Niet vanuit EU, alleen vanuit VS/Israel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:12 schreef -0- het volgende:
Genoeg berichten over mogelijke aanvallen op Iran vanuit Europa en de VS de laatste jaren. Bovendien zijn het gewoon militaire bondgenoten en zullen ze samen aanvallen waarschijnlijk.
Baken van rust? Balouchische verzet? Azeri ophangingen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:12 schreef -0- het volgende:
Verder is het natuurlijk niet altijd fraaie taal die Iran uitslaat, maar daar doen we zelf net zo hard aan mee.
Bovendien vind ik het op zijn zachts gezegd nogal hypocriet om direct te gaan vinger wijzen naar het feit dat ze Sjiitisch zijn in Iran. Het Sjiitische Iran is een baken van rust tussen alle Soenitische zooi die daar momenteel aan de gang is.
nou ja, jullie interpreteren de inhoud gewoon verkeerd, poesjes, lollies en ijs moet je likken, niet happen; gehaktballen, kroketten en gummibears moet je happen, niet likkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij bent zeker van die terreursekte van likkers die ons happers al 100-den jaren lang onderdrukken.
Ik laat mij niet de les lezen DOOR EEN SMERIGE LIK'IET. WIJ TROTSE HAP'IETEN ZULLEN LACHEND BIJ DE HEMEL POORT STAAN TOEKIJKEN TERWIJL DE HEILIGE LONGCAT (moge hij lang zijn en blijven) JULLIE VOOR JE SMERIGE LIKKENDE GEDRAG REGELRECHT DE HEL IN TRAPT.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:18 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja, jullie interpreteren de inhoud gewoon verkeerd, poesjes, lollies en ijs moet je likken, niet happen; gehaktballen, kroketten en gummibears moet je happen, niet likken
Zolang je dat niet begrijpt verdien je het om onderdrukt te worden
en dan de turkse vlag erbijquote:
stomme HAP'tiet, Longcat (moge zijn vacht nog lang glanzen) is de enige en ware waarheid, de 72 maagden zijn het daar mee eensquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik laat mij niet de les lezen DOOR EEN SMERIGE LIK'IET. WIJ TROTSE HAP'IETEN ZULLEN LACHEND BIJ DE HEMEL POORT STAAN TOEKIJKEN TERWIJL DE HEILIGE LONGCAT (moge hij lang zijn en blijven) JULLIE VOOR JE SMERIGE LIKKENDE GEDRAG REGELRECHT DE HEL IN TRAPT.
Pff dat voelt goed, jongens. Ik snap nu waarom dit zo'n aantrekkelijk gezanik is voor die moslims. Lekker stoom afblazen. Beetje in de zandbak ravotten met elkaar. HEERLIJK.
Israel en westen hoeven dus niet bang te zijn voor een atoombom van ze. Zulke idioten lukt het gegarandeerd niet om een atoombom te bouwen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:24 schreef Generalsupremo het volgende:
[..]
http://www.hrw.org/news/2(...)tence-facebook-posts
Sji'itisch terreurstaat Iran, verantwoordelijk voor de onderdrukking van soennieten overal in de wereld, gaat steeds verder en verder. Vooral met de dreiging van Iran om het westen aan te vallen, zal er een gezamenlijk team moeten worden opgesteld om Iran aan te vallen.
Iran is een van de grootste mensenrechtenschenders. Jaarlijks worden er honderden (Azerbeycaanse) Turken opgehangen omdat ze zeggen dat ze Turks zijn.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:26 schreef Dingflofbips het volgende:
Soennieten.. zijn dat niet die lievertjes van IS?
Bovendien is er nog een raad bezig met de zaak wellicht af te waarderen. En jij presenteert het als feit.
Conclusie: jihadganger gespot
Soennieten:quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:26 schreef Dingflofbips het volgende:
Soennieten.. zijn dat niet die lievertjes van IS?
Bovendien is er nog een raad bezig met de zaak wellicht af te waarderen. En jij presenteert het als feit.
Conclusie: jihadganger gespot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |