SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Het blijft liggenquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:02 schreef aloa het volgende:
In het noorden kan het gaan sneeuwen. Buien liggen nu net boven de waddeneilanden.
Kleine buitjes, maar kan behoorlijk wat vallen...quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:40 schreef d.k. het volgende:
De a50 is tussen Ravenstein en Veghel afgesloten. Het verkeer staat al uren muurvast door gladheid. Mijn ouders zitten daar 10 km vandaan en daat is er niks aan de hand. Vorige week gebeurde hetzelfde tussen Arnhem en Nijmegen. Echt heel plaatselijk dus.
Regio 040 is nog steeds groen, gelukkig.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:00 schreef aloa het volgende:
[..]
net bij Cambuur sneeuwde het behoorlijk
heb ik even mazzel dat ik vandaag geruild heb met mijn collega.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:40 schreef d.k. het volgende:
De a50 is tussen Ravenstein en Veghel afgesloten. Het verkeer staat al uren muurvast door gladheid. Mijn ouders zitten daar 10 km vandaan en daat is er niks aan de hand. Vorige week gebeurde hetzelfde tussen Arnhem en Nijmegen. Echt heel plaatselijk dus.
Regio 040 is nog steeds groen, gelukkig.
Komt nog wat aan zo te zienquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sneeuw trekt wel zuidwaarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |