SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
![]()
Broerse wordt commercieel directeur naast voetballer bij pec
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zie nu pas dat die kanon gewoon in de basis speelt bij ivoorkust
Smotm bony btw
Druk hier ookDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is hier bijzonder rustig ja.. En ik dacht dat Kanon een bier was.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zie nu pas dat die kanon gewoon in de basis speelt bij ivoorkust
Smotm bony btw
Druk hier ookHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Benzema heeft de keeper van Sevilla dood geschopt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gaames Rodriguez ook dood? Zo snel gewisseld voor Gesse Rodriguez.
edit. en beiden J. Rodriguezzen nu gescoord![]()
![]()
Hoeveel packs open je eigenlijk per keer tot dat je een waardevolle if te pakken hebt? Zie hier zo vaak high rated ifs uit packs voorbij komen dat ik bijna het gevoel heb dat je beter packs dan spelers op de markt kan kopen...quote:![]()
Dit was mijn 5de pack van 7,5K die daarna was 2 packs erna..quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoeveel packs open je eigenlijk per keer tot dat je een waardevolle if te pakken hebt? Zie hier zo vaak high rated ifs uit packs voorbij komen dat ik bijna het gevoel heb dat je beter packs dan spelers op de markt kan kopen...
Ben daarna ermee gestopt
Meestal open ik 4 a 5 packs op woensdag.![]()
Sta 3-1 voor 90e minuut halve finale beker connection error.
Nog een keer overnieuw 3-1 voor eerste helft weg connection.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Je hebt in ieder geval wel de wilskracht om het te blijven proberen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:47 schreef Wilskracht het volgende:
Sta 3-1 voor 90e minuut halve finale beker connection error.
Nog een keer overnieuw 3-1 voor eerste helft weg connection.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Morgen weerquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel de wilskracht om het te blijven proberen.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Marcelo mist de Madrileense derby vanwege een schorsing.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Marceloquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:06 schreef DuTank het volgende:
Marcelo mist de Madrileense derby vanwege een schorsing.
![]()
Ok dat is mooi maar geen gemiddelde neem ik aan. Hoeveel packs en dus hoeveel K spendeer je aan die dingen totdat je een waardevolle if krijgt? Mijn vraag is, kan het uit?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit was mijn 5de pack van 7,5K die daarna was 2 packs erna..
Ben daarna ermee gestopt
Meestal open ik 4 a 5 packs op woensdag.![]()
ja, zeker gezien het land waar jij heen gaatquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef Zhano het volgende:
Zon slotje op je tas/koffer, is dat echt nodig als er alleen maar kleren in zitten?![]()
Dat is er niet, ik heb sinds FIFA 13 geen IF gehad, vorige week mijn eerste en dat was kuyt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ok dat is mooi maar geen gemiddelde neem ik aan. Hoeveel packs en dus hoeveel K spendeer je aan die dingen totdat je een waardevolle if krijgt? Mijn vraag is, kan het uit?Voor het vliegen? Jazekerquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef Zhano het volgende:
Zon slotje op je tas/koffer, is dat echt nodig als er alleen maar kleren in zitten?![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef Zhano het volgende:
Zon slotje op je tas/koffer, is dat echt nodig als er alleen maar kleren in zitten?
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Die tijden waren echt geweldigquote:Net als mensen die dan Rolando kregen en dachten dat het CR7 was
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
nee jij nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:12 schreef Zhano het volgende:
Zon slotje op je tas/koffer, is dat echt nodig als er alleen maar kleren in zitten?#LockupDS2![]()
En dat sloeg sowieso nergens op want dan zag je Cristiano Ronaldo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die tijden waren echt geweldigNet als mensen die dan Rolando kregen en dachten dat het CR7 was
![]()
vergeet niet dat er niet alleen wat uitgehaald kan worden, maar ook troep ingestopt kan wordenquote:
met slotje toch iets minder makkelijk
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Rolando jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die tijden waren echt geweldigNet als mensen die dan Rolando kregen en dachten dat het CR7 was
![]()
![]()
Ik mis IF Douglasquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Marcelo van PSV was toen gewoon gold
ifVertonghen-ifDouglas
boh boh![]()
iets wat serero nog nooit geweest isquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Marcelo van PSV was toen gewoon gold
:p![]()
kut ventquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
iets wat serero nog nooit geweest is
:pHet is trouwens niet waar, hij was gold in de beta.
![]()
http://www.vipcoinfifa.com/quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:22 schreef Rogan het volgende:
Iemand een tip voor een goede / cheap coins site?
http://www.fifavips.com/
Die zijn afwisselend goedkoper dan de ander (op dit moment is de laatste goedkoper), maar prijzen zijn nu sowieso een stukje hoger dan paar dagen geleden![]()
![]()
Kom 22 45quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja kijk ff aflevering van serie af. 40 min nog welIk ga t niet laat maken
#LockupDS2![]()
kom danquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:30 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Kom 22 45Ik ga t niet laat maken
![]()
hele markt is naar de tering door de coinssites. Heb nu 4 mil, kan niet eens Messi of Ronaldo halenquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:21 schreef RijstbaI het volgende:
kom echt alleen nog maar dure teams tegen
1 miljoen hebben zegt niks meer![]()
100k te veel betalen, okee... Maar 400k?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:22 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Juist nu
Laagste BIN 612k (dat is ook ongeveer wat ik er voor betaald heb vorige week)
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:22 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Juist nu
Laagste BIN 612k (dat is ook ongeveer wat ik er voor betaald heb vorige week)jaloers
![]()
Ook gewoon die 999k bieden i.p.v. de buy nowquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
100k te veel betalen, okee... Maar 400k?![]()
![]()
Ja dat terzijde..quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ook gewoon die 999k bieden i.p.v. de buy nowHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:22 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Juist nu
Heb er ook weer 1![]()
![]()
Netjesquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb er ook weer 1#LockupDS2![]()
Oke doei hequote:Op donderdag 5 februari 2015 00:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ga jou ook missen, als Kazim voor open doel
En dat na mijn felicitatie#LockupDS2![]()
Sorry, kon het niet laten. Vanaf nu gun ik je weer allesquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:02 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Oke doei he
En dat na mijn felicitatie![]()
![]()
Coutinho ook wel aan de prijs denk ik. Heb toch geen coins, de enige IF die ik vandaag verkocht was Lustig voor 14kquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
yaya yayayaya yayayaya Toure wordt te duur.![]()
![]()
Nice, ik heb er 6 maar nog niet gelist. Hij is wel weer bijna op zijn oude niveau terug na die dip van vanmiddagquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb er ook weer 1![]()
![]()
Sommige silver IF's van deze week zijn nu al erg goedkoop.. net Jourdren gekocht voor 21k, Beausejour 70k (die heb ik nog niet gekocht)Iets met een reis winnen naar een wedstrijd in de BPL als je dit weekend een potje FUT speelt. Maar misschien ook wel pack offers dit weekend.quote:![]()
twitter:ChuBoi twitterde op donderdag 05-02-2015 om 01:20:57UPs taking a bit longer than expected since there are more UPs than last yr. Coming next Fri earliest. Anything u see before then is fake. reageer retweet
![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
twitter:ChuBoi twitterde op donderdag 05-02-2015 om 01:20:57UPs taking a bit longer than expected since there are more UPs than last yr. Coming next Fri earliest. Anything u see before then is fake. reageer retweet
twitter:![]()
Haha, toeval of niet: ik heb de mijne ook zojuist verkocht. Iets minder duur weliswaar (900k).quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:22 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Juist nu
Mocht iemand zich trouwens afvragen wat ik hier nog doe; ik kan niet slapen van de keelpijn
DW, ik ben er dus morgenvroeg nier om je goedenochtend te wensen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
awwwwwwwwwwwwwquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Haha, toeval of niet: ik heb de mijne ook zojuist verkocht. Iets minder duur weliswaar (900k).
Mocht iemand zich trouwens afvragen wat ik hier nog doe; ik kan niet slapen van de keelpijn
DW, ik ben er dus morgenvroeg nier om je goedenochtend te wensen![]()
Mooi kut dan. Maar morgen neem je dus vrij?quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Echt fucked up ja. Pijnstillers helpen ook niet![]()
![]()
Daar lijkt het wel op ja. Snipperdag dan maarquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mooi kut dan. Maar morgen neem je dus vrij?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hele dag FUTquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja. Snipperdag dan maar![]()
![]()
En ik denk dat ik morgen maar een dag op bed ga doorbrengenquote:Op donderdag 5 februari 2015 02:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken6 potjes ofzo is wel mn max hoor, dan heb ik het al lang weer gehad.
Nieuwe poging om te slapen. Wie weet lukt het.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Succes chef!quote:Op donderdag 5 februari 2015 02:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik denk dat ik morgen maar een dag op bed ga doorbrengen
Nieuwe poging om te slapen. Wie weet lukt het.![]()
kĶbierAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En daar hebben we de reden van de prijsdalingquote:
Moggel btw
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
motm yayaNiet dat ik hem ooit kan betalen denk ik.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
iewquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het komt me godver de keel uit![]()
![]()
whut?quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het komt me godver de keel uit
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hahah goeie woordgarp danquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thuis onder de wol met een keelontstekingHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ah klote. Beterschap!quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thuis onder de wol met een keelontsteking
Nu heel de dag series kijken?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
beterschap Potske!quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Thuis onder de wol met een keelontstekingFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Thanks. En hopelijk wat slaap van vannacht inhalenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah klote. Beterschap!
Nu heel de dag series kijken?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
6 miljoen maar, koopjequote:Op donderdag 5 februari 2015 08:45 schreef over_hedge het volgende:
motm yayaNiet dat ik hem ooit kan betalen denk ik.
SIF Benzema valt me dan weer wel mee met 2.5 miljoen.![]()
Die ga ik ooit nog wel kopen ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
6 miljoen maar, koopje
SIF Benzema valt me dan weer wel mee met 2.5 miljoen.Al hou ik voorlopig het team wat ik nu heb er daar past hij niet in.
Net de samenvatting gekeken van feyenoord. Die kazimuit het niks schiet hij er 1tje heel mooi in. Maar dan krijgt hij een vrije kop kans en dan krijgt hij het weer voor elkaar om hem naast te koppen.
![]()
En vermeer ook weer zo als ik hem ken.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:15 schreef over_hedge het volgende:
Net de samenvatting gekeken van feyenoord. Die kazimuit het niks schiet hij er 1tje heel mooi in. Maar dan krijgt hij een vrije kop kans en dan krijgt hij het weer voor elkaar om hem naast te koppen.
![]()
En vermeer ook weer zo als ik hem ken.![]()
![]()
Tot 2x toe een kopkans toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:15 schreef over_hedge het volgende:
![]()
En vermeer ook weer zo als ik hem ken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Er zit vast een goede grap in het plaatje verstopt. Maar ik zie hem niet.quote:
"Geweeeeeldige noten". Je moet de reclame ervoor kennenquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er zit vast een goede grap in het plaatje verstopt. Maar ik zie hem niet.![]()
![]()
Ah ja, die bedoelde ik dan. Maar precies, die had er ook in gemoeten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die op de paal was buitenspel gegeven al. (al had ie die wel gewoon moeten maken alsnog)
En over dat ene slotje trouwens nog. Ik had die ook eentje, maar heb je eigenlijk niks aan. Willen ze je tas leegroven dan trekken ze het slotje er toch zo vanaf. Het is meer dat er niet door een of andere drugsbaas iets in je tas gestopt wordt
quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
"Geweeeeeldige noten". Je moet de reclame ervoor kennen![]()
Ik vond de noten helaas wat minder geweldig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
"Geweeeeeldige noten". Je moet de reclame ervoor kennen![]()
Wat een kut reclamequote:
Gezien je UI kan ik met dat voorstellen ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:24 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Ik vond de noten helaas wat minder geweldig.![]()
bohbohquote:West Ham United rekent erop dat Winston Reid vertrekt en zoekt zijn opvolger in België. De verdediger van the Hammers is komende zomer transfervrij en heeft al aangegeven dat hij zijn aflopende contract niet verlengt. Kara Mbodj wordt gezien als de ideale vervanger van Reid; de 25-jarige international van Senegal speelt voor Racing Genk en is al diverse malen bekeken door een delegatie van West Ham. (Daily Mirror)![]()
![]()
Die wedstrijd van gisteren is wel echt hoe kazim is in een notendop. De moeilijkste ballen schiet hij erin. De makkelijkste verprutst hij.
Maar goed. Laten we het hier op houden: Feyenoord heeft betere spitsen gehad (Pelle, Guidetti, Pi-Air, Kuyt, Joszef) maar ook veel slechtere (Tati Montoya , Erasmus, Somalia (hoewel Boavista...) Charisteas)![]()
Nou niet echt een heldenlijstje als je het zo bekijkt hequote:Op donderdag 5 februari 2015 09:30 schreef DeWesp het volgende:
Die wedstrijd van gisteren is wel echt hoe kazim is in een notendop. De moeilijkste ballen schiet hij erin. De makkelijkste verprutst hij.
Maar goed. Laten we het hier op houden: Feyenoord heeft betere spitsen gehad (Pelle, Guidetti, Pi-Air, Kuyt, Joszef) maar ook veel slechtere (Tati Montoya , Erasmus, Somalia (hoewel Boavista...) Charisteas)
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Denk dat je ogen om een andere reden traanden hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:32 schreef Kiid het volgende:
Godverdomme een partij verkouden, gister na Heerenveen - Feyenoord al naar bed gegaan![]()
Niet echt want ik had ook niet verwacht dat Feyenoord zou winnen en ik zei dat Feyenoord max 4 punten zou halen tegen Twente/Heerenveen/Ajax en dat ze daarom definitief afhaken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk dat je ogen om een andere reden traanden hoor.![]()
Dat is niet de reden, dit werd pas bekend nadat de crash al was geweest.quote:Op donderdag 5 februari 2015 05:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En daar hebben we de reden van de prijsdaling
Moggel btw
Volgens Thad had EA fresh kaarten op de markt gezet omdat ze ontevreden waren over de markt.![]()
Bohhh, jizz jizz MOTM Coutinhoquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
yaya yayayaya yayayaya Toure wordt te duur.
De held van Fifa 13 UT keert terug. Wat was hij goed destijds zeg. Weg met Iniesta, in komt MOTM Countinho avec mon copain Balotelli
Pardon my french![]()
Dat was mijn punt ook niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nou niet echt een heldenlijstje als je het zo bekijkt he![]()
Stond toch next fri, in mijn beleving is dat morgen.....quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat van die UPs was trouwens een echte tweet, dus volgende week vrijdag (de 13e) pas. Of nog later.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Neen. Morgen is 'this Friday'.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Stond toch next fri, in mijn beleving is dat morgen.....![]()
Oke, zou kunnen.quote:
Nou die UPs kunnen me gestolen worden....
Zijn er wel veel zegt ie, dus maar SIFs sparen deze week
#FreeTrapz![]()
Ik lees hier al een tijdje mee maar bij sommige mensen hier krijg ik echt dit idee:
Maar dan met UT kaartjes.![]()
Met een kussen knuffelen terwijl er ook een boom staat....quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef KaceSpees het volgende:
Ik lees hier al een tijdje mee maar bij sommige mensen hier krijg ik echt dit idee:
[ afbeelding ]
not cool bro.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die middelste is wel 10/10quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef KaceSpees het volgende:
[ afbeelding ]
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef KaceSpees het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan met UT kaartjes.🍆![]()
Zou mijn broertje kunnen zijn (met de kussens dan) met zijn verslaving aan anime / manga / hentaiquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:53 schreef KaceSpees het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Hentai klinkt als een zieke fetishquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zou mijn broertje kunnen zijn (met de kussens dan) met zijn verslaving aan anime / manga / hentai![]()
Zo leer je nog eens wat in het fut topic.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hentai betekent letterlijk perversDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik hou wel van Tai gehenste sinaasappelsap.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hentai betekent letterlijk pervers![]()
Kijk eens aan!quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hentai betekent letterlijk pervers![]()
Enige toffe anime is DBZ. En dan was het vooral vroeger leuk.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sindsdien ben jij een Ajax hooligan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:01 schreef over_hedge het volgende:
Enige toffe anime is DBZ. En dan was het vooral vroeger leuk.![]()
Dat is ook de enige waar ik "alles" van gezien heb.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:01 schreef over_hedge het volgende:
Enige toffe anime is DBZ. En dan was het vooral vroeger leuk.
Al vind ik Avatar ook wel tof, maar dat valt officieel niet ander anime volgens mij omdat het Amerikaans is.
Ze hebben wel met elkaar gemeen dat de Hollywood verfilming afschuwelijk slecht was![]()
edit. Avatar The Last Airbender bedoel ik dus, niet Avatar met de blauwe aliens![]()
Nee, voor Ajax was ik al voor die tijd. En een hooligan ben ik nooit geweest.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:02 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Sindsdien ben jij een Ajax hooligan?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is ook de enige waar ik "alles" van gezien heb.
Al vind ik Avatar ook wel tof, maar dat valt officieel niet ander anime volgens mij omdat het Amerikaans is.
Ze hebben wel met elkaar gemeen dat de Hollywood verfilming afschuwelijk slecht was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd het idee gehad dat jij er één was sinds ik mee lees.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, voor Ajax was ik al voor die tijd. En een hooligan ben ik nooit geweest.![]()
Sinds dinsdag 4 januari 2011?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:08 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Altijd het idee gehad dat jij er één was sinds ik mee lees.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:08 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Altijd het idee gehad dat jij er één was sinds ik mee lees.![]()
![]()
Hoe gaat het met joy?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:08 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Altijd het idee gehad dat jij er één was sinds ik mee lees.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op Cartoon Networkquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:01 schreef over_hedge het volgende:
Erg veel gekeken. Dat moment wanneer Goku voor het eerst SS werd![]()
zeker nooit andere goede gezien?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:01 schreef over_hedge het volgende:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja gaat lekker man, moet ik nog even een prijsje maken voor die nieuwe kozijnen?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bedankt maar ik laat ze eerst wel een likje verf geven.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja gaat lekker man, moet ik nog even een prijsje maken voor die nieuwe kozijnen?![]()
Had toch sterk het idee dat het hem wel was, welke is het dan wel. of is hij gewoon nog steeds boosquote:
#FreeTrapz![]()
Ja. Na 3442332 afleveringen opladen. Duurde allemaal altijd zo lang.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op Cartoon Network
Erg veel gekeken. Dat moment wanneer Goku voor het eerst SS werdNou een vriend van mij keek wel eens andere "goede" anime. En toen keek ik een stukje mee. (black card of zo iets, of deathnote iets in die richting) maar vind het gewoon niet meer leuk. Dbz vind ik eigenlijk nu vooral nog leuk door de nostalgie denk ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zeker nooit andere goede gezien?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is toch niet de manier om het op te lossen hahaquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is niet de reden, dit werd pas bekend nadat de crash al was geweest.
Volgens Thad had EA fresh kaarten op de markt gezet omdat ze ontevreden waren over de markt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja maar ze kregen die glitches niet dicht...quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is toch niet de manier om het op te lossen haha
zou wel ziek zijn als ze ook nog fresh IFs op de markt gebracht hebben
#FreeTrapz![]()
Huh ik snap t niet? Fresh cards? Glitches niet dicht?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja maar ze kregen die glitches niet dicht...
zou wel ziek zijn als ze ook nog fresh IFs op de markt gebracht hebben![]()
Is gewoon een troll van thad johquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja maar ze kregen die glitches niet dicht...
zou wel ziek zijn als ze ook nog fresh IFs op de markt gebracht hebbenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
In game stats will be added soon!
We fut is ook niet meer wat het geweest is.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Open jullie ogen jongens.
Jullie blijven EA toestemming geven om genaaid te worden.
Wakker worden jongens.![]()
Hij komt terug met een bek met dubbel zo groot vermogenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:36 schreef KaceSpees het volgende:
Wakker worden jongens.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Staan eropquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:35 schreef over_hedge het volgende:
We fut is ook niet meer wat het geweest is.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Daarom futheadquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:35 schreef over_hedge het volgende:
We fut is ook niet meer wat het geweest is.
http://www.futhead.com/15/players/41828/fabio-quagliarella/
Dat long shot![]()
quote:
Dit doen ze bij elk toernooi?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Paar pompen op je ogen, clown.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:36 schreef KaceSpees het volgende:
Wakker worden jongens.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Coutinho? Gomez?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit doen ze bij elk toernooi?![]()
Ze kiezen te selectiefquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze het te weinig doen.![]()
Dat was voor de beker. Doen ze ook altijd.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat was voor de beker. Doen ze ook altijd.![]()
Wel hoor. Als iemand uitblinkt krijgen ze een motm. Komt zo vaak voor.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Normaal alleen bij finales of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren (vier goals ofzo). Er is denk ik nog nooit een MOTM geweest voor twee goals in een kwartfinale Italiaanse beker.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel hoor. Als iemand uitblinkt krijgen ze een motm. Komt zo vaak voor.![]()
Zal ik je wat vertellen, na de groepsronde CL krijg je ook iedere speelronde een MOTM
#FreeTrapz![]()
Ook niet voor 1 goal tegen een lagere divisie cluv in een van de eerste rondes van de fa cupquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Normaal alleen bij finales of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren (vier goals ofzo). Er is denk ik nog nooit een MOTM geweest voor twee goals in een kwartfinale Italiaanse beker.
Elke dag![]()
Ja ze zijn wel vroeg begonnen voor mijn gevoel. Maar stiekem vind ik het wel tof, al heb ik er nog geen een gekochtquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Normaal alleen bij finales of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren (vier goals ofzo). Er is denk ik nog nooit een MOTM geweest voor twee goals in een kwartfinale Italiaanse beker.![]()
![]()
Wss krijgen we er 1 per wedstrijddagquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:48 schreef FCsuarez het volgende:
Zal ik je wat vertellen, na de groepsronde CL krijg je ook iedere speelronde een MOTMDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die speciale kaarten houden het spel nog een beetje interessant dus wat mij betreft mag EA het vaker doen![]()
wk motm kaartenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:52 schreef Kiid het volgende:
Die speciale kaarten houden het spel nog een beetje interessant dus wat mij betreft mag EA het vaker doen
Was iemand die postte dat hier weet niet meer wie. volgens mij was het speelronde dinsdag/woensdag zal het zijn. maar 2 kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wss krijgen we er 1 per wedstrijddagPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat was zo ja, maar ze gooien er nu elke wedstrijddag motms in bij alle andere toernooien dus denk dat ze bij cl het ook gaan verhogenquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Was iemand die postte dat hier weet niet meer wie. volgens mij was het speelronde dinsdag/woensdag zal het zijn. maar 2 kan natuurlijk ook.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zou wel vet zijnquote:Op donderdag 5 februari 2015 10:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat was zo ja, maar ze gooien er nu elke wedstrijddag motms in bij alle andere toernooien dus denk dat ze bij cl het ook gaan verhogengoed handelsmateriaal als ze eenmaal wat zeldzamer zijn
![]()
Om mee te spelen is de prijs kwaliteitverhouding wat groot meestal
#FreeTrapz![]()
Jij bent hier volgens mij wel de beste handelaar of niet? Hoeveel geld heb jij al?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zou wel vet zijngoed handelsmateriaal als ze eenmaal wat zeldzamer zijn
![]()
Om mee te spelen is de prijs kwaliteitverhouding wat groot meestal
Ik heb nu 15414 coins en daar ben ik best trots op.![]()
Goejen youtuberDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zet de tissues maar klaar Zhano:
20:30 - 22:35 RTL5 filmtip
G.I. Joe: Retaliation
Actie uit Amerika (2013) met Dwayne Johnson
edit. morgen![]()
Had iemand je al verteld dat je niet grappig bent?quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:58 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Jij bent hier volgens mij wel de beste handelaar of niet? Hoeveel geld heb jij al?
Ik heb nu 15414 coins en daar ben ik best trots op.![]()
Thad is de trade koning. En DS2 heeft ook meer, Pots heeft ook meer, Timmy heeft meer, Kami heeft zeer waarschijnlijk ook meer. Jezus man nog lang niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:58 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Jij bent hier volgens mij wel de beste handelaar of niet? Hoeveel geld heb jij al?
Ik heb nu 15414 coins en daar ben ik best trots op.
Ik denk dat ik rond de 9 miljoen zit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb geen idee of ik nog meer heb met al die prijsveranderingenquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Thad is de trade koning. En DS2 heeft ook meer, Pots heeft ook meer, Timmy heeft meer, Kami heeft zeer waarschijnlijk ook meer. Jezus man nog lang niet.
Ik denk dat ik rond de 9 miljoen zit.geen zin meer om te checken. Maar we doen het allemaal prima
Elke dag![]()
Maar 9 miljoen hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Thad is de trade koning. En DS2 heeft ook meer, Pots heeft ook meer, Timmy heeft meer, Kami heeft zeer waarschijnlijk ook meer. Jezus man nog lang niet.
Ik denk dat ik rond de 9 miljoen zit.![]()
![]()
Heb de meeste spelers in een wefut team staan, kan mooi ndie squad calculator om te kijken of er een gePF word. Dat begrag met nog wat er bij her en der geeft wel een ruwe schatting wat ik heb.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ik nog meer heb met al die prijsveranderingengeen zin meer om te checken. Maar we doen het allemaal prima
#FreeTrapz![]()
Correctie Kiid heeft ook meer gekocht...quote:
#FreeTrapz![]()
Als ik alles verkoop voor de huidige gangbare prijzen kom ik ook wel over de 10 miljoen.
Dat is dan 80 euro.. andere jaren had ik veel minder coins maar wel t.w.v. een paar 100 euro
Allemaal schijnrijkdom.![]()
DannyDeko denkt even stoer te doen. Hij kan beter zijn moeder redden van een gangbang waar Roy met zijn vrienden zijn moeder misbruiken.![]()
Sloeber gr grquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Correctie Kiid heeft ook meer gekocht...![]()
Toen foebalde je ook nog rustig 30eu aan matchcoins bij elkaar. dat is nu toch ook wel 2.5eu waarquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:05 schreef DutchSL het volgende:
Als ik alles verkoop voor de huidige gangbare prijzen kom ik ook wel over de 10 miljoen.
Dat is dan 80 euro.. andere jaren had ik veel minder coins maar wel t.w.v. een paar 100 euro
Allemaal schijnrijkdom.
#FreeTrapz![]()
Eigk moeten die ook gewoon kmhoog, maar zolanf er coinglitchers zijn kan het gewoon niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Toen foebalde je ook nog rustig 30eu aan matchcoins bij elkaar. dat is nu toch ook wel 2.5eu waar
Ea moet gewoon per uur een max van 10k matchcoins zetten ben je voor eeuwig af van dit gezeikDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
3x bij iemands zijn mam op bezoek kunnen gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Toen foebalde je ook nog rustig 30eu aan matchcoins bij elkaar. dat is nu toch ook wel 2.5eu waar![]()
![]()
He doe eens even normaal wil je....quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:13 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
3x bij iemands zijn mam op bezoek kunnen gaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Haha, hij zei: "Sterf maar" Gelukkig babbelt er niemand met de mods, anders was het een korte carriere geweest.
@Pots: beterschap met je loopneus
@Zhano: Als je naar Amerika gaat, koffer niet op slot doen. De douane daar breekt m dan gewoon open, in het kader van war on terror.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Of maximaal 1 potje per kwartier mogen starten, helpt ook tegen ragequits.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eigk moeten die ook gewoon kmhoog, maar zolanf er coinglitchers zijn kan het gewoon niet.
Ea moet gewoon per uur een max van 10k matchcoins zetten ben je voor eeuwig af van dit gezeik![]()
ja echt een goed idee met de servers van ea.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Of maximaal 1 potje per kwartier mogen starten, helpt ook tegen ragequits.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat is er?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He doe eens even normaal wil je....![]()
heb je zo'n schijt lagger moet je je potje nog uit spelen ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Of maximaal 1 potje per kwartier mogen starten, helpt ook tegen ragequits.
#FreeTrapz![]()
Per 10 minuten dan dat vermindert het ook al met minstens 90 procentquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Of maximaal 1 potje per kwartier mogen starten, helpt ook tegen ragequits.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat is die coinglitch dan? Dacht keer gelezen hebben dat de coinsellers zo hun coins genereerden ofzo?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eigk moeten die ook gewoon kmhoog, maar zolanf er coinglitchers zijn kan het gewoon niet.
Ea moet gewoon per uur een max van 10k matchcoins zetten ben je voor eeuwig af van dit gezeik![]()
Dat is hier al 50x gepost. Zelfs ik als ex-lurker weet dat.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat is die coinglitch dan? Dacht keer gelezen hebben dat de coinsellers zo hun coins genereerden ofzo?![]()
![]()
Of je even normaal wil doen in plaats van over iedereens moeder, sterven en internethelden te gaan praten. Been there done that.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ajax opstelling gaat over twitter : vanavond met middenveld bazoer riedewald en sinkgraven en als spits schone...
Ernst als jullie richting plek 2 willen is dit jullie kans
Elke dag![]()
Jij was ook zo?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Of je even normaal wil doen in plaats van over iedereens moeder, sterven en internethelden te gaan praten. Been there done that.Sterven ging te ver maar hij is wel een internetheldje.
![]()
Denken dat Az boven Feyenoord gaat eindigenquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ajax opstelling gaat over twitter : vanavond met middenveld bazoer riedewald en sinkgraven en als spits schone...
Voel eens aan je voorhoofd want je bent aan het ijlen![]()
En terecht na dat gepruts tegen Vitesse.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ernst als jullie richting plek 2 willen is dit jullie kansPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Match starten, dan quiten en toch win en matchcoins krijgen en dat tientallen keren per uurquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat is die coinglitch dan? Dacht keer gelezen hebben dat de coinsellers zo hun coins genereerden ofzo?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Match starten, dan quiten en toch win en matchcoins krijgen en dat tientallen keren per uurminuut![]()
zivkovicquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Plek 5 6 materiaal was feyenoord gisteren nog volgens jouquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denken dat Az boven Feyenoord gaat eindigen
Voel eens aan je voorhoofd want je bent aan het ijlen
Elke dag![]()
Nee we hebben genoeg van die debieltjes gezien inmiddels. Zoals het op mij over komt is er hier nu maar 1tje die de internetheld hier uit wil hangen. Misschien gewoon weer gaan lurken?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:18 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Jij was ook zo?Sterven ging te ver maar hij is wel een internetheldje.
#FreeTrapz![]()
#sjonbeingsjonquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee we hebben genoeg van die debieltjes gezien inmiddels. Zoals het op mij over komt is er hier nu maar 1tje die de internetheld hier uit wil hangen. Misschien gewoon weer gaan lurken?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja en de grootste is hier blijven hangen en dat ben jij volgens mij of niet?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee we hebben genoeg van die debieltjes gezien inmiddels. Zoals het op mij over komt is er hier nu maar 1tje die de internetheld hier uit wil hangen. Misschien gewoon weer gaan lurken?![]()
Ja, maar dat was gister. We leven nu in het nuquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Plek 5 6 materiaal was feyenoord gisteren nog volgens jou![]()
Is absoluut niet onmogelijk. Het was hosanna en polonaise na de 0-0 tegen Ajax, maar achteraf bleek het meer aan de tekortkomingen van Ajax te liggen. Bovendien was er in de onderlinge wedstrijd in de kuip niet veel krachtsverschil tussen beide ploegen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denken dat Az boven Feyenoord gaat eindigen
Voel eens aan je voorhoofd want je bent aan het ijlenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Goed even in de wikipedia gekeken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Terug naar wat ? In de top zijn ze nooit geweest.
Of ja, in 1942 en 1943 werden ze kampioen...![]()
![]()
Wel makkelijk om dat te wijten aan de tekortkomingen van Ajax, net alsof zij iedere wedstrijd de sterren van de hemel spelen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Is absoluut niet onmogelijk. Het was hosanna en polonaise na de 0-0 tegen Ajax, maar achteraf bleek het meer aan de tekortkomingen van Ajax te liggen. Bovendien was er in de onderlinge wedstrijd in de kuip niet veel krachtsverschil tussen beide ploegen.
Verder interesseert mij geen reet. Geen eerste = kut seizoen, inmiddels de 15e op rij![]()
Ik zal nooit uit de schaduw van litmanen kunnen treden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:21 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Ja en de grootste is hier blijven hangen en dat ben jij volgens mij of niet?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Inb4 clasie statistieken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:25 schreef Zhano het volgende:
Daarnaast heeft Feyenoord gewoon te weinig scorend vermogen.
#FreeTrapz![]()
Die heeft wel de manieren om hier weg te gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik zal nooit uit de schaduw van litmanen kunnen treden.![]()
Nee, dat wist ik uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:25 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Goed even in de wikipedia gekeken.![]()
Ok Rainman.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik uit mijn hoofd.![]()
3x kampioen in 40 jaarquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel makkelijk om dat te wijten aan de tekortkomingen van Ajax, net alsof zij iedere wedstrijd de sterren van de hemel spelen.
Verder interesseert mij geen reet. Geen eerste = kut seizoen, inmiddels de 15e op rijTopclub
Elke dag![]()
En wat heeft dat met manieren te maken Einstein.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:27 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Die heeft wel de manieren om hier weg te gaan.
Timmy heeft nog wel een goede quote voor je van aboutaleb anders...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ruzie gaan maken met een kloon user.
Jij moet quotes van "bekende" personen aan andere vragen omdat je ze zelf niet kan herinneren?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En wat heeft dat met manieren te maken Einstein.
Timmy heeft nog wel een goede quote voor je van aboutaleb anders...![]()
De SIF Sneijder investering is tot nu toe niet de beste investering helaas.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Het maakt het niet minder leuk als het een kloon is of niet hoor..quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:30 schreef over_hedge het volgende:
Ruzie gaan maken met een kloon user.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ruzie maken
Make love not warDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar goedmaak seks is de beste seks die er is....quote:
inb4 ernst over betaalde seks.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als je zulke dingen zegt is het tijd voor een nieuwe relatiequote:Op donderdag 5 februari 2015 11:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Maar goedmaak seks is de beste seks die er is....Maar diep van binnen lach ik.![]()
Heb ooit een verhaal gelezen over het Nederlands voetbal in de oorlog.quote:
En zo moeilijk is het niet om die twee jaartallen te onthouden of de drie keer dat Feyenoord kampioen is geworden tijdens mijn leven.
De tientallen jaartallen voor PSV en Ajax onthouden is wat lastiger![]()
![]()
Geduld hebben, over een maandje heb je het er vast wel uit. Je moet hem niet voor snelle handel hebben nee.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
De SIF Sneijder investering is tot nu toe niet de beste investering helaas.![]()
Voor de snelle handel moet je bij ds2 zijn.
Die heeft het meeste ervaring met coins kopen namelijkDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Geen speld tussen te krijgenquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
3x kampioen in 40 jaarTopclub
![]()
Over een week of 2 krijgt hij een up en wil iedereen die 88/89 rated Sneijder hebben voor een paar miljoen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Geduld hebben, over een maandje heb je het er vast wel uit. Je moet hem niet voor snelle handel hebben nee.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Gelukkig kom ik uit Den Haag en blijf van me club houden ook al winnen of verliezen ze.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb ooit een verhaal gelezen over het Nederlands voetbal in de oorlog.
En zo moeilijk is het niet om die twee jaartallen te onthouden of de drie keer dat Feyenoord kampioen is geworden tijdens mijn leven.
De tientallen jaartallen voor PSV en Ajax onthouden is wat lastiger
Jij bent zeker zo'n figuur wat nooit in het stadion komt en niet eens uit de buurt van zijn club komt en voor de succes fan bent geworden van zo'n club?
Successupporter.![]()
![]()
Je kunt van DSL alles zeggen, maar zelfs als PSV wint is hij somber.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:41 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik uit Den Haag en blijf van me club houden ook al winnen of verliezen ze.
Jij bent zeker zo'n figuur wat nooit in het stadion komt en niet eens uit de buurt van zijn club komt en voor de succes fan bent geworden van zo'n club?
Successupporter.
En: "me club"
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Alves krijgt een Up en iedereen wil die 97 rated IF alves hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Over een week of 2 krijgt hij een up en wil iedereen die 88/89 rated Sneijder hebben voor een paar miljoen.verticaal richting de 15M grens
#FreeTrapz![]()
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:43 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je kunt van DSL alles zeggen, maar zelfs als PSV wint is hij somber.
En: "me club"![]()
Ik ben juist gestopt met naar het stadion te gaan midden in de grootste succesperiode die mijn club heeft gehad tijdens mijn bewuste leven en juist in de wat mindere jaren daarvoor ging ik zeer regelmatig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:41 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik uit Den Haag en blijf van me club houden ook al winnen of verliezen ze.
Successupporter.
Weet ook niet waar dit nu opeens vandaan komt, maar goed joh. Ik heb ook nooit beweerd een echte supporter te zijn.![]()
DIIIIIT IS MIJN CLUB, MIJJJJJN IDEAAAAAAAAL.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Echte supporter discussiequote:Op donderdag 5 februari 2015 11:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben juist gestopt met naar het stadion te gaan midden in de grootste succesperiode die mijn club heeft gehad tijdens mijn bewuste leven.
Weet ook niet waar dit nu opeens vandaan komt, maar goed joh. Ik heb ook nooit beweerd een echte supporter te zijn.![]()
![]()
lol, ik op twitter vragen na een oplossing voor mijn errror, krijg ik meteen 2x reactie van fake accounts dat ik gratis 100K pack krijg.. Had mijn gegevens bijna ingevuld![]()
![]()
Je lijkt me ook wel zo'n typetje dat in een ADO traingsbroek en met van die adidas slippers over straat loopt.quote:![]()
haha kkdomquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:51 schreef fetss het volgende:
lol, ik op twitter vragen na een oplossing voor mijn errror, krijg ik meteen 2x reactie van fake accounts dat ik gratis 100K pack krijg.. Had mijn gegevens bijna ingevuld![]()
![]()
De tijd van echte supporter heb ik allang achter me liggen. Ik moet er niet meer aan denken om met sneeuw, storm en regen in een hoekvak weggestopt te worden, om vervolgens met een gelijkspel of nederlaag weer de terugreis van 3 uur te moeten aanvaarden.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Twee zijn nog maar t begin. Ik had hetzelfde destijds, tig scammers moeten blokken daarnaquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:51 schreef fetss het volgende:
![]()
Jij hapt gewoon op matige trollpogingenquote:dat is geen ruzie
Elke dag![]()
Ik zou willen dat ik het vaker had, zou wel eens een heel jaar alle uitwedstrijden willen bezoeken. Maar als je dan zo'n wedstrijd als gisteren ziet ben ik blij dat het er nog niet van gekomen isquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
De tijd van echte supporter heb ik allang achter me liggen. Ik moet er niet meer aan denken om met sneeuw, storm en regen in een hoekvak weggestopt te worden, om vervolgens met een gelijkspel of nederlaag weer de terugreis van 3 uur te moeten aanvaarden..
![]()
Jij haalt het niveau hier ook wel omhoogquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door 2Happy4U op 05-02-2015 11:59:39 ]![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door 2Happy4U op 05-02-2015 11:59:30 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Met boter en suiker inderdaadquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hapt gewoon op matige trollpogingendat is geen ruzie
![]()
Lijkt me ook mooi! Heb er nu ook 9 stuks in da clubquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Alves krijgt een Up en iedereen wil die 97 rated IF alves hebbenverticaal richting de 15M grens
![]()
![]()
![]()
De heenreis is altijd wel gezellig. De terugreis in zo'n 30% van de gevallen ook. Maar heb ook verplichte buscombi's meegemaakt. Kom uit Rotterdam, en dan moet je naar Alkmaar voor zo'n bus. Al een paar keer meegemaakt dat ik 2 keer langs Rotterdam reed met de bus, maar dan mag je er natuurlijk niet uit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:53 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het vaker had, zou wel eens een heel jaar alle uitwedstrijden willen bezoeken. Maar als je dan zo'n wedstrijd als gisteren ziet ben ik blij dat het er nog niet van gekomen is.
Als ik geluk had kon ik de laatste trein naar Amsterdam nog halen, om daar te concluderen dat ik rond half 5 pas de eerste trein naar Rotterdam kon pakken. Genoeg uren om de 1-0 nederlaag te overdenkenMaar: je bent dan wel een echte supporter
Maar diep van binnen lach ik.![]()
er verdwijnen posts
Nee dat was ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:00 schreef KaceSpees het volgende:
O hij zal wel een TR hebben gemaakt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Happen op trolls die zeggen elke wedstrijd van ADO te gaan, me club schrijven, en grappen over moeders maken![]()
Gewoon niet doen jongens.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Maver 2quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
HEquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:04 schreef Kiid het volgende:
Mensen die me zeggen mogen ze sowieso op een brandstapel gooien![]()
wat was er nu weer niet goed aan me post 2Happyecht dat regime hier soms
#FreeTrapz![]()
Was niets mis mee, maar had die idioot zijn post weggegooid maar dan staat ie nog wel in jouw quote. Heb je dan niets aan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
HE![]()
wat was er nu weer niet goed aan me post 2Happyecht dat regime hier soms
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Waarom staan de posts van DannyDeko er dan nog?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was niets mis mee, maar had die idioot zijn post weggegooid maar dan staat ie nog wel in jouw quote. Heb je dan niets aan.![]()
Haha jij zegt mequote:Op donderdag 5 februari 2015 12:04 schreef Kiid het volgende:
Mensen die me zeggen mogen ze sowieso op een brandstapel gooienDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik werk gewoon hoorquote:
Ah logischquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was niets mis mee, maar had die idioot zijn post weggegooid maar dan staat ie nog wel in jouw quote. Heb je dan niets aan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Klopt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor de snelle handel moet je bij ds2 zijn.
Die heeft het meeste ervaring met handelen via futfocus namelijk![]()
Maar ik heb skeitquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Quotes veranderen :nquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mijn spelerts willen nog niet erg weg voor DSL prijzen van gister morgen
#FreeTrapz![]()
Heb er 5 gehaald!!quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Alves krijgt een Up en iedereen wil die 97 rated IF alves hebbenverticaal richting de 15M grens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |