twitter:tomvanhulsen twitterde op woensdag 04-02-2015 om 19:22:08VI-verslaggever @thijsslegers vanavond op de bank bij @JinekLive #psv reageer retweet
Kan hij z'n glimmende jasje weer eens aan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:36 schreef Evertjan het volgende:
twitter:tomvanhulsen twitterde op woensdag 04-02-2015 om 19:22:08VI-verslaggever @thijsslegers vanavond op de bank bij @JinekLive #psv reageer retweet
Want Jinek kan over voetbal praten? Doe maar niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:38 schreef rubbereend het volgende:
zou mooi zijn als de vete tussen VI en VI TV nog even wordt aangehaald.
dan kan ze met Thijs over de mens Derksen pratenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want Jinek kan over voetbal praten? Doe maar niet.
Eens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Serieus, een aanstaand kampioenschap van PSV over een paar maanden is voer voor een discussie waarbij je 4 gasten uitnodigt? Mijn god wat een kutredactie... en ja dat zou ik ook zeggen als het over Ajax of Feyenoord zou gaan. Er lijken me wel belangrijkere zaken te bespreken
Idd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Serieus, een aanstaand kampioenschap van PSV over een paar maanden is voer voor een discussie waarbij je 4 gasten uitnodigt? Mijn god wat een kutredactie... en ja dat zou ik ook zeggen als het over Ajax of Feyenoord zou gaan. Er lijken me wel belangrijkere zaken te bespreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |