Ik ook. Over een piloot uit Jordanië ofzo.quote:
Haha je lichaam verveelt zich , drinken ook? Hoe bevalt datquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel raar, ben gestopt met roken en drinken en ben nu al 2 maanden na elkaar ziek.
Ja, ik ben mateloos. Werd te gek, was mezelf kettingrokend de vernieling in aan het zuipen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:50 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Haha je lichaam verveelt zich , drinken ook? Hoe bevalt dat
Gelukkig heeft een ander hem gemaakt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ook. Over een piloot uit Jordanië ofzo.
Ik zie het nu. Ik lees normaal alleen de OPquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een ander hem gemaakt.
Maar omdat ik hem verwachtte vond ik hem eigenlijk niet eens leuk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zie het nu. Ik lees normaal alleen de OP
Grapjes van tong zijn zelden leuk en/of gevat.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar omdat ik hem verwachtte vond ik hem eigenlijk niet eens leuk.
Dat weet je van te voren dus teleurstelling is er niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Grapjes van tong zijn zelden leuk en/of gevat.
Toch wel. Mijn biertje is op.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat weet je van te voren dus teleurstelling is er niet.
Nieuwe halen dan.quote:
Het is Tong en tong80. JIj bentquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Grapjes van tong zijn zelden leuk en/of gevat.
Dar is toch koorts of ben ik nou gek.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:09 schreef tong80 het volgende:
Kom nooit buiten, en toch besmet geraakt.
Griep zonder koorts. Wel met koude rillingen en toch zweten.
vosss. Met dubbel s. Dat wist je best tong80quote:
Nee, die grap was al gemaakt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:45 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Aangestoken? Denk ik nu als enige aan IS?
Sla 'm verrot.quote:
Gewoon rukken terwijl je je ruk voelt tongquote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:19 schreef tong80 het volgende:
Ik knap maar niet op.
Ging langzaam de goede kant op, maar sinds gisteren is het weer ruk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |