascisten
volgens jou is fatsoen wanneer je moslims superleuk vindt en de islam geen ideologie maar slechts een religie vindtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uit niets blijkt dat je fatsoen hebt.
Jij ziet ook alles negatief zeg, ben blij dat ie jullie iig nog mensen noemtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Das leuk voor je, volgens bijdehand zijn moslims onmensen. Ik kan die bontkraag wat dat betreft haast geen ongelijk geven. Gezien de wijze waarop je Guido te woord hebt gestaan.
Een gebedskleed - daar LIG je niet op. Gedurende het bidden LIG je niet.quote:
Klopt. Ik had het dan ook niet over het feit het een kleed was, maar dat dat mensen erop zouden liggen.quote:Volgens mijn eigen observaties is moslim landen en in de moskee lijkt het spul waar molslims op bidden namelijk verdacht veel op textiel en volgens wikipedia heet zoiets een gebedskleed in Nederlands.
Dat kan gebeuren inderdaad, dan is het een kwestie van de salaat onderbreken en weer opnieuw jezelf reinigen.quote:2 Ik ben ook wel eens schoon verschenen, maar een stiekeme stinkende sluipbom heeft iedereen wel eens last van.
onmensen = geen mensen, maar beestenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:32 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Jij ziet ook alles negatief zeg, ben blij dat ie jullie iig nog mensen noemt
Volgens jou is fatsoen moslims als onmensen benaderen en dan verwachten dat je met open armen ontvangen wordt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
volgens jou is fatsoen wanneer je moslims superleuk vindt en de islam geen ideologie maar slechts een religie vindt
de tering zeg
De definitie van een onmens is? Wakker worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:32 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Jij ziet ook alles negatief zeg, ben blij dat ie jullie iig nog mensen noemt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |