ja echt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terugreizen is wel een bitch dan.#negatieveling
auto is dan ook niet ideaal, want je kan niks drinken en je betaald nog een tank benzine extraquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat maakt me niet zoveel uit.
[..]
Dat is wel weer zo, maar als ik een auto zou hebben dan heb ik dat probleem ook niet.
quote:
Hahahaha, dat was jij hequote:Op donderdag 5 februari 2015 12:32 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Geen cake? Ik kom zo weer je bakplaat kopen.
Haha dat lijkt me echt ellende. Ik heb ook een keer zo iets gehad maar toen zat ik in Arnhem, das toch dichterbijquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja echt.
1 keer met de trein naar qountdown geweest in de hmh. om dan na een hele nacht in een trein terug te moeten 2,5 uur en dan nog een half uur met de bus is best wel afdraaien
[..]
auto is dan ook niet ideaal, want je kan niks drinken en je betaald nog een tank benzine extra
+1 negatieveling
oeh lekkerquote:
M&M zandkoekjes/koeken. Ben benieuwdquote:
Pics van het resultaatquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
M&M zandkoekjes/koeken. Ben benieuwdMoet toch eieren halen, kan een huisgenote meteen gevulde eieren maken van de rest
met pinda's weet ik wel, maar zonderquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:36 schreef Amarantha het volgende:
Weten jullie toevallig of bijv. een Aldi ook nep M&M's hebben zonder pinda erin?
Ja dat weet ik dus ook niet. Voor mijn gevoel verkopen winkels alleen goedkope M&M's met pinda erinquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
met pinda's weet ik wel, maar zonder
zonder pinda is niet populair genoeg om na te maken misschienquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus ook niet. Voor mijn gevoel verkopen winkels alleen goedkope M&M's met pinda erin
Geen idee, anders ga je lekker naar de AH voor eckte ecktequote:Op donderdag 5 februari 2015 12:36 schreef Amarantha het volgende:
Weten jullie toevallig of bijv. een Aldi ook nep M&M's hebben zonder pinda erin?
Ik heb dat nog nooit gehadquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik ga vandaag of morgen een wortelcake maken. Ik moet alleen mijn topping nog perfectioneren
Ye, hongerige stoners will be hongerig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahahaha, dat was jij heZo alle cake opgekocht van mijn huisgenote haha
Daar ga ik zo dadelijk toch al heenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen idee, anders ga je lekker naar de AH voor eckte eckte
Oehquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
volgens mij heeft AH huismerk wel neppe zonder
Die laatste zin snap ik niet?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ye, hongerige stoners will be hongerig.![]()
Betalen voor een bakplaat en 'm dan meenemen naar het huis van de eigenaar.![]()
Nee, we bleven daar slapen. Dus was automagisch de bakplaat ook weer op de plek waar ie hoorde.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die laatste zin snap ik niet?Jullie hebben de bakplaat ook gekocht? Maar dan is die toch bij jullie thuis.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, we bleven daar slapen. Dus was automagisch de bakplaat ook weer op de plek waar ie hoorde.
We hebben ook gewoon wat geld bij elkaar gepakt en aan jullie gegeven.
weet niet, i guess you had to bee therequote:
Waar? Huh.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet niet, i guess you had to bee there
bij die bakplaatquote:
Oh Sardu was hier een keer met vrienden. We hebben iedere zaterdag feestje namelijk. En toen had een huisgenote cake-jes gebakken om te verkopen voor een goed doel. Sardu en zijn vrienden hadden enorme vreetkick dus hebben ze de complete bakplaat met cake-jes opgekocht.quote:
Dronken avond bij Ama thuis. Hongerige stoners en brownies/cake.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:47 schreef Sardu het volgende:
En een coffeeshop die om 22:00 al dicht zit.
Dat is 6/7 hier. Maar eentje open tot middernacht. Wel de bestequote:Op donderdag 5 februari 2015 12:47 schreef Sardu het volgende:
En een coffeeshop die om 22:00 al dicht zit.
Nope. Behalve dat ik nog steeds geen zin heb gemaakt om naar de winkel te fietsenquote:
De keer er na wel rekening mee gehouden.quote:
Yup. Toen kreeg ik zelfs nog een zakje wietquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
De keer er na wel rekening mee gehouden.
Oh rip.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:54 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Klopt, sinds ik verhuisd ben kan ik na schooltijd niet meer achter de pc.
ja, verkouden en zoquote:
Tijd genoeg, alleen zijn er vrij weinig leuke feestjes de komende tijd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh rip.
Nog wel tijd voor feestjes ?
Feestjes? Whut?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Tijd genoeg, alleen zijn er vrij weinig leuke feestjes de komende tijd.
dat heb ik al eerder gehoordquote:
Nee gewone hardcore- en teknofeestjes.quote:
wat zegt hij er over?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:27 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee gewone hardcore- en teknofeestjes.
Turkenpizza was lekker. :p
Ik moest btw voor art&design een poster maken en de leraar is er erg over te spreken
Ik kan m nu niet laten zien ( ik upload k straks wel), maar hij vond de kleuren en de dynamiek mooi. En dat was precies wat ik wilde uitbeelden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zegt hij er over?
en laat zien natuurlijk
Dat jij dat durft te zeggenquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Van de ene over na de ander.
#giannistijl
Ieuwquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had net gefrituurde mosselen
Remoulade sausje drbij Nom nom![]()
Ohquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ieuw
Ik had een half jaar geleden een mossel als huisdier
klinkt goedquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:36 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik kan m nu niet laten zien ( ik upload k straks wel), maar hij vond de kleuren en de dynamiek mooi. En dat was precies wat ik wilde uitbeelden.
Ik legde m neer, en hij zei van: oh! vertel daar eens meer over! hoe heb je dat gedaan? waar heb je het beeldmateriaal vandaan?
En toen zei ik dat ik al het beeldmateriaal zelf heb gemaakt, was hij nog blijer :p
u wot?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:39 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ieuw
Ik had een half jaar geleden een mossel als huisdier
Hmm.. ik schijn hardcore leuker te vinden dan hardstyle.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:27 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee gewone hardcore- en teknofeestjes.
Turkenpizza was lekker. :p
Ik moest btw voor art&design een poster maken en de leraar is er erg over te spreken
die had toch een kreeft?quote:
klinkt foutquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:48 schreef RadioSlut het volgende:
Mijn mossel heet Qu
Sardu keer een feestje pakken?
Die ging naar Drenthe.quote:
Sure! Doe maar een keer DM met hoe en wat.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:48 schreef RadioSlut het volgende:
Mijn mossel heet Qu
Sardu keer een feestje pakken?
ik bedoelde eigenlijk de mosselquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het feestje is dan ook het voorspel
Ohquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk de mossel
Rampagequote:Op donderdag 5 februari 2015 13:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Tijd genoeg, alleen zijn er vrij weinig leuke feestjes de komende tijd.
Haha schijn bedriegt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:00 schreef gianni61 het volgende:
het lijkt wel alsof sardu een actief meet-leven heeft met fok(st)ers
Ik meet best veel redelijk onbekende mensen op jaarbasis. Dan valt het aantal FOK!kers nog wel mee.quote:
ik niet waarschijnlijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik meet best veel redelijk onbekende mensen op jaarbasis. Dan valt het aantal FOK!kers nog wel mee.
Maar ik zal proberen in Utrecht er ook te zijn.
Your loss. Ik ben best gezellig.quote:
oh er zullen vast genoeg gezellige mensen zijn.quote:
Haha dat hoop ik dan maar. Zwolle was een leuke meet ondanks het klote weer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh er zullen vast genoeg gezellige mensen zijn.
maar als ik die dag ergens heen ga, dan denk ik dat het harmony of hardcore is
trouwens: google leert mij dat die dag ook het song festival is
van een aantal weet ik wel hoe ze uitzien.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha dat hoop ik dan maar. Zwolle was een leuke meet ondanks het klote weer.![]()
Weet niet of ik het songfestival wel wil missen tho.![]()
Ik vind met het met mensen van hier wel altijd lastig om het gezicht aan de username te koppelen. Misschien allemaal maar een avatar op je jas plakken.
Ach, blowen in een park, spacen op woodstock of gewoon een biertje pakken. Het is mij allemaal om het even.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van een aantal weet ik wel hoe ze uitzien.
Ik heb alleen geen zin om ergens in een park te gaan blowen
enige leuke aan esf is het commentaar van graham norton.
ik heb slechts een paar fokkers gemeet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach, blowen in een park, spacen op woodstock of gewoon een biertje pakken. Het is mij allemaal om het even.![]()
Voor fok heb ik ook genoeg andere mensen gemeet van verschillende fora en is altijd wel goed bevallen.
jep, en had toen best nog een levendig forum.quote:
Nooit geweest.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep, en had toen best nog een levendig forum.
ik weet niet hoe het nu is, maar laatste keer dat ik keek was er weinig leven meer in
meet was op zich wel leuk. alleen met camera en statiefje door de stad lopen
ook via zoom wel eens met een andere naar de ELE rally geweest om te fograferen en er een aantal locaties mee gevonden waar ik in mn eentje een beetje urbex foto's heb gemaakt. op zich toch wel een nuttig forum zoquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nooit geweest.heb het blad wel vaak gelezen bij m'n ex thuis.
Wel eens op T.net mee geweest fotograferen.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had net gefrituurde mosselen
Remoulade sausje drbij Nom nom![]()
Kak. Dat is wel slechte timing. Maar jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef gianni61 het volgende:
trouwens: google leert mij dat die dag ook het song festival is
dat kunnen alleen abo mensen toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:59 schreef Amarantha het volgende:
Zou wel leuk zijn als je ook kon zien wie jouw allemaal heeft toegevoegd als vriend op FOK!
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:00 schreef RadioSlut het volgende:
Hoieindelijk thuis! Zal voor de geinteresseerden vanavond die poster uploaden :p
vind je?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kak. Dat is wel slechte timing. Maar ja
k bedoel vrienden maken. vrienden zien weet ik nietquote:
Ik wou die dag naar Fantasy Island, is ook een hardstyle/hardcore feest maar mijn groepje gaat dit jaar nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind je?
en harmony dan? is ook leuk
ook dat klinkt weer foutquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Neh, week erna naar Bangface, geld besparen dus :p
Doe dan Hardshock :3quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind je?
en harmony dan? is ook leuk
dat ken ik nietquote:
Dan ga je in je eentje!quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou die dag naar Fantasy Island, is ook een hardstyle/hardcore feest maar mijn groepje gaat dit jaar niet![]()
![]()
![]()
Dat ligt dan aan jou, bangface is hartstikke vedt!quote:
ik ben ook nog nooit op hoh geweestquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou, bangface is hartstikke vedt!
Hardshock is toffer en unieker dan HOH
Nee, 12 uur lang alleen naar een hardcore feest lijkt me saaiquote:
zou ik ook niet doen neequote:Op donderdag 5 februari 2015 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, 12 uur lang alleen naar een hardcore feest lijkt me saai
Wait... Is dat dezelfde dag?quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou die dag naar Fantasy Island, is ook een hardstyle/hardcore feest maar mijn groepje gaat dit jaar niet![]()
![]()
![]()
Ik ben zoooooo jaloersquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wait... Is dat dezelfde dag?
Ik ga namelijk naar FI dit jaar.
Oh yeah met mijn ervaring met de beveiliging daar.quote:
Ik wil echt zo graag heen he.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh yeah met mijn ervaring met de beveiliging daar.![]()
Dit jaar een gimp suit en gagball mee.
Dan ga je mee?quote:
Hmm zal er over nadenkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan ga je mee?
Na de beveiliging was het wel awesome.
Nope, ik hou niet van groepsmeets.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ook nog nooit op hoh geweest
ga jij naar die meet dan?
Valt wel mee hoor, je maakt snel genoeg vrinden!quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, 12 uur lang alleen naar een hardcore feest lijkt me saai
snap ikquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:22 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nope, ik hou niet van groepsmeets.
als je eenmaal wat op hebt, heb je daar overal vrienden, maar toch vind ik het fijn om wat bekende gezichten te zienquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, je maakt snel genoeg vrinden!
Het is algemeeb bekend dat ik alleen naar hardcorefeesten en -festivals ga, en tot nu toe heb ik niks te klagen
Dit dus. Heb vorig jaar ook een tijd 'alleen' rond gelopen. Genoeg mensen die je opeens kennen. Of een grappenmaker die even 'die hippie' wil testen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, je maakt snel genoeg vrinden!
Het is algemeeb bekend dat ik alleen naar hardcorefeesten en -festivals ga, en tot nu toe heb ik niks te klagen
Hehe, nee, ik doel op een avondje zonder drugs. Wat jullie doen moeten jullie zelf weten tho!quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snap ik
[..]
als je eenmaal wat op hebt, heb je daar overal vrienden, maar toch vind ik het fijn om wat bekende gezichten te zien
ja, dat is ook wel zo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hehe, nee, ik doel op een avondje zonder drugs. Wat jullie doen moeten jullie zelf weten tho!
Maar als jij zo nu en dan een feestje pakt, zie je vanzelf bekende gezichten!
Omg die line upquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Neh, week erna naar Bangface, geld besparen dus :p
1+1=2quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:12 schreef Flippiee het volgende:
Iemand die goed is in wiskunde?Ik kom ergens niet uit grgrgrgrgrgrgr
gewoon op google typenquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:12 schreef Flippiee het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:12 schreef Flippiee het volgende:
al gedaan en dat is dus mijn probleem. De calculator via google komt met een getal dat 8 cijfers hoger is dan dat van mij en ik snap dus niet waar ik fout ga. Ben er srs gefrustreerd omquote:
DM binnen enkele seconden/minutenquote:
Tof.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
al gedaan en dat is dus mijn probleem. De calculator via google komt met een getal dat 8 cijfers hoger is dan dat van mij en ik snap dus niet waar ik fout ga. Ben er srs gefrustreerd om
[..]
DM binnen enkele seconden/minuten
Gewoon mekkiequote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb honger
Krijg ik ook nog eens iets voorgeschoteld wat ik dus totaal niet te vreten vind
Moet ik ook nog in de auto op naar de mekswek te komenquote:
Hongerkindjes klagen niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb honger
Arme jijquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet ik ook nog in de auto op naar de mekswek te komen
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hongerkindjes klagen niet.![]()
Mja, zometeen maar langs de snackbar om op te vullen.
Verwend jong.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb honger
quote:
Wat wil je?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe ook wat voor mij halen dan
Gewoon doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat wil je?
Ik twijfel tussen patat oorlog of iets zonder ui... Heb wat afgesproken wat niet zozeer een date is, maar toch.
Moet kunnen tochquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat wil je?
Ik twijfel tussen patat oorlog of iets zonder ui... Heb wat afgesproken wat niet zozeer een date is, maar toch.
Patat oorlog kan ook wel zonder uiquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat wil je?
Aryt! Yoloswaggerballs met ui!quote:
Ik had net ook patat oorlog besteldquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat wil je?
Eh zemmer het is friet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had net ook patat oorlog besteldof naja mijn vriend. Krijg ik patat mayo.
Wat ..quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
hmm, daar moet ik zaterdag toch nog heenquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:46 schreef Amarantha het volgende:
Schattig, ze hebben bij de Action ook een mini doosje met van die kinderchocolade reepjes. Zitten er dan 4 in.
Wud? Das heul geen patat oorlog.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar woon jij?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Volgende week weer carnaval
Huismoeders met kort pittig kapsel be like : "lekker gek doen"
fixedquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Volgende week weer carnaval
Huismoeders met kort pittig kapsel, rare Brabanders en Limburgers en ander volk be like : "lekker gek doen"
* gianni61 be like: bier drinkenquote:
Ergens in het Noorden des landsquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
* gianni61 be like: bier drinken
quote:
Hoe heb je er dan last van?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ergens in het Noorden des lands
Nee dat ik net een kut opmerking maak en jij er ook net bent,quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Omdat ik er nu net tegelijk met jou ben?
quote:
Omdat elke tokkie/laagopgeleide hier ook een poging doet tot carnavalquote:
ohhhquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dat ik net een kut opmerking maak en jij er ook net bent,
Ik moest wel hartelijk lachen om dat nummer met onno en toyboyquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]![]()
carnavalsmuziek moet ik ook niks van hebbe. daarom gewoon lekker met de optochten mee met eigen geluidsinstallatie en eigen feestje maken
DIe reizen naar het zuiden?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Omdat elke tokkie/laagopgeleide hier ook een poging doet tot carnaval
sommige zijn wel leuk jaquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest wel hartelijk lachen om dat nummer met onno en toyboy
Nee die hebbeb hun eigen carnavalsverenigingquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
DIe reizen naar het zuiden?
En niet alleen laag opgeleiden doen aan carnaval mongool.
RETKEKEKEKEET AZquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:23 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben wel oprecht een beetje zenuwachtig voor ajax AZ
Zolang jij achter de computer binnen op zolder zit heb je er geen last van.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee die hebbeb hun eigen carnavalsvereniging
Mag ik dan samen met je zenuwachtig zijnquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:23 schreef Flippiee het volgende:
Je houdt nie van voetbal?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:23 schreef Flippiee het volgende:
ik niet. dit weekend handbal final four van de bene leaguequote:Op donderdag 5 februari 2015 19:23 schreef Flippiee het volgende:
True story, dat wordt dan ook mijn strijdplanquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zolang jij achter de computer binnen op zolder zit heb je er geen last van.
Hup AZquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:23 schreef Flippiee het volgende:
We kunnen samen zenuwachtig zijn, maar ik hoop niet dat Frankie het fixt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mag ik dan samen met je zenuwachtig zijn![]()
Frankie fixt het wel weer hoop ik
Nou..quote:
Ieder zijn ding natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet. dit weekend handbal final four van de bene league
JAAAAAAAquote:
DAN ZIJN WE ALLEBEI BLIJ!@2quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WAT ALS WE NOU WEL SCOREN FL WAT ALS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zij is vaker met een soppende ... van de bank afgegleden tijdens een wedstrijd van Ronaldo dan tiener meisjes bij one direction concertenquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zij is vaker met een soppende ... van de bank afgegleden tijdens een wedstrijd van Ronaldo dan tiener meisjes bij one direction concerten
Nounounou.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:25 schreef bondage het volgende:
VBL / [VBL Slowchat #3811]
Wat een boel domheid, volgens mij heeft zijn schedel dezelfde inhoud als een voetbal. Probeer je iemand te helpen, stank voor dank.
tenzij ajax er meer scoort gvd wat een jinxquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zij is vaker met een soppende ... van de bank afgegleden tijdens een wedstrijd van Ronaldo dan tiener meisjes bij one direction concerten
Ronnie is jarig vandaagquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
klein verschilquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:28 schreef Flippiee het volgende:
Als ik die man eens mag ontmoeten he.Zou me als een 14 jarige voelen.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:28 schreef Flippiee het volgende:
Wat emogif je dan netquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:28 schreef Flippiee het volgende:
Nou. Jaartje of 10 is inmiddels wel in zicht.quote:
Dat ja.quote:
De manier waarop jij het uitlegt is een emogif waard, geovierkantje.quote:
Hij openbaart DM BAN!quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:25 schreef bondage het volgende:
VBL / [VBL Slowchat #3811]
Wat een boel domheid, volgens mij heeft zijn schedel dezelfde inhoud als een voetbal. Probeer je iemand te helpen, stank voor dank.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De manier waarop jij het uitlegt is een emogif waard, geovierkantje.
toch alquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou. Jaartje of 10 is inmiddels wel in zicht.
[..]
Maar tis je vergeven.quote:
Ja joh. En ben er blij om ook, stiekem. Zit beter dan ooit in mijn vel (is dit de juiste woordvolgorde?quote:
Klopt, maar ga me er verder niet druk om maken. Ik vind het erger dat ik voor leugenaar uit wordt gemaaktquote:
Weet ik moeder, weet ik.quote:
Cas Peters > Diego Costaquote:
Wat als ik AZ nou leuk voetbal vind?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Weet ik moeder, weet ik.![]()
Maar zou je niet liever naar leuk voetbal kijken?
Yay!quote:
Porkbeansquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Cas Peters > Diego Costa
Power
Sjaak Polak rules them allquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Porkbeans![]()
Gijs Cales > Cas Peters
quote:
Serious?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat als ik AZ nou leuk voetbal vind?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Serious?
Die hebben hun publiek van de golfbaan.
Doodstil, komt de bal ergens over de achterlijn en beginnen ze te klappen.![]()
![]()
Ulrich van GODbel onderschatten.quote:
Luxaflex klapperrrrrrrrrrrsssssssssssssssssssquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Serious?
![]()
Echt! Nog nooit zo'n stel tamme kraaien zien zitten....quote:
Woohooohooo. Misschien eens een wedstrijd van AZ bijwonen. En dan even vak J vermijden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Serious?
![]()
geen idee. ik ga niet naar veel voetbalwedstrijdenquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Echt! Nog nooit zo'n stel tamme kraaien zien zitten....
AZ - PSV komt er binnekort aanquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Woohooohooo. Misschien eens een wedstrijd van AZ bijwonen. En dan even vak J vermijden.
Ik heb afgelopen weekend een poging gedaan om eredivisie te kijken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Woohooohooo. Misschien eens een wedstrijd van AZ bijwonen. En dan even vak J vermijden.
Als het PSV - AZ was, was ik misschien gegaan, FL vroeg laatst of ik een keer met hem naar PSV wil.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb nog even overwogen om heen te gaan.
Oh?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het PSV - AZ was, was ik misschien gegaan, FL vroeg laatst of ik een keer met hem naar PSV wil.
quote:
Ik wou zeggen, heb mijn rant maar weggehaald..quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:24 schreef FL_Freak het volgende:
Nee ik neem geootje wel een keer mee
Wat moet je printen knul?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Godverdomme die printers werken ook nooit eens mee
Gewoon 2 blaadjes met tekstquote:
En wat gaat er dan goed?quote:
Voor werk? School? Hobby? Of geil je op blaadjes met text?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon 2 blaadjes met tekst
Tevens
Echt waarquote:
Stiekem heb ik een blaadjesfetishquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En wat gaat er dan goed?
[..]
Voor werk? School? Hobby? Of geil je op blaadjes met text?
Plot twist: het was gianni met chloroformquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:34 schreef RadioSlut het volgende:
Wow ik was in slaap geflikkerd.Gaat lekker.
Wat voor school doe je?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Stiekem heb ik een blaadjesfetish
Maar dit is voor sgool
hoger beroeps onderwijsquote:
Kan je niet beter geen puntjes achter de zinnejtes zetten?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:34 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus die poster waar ik het over had.
Op papier ziet ie er mooier uit.
Och jee, nou dan hoop dat je printer het snel doet anders wordt je dadelijk stratenmaker in plaats van advocaat.quote:
Paulquote:
Hij doet het alquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Och jee, nou dan hoop dat je printer het snel doet anders wordt je dadelijk stratenmaker in plaats van advocaat.
Dokter dan, zelfde beroep ander outfitquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hij doet het al
En ik word geen advocaat
Ook nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:41 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dokter dan, zelfde beroep ander outfit.
Ja nu je het zegt inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je niet beter geen puntjes achter de zinnejtes zetten?Verder vind ik hem wel cool gemaakt, visueel gezien, qua concept not so much
Hoe is het? Mag ik je handtekening?quote:
Gaat erg goed hier, en wat dan nou bijna alles wel, gezondheid, werk/study, liefde etc.quote:
Dat klinkt saaier dan dat het in werkelijkheid is volgens mij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ook niet
Waarschijnlijk iets in de trend van vertegenwoordiger / manager inkoop etc
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:44 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Gaat erg goed hier, en wat dan nou bijna alles wel, gezondheid, werk/study, liefde etc.
[..]
Dat klinkt saaier dan dat het in werkelijkheid is volgens mij.
Klinkt als muziek in mn orenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:44 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Gaat erg goed hier, en wat dan nou bijna alles wel, gezondheid, werk/study, liefde etc.
Het is voor een feest dacht ik te lezen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:43 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt inderdaadWil sowieso iets aan de tekst gaan doen, ben daar nog niet tevreden over.
Wat vind je niet tof aan het concept?
Ik had de deur nog op slot gedaanquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Plot twist: het was gianni met chloroform
He nee? De opdracht was: maak een poster, staand op A3.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is voor een feest dacht ik te lezen?Dat haal ik er niet uit, en ook geen datum ,l.ocatie, prijs..
Heeft gewoon een ruitje ingetiktquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:45 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik had de deur nog op slot gedaan![]()
Dat mag jij fan SgtPorkbeans. Het gaat goed fan SgtPorkbeansquote:
Dat stukje vind ik het mooiste van de hele poster, die laat ik niet zomaar wegvallen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
En waarom aan de rechterkant over de border heen gaan?
Oh dan heb ik niks gezegd, dan vind ik hem heel tof.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:47 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
He nee? De opdracht was: maak een poster, staand op A3.
Dat was dus het enige.
Dan heeft ie gelogen over hoogtevrees! Dan zal hij 1/2 verdiepingen moeten klimmenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heeft gewoon een ruitje ingetikt
Mooiquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat mag jij fan SgtPorkbeans. Het gaat goed fan SgtPorkbeans
Of hij heeft stiekem een kopie gemaakt van je sleutelquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:50 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan heeft ie gelogen over hoogtevrees! Dan zal hij 1/2 verdiepingen moeten klimmen
Toch bedankt voor de kritiek!quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh dan heb ik niks gezegd, dan vind ik hem heel tof.
Het over de border heen gaan ziet er wel mooi uit, ondanks het afwijkend is.
Misschien is hij zelfs mn huisgenoot!quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Of hij heeft stiekem een kopie gemaakt van je sleutel
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:52 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Misschien is hij zelfs mn huisgenoot!
Detective SgtPorkbeans is on the casequote:
Dan moet je hem fixenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Volgens mij is m'n laptop naar zeh kloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |