quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Zou Eva zometeen echt kletsnat naast Freek kruipen van het genot dat ze deze uitzending heeft weten te maken?
Ik heb Brabanders als onderburen, tyfusvolkquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:58 schreef Rabieluh het volgende:
De Brabanders in mijn wijk zijn helemaal niet gemoedelijk.
Liever een warme dikke trui ja. Zo'n Mart Smeets ding.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Zo'n maatpak staat toch potsierlijk bij een verstandelijk gehandicapte man.
Een gemoedelijke brabander schopte mijn raam in en sloeg me daarna knockout toen ik de deur open deed.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb Brabanders als onderburen, tyfusvolkMaar volgens mij gaan ze weg
Ik hoop het.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:01 schreef TheVulture het volgende:
God wat zou het heerlijk zijn als dit nog foutloopt, en dat ze dit item eindeloos mogen herhalen, net zoals destijds met die kabouter van een Mertens
wat een vergelijkingquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:01 schreef TheVulture het volgende:
God wat zou het heerlijk zijn als dit nog foutloopt, en dat ze dit item eindeloos mogen herhalen, net zoals destijds met die kabouter van een Mertens
PSV supporter gespot.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat een vergelijkingdit is gewoon supporterspraat
Van Mertens was gewoon onsterfelijk dom
Ach joh, het is een Belgje.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat een vergelijkingdit is gewoon supporterspraat
Van Mertens was gewoon onsterfelijk dom
quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Jinek had daarentegen al genoeg aan John.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:02 schreef Cavaliers het volgende:
1 op 1 gesprek tussen Thijs en Jinek was een stuk beter geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |