Heb het origineel gevondenquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt?Ik moest al lachen om de manier waarop hij zat te lachen
Dankquote:
Er zijn heel veel versies met andere text, over Hearthstone, League of Legends etcquote:Op donderdag 19 februari 2015 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DankIk moest al lachen zonder het verhaal, nu was het nog grappiger
Ik snap ook niet waarom dit een patch is en waarom ze uberhaupt zijn afgestapt van "Iedere patch heeft raid content". Wat ze nu uitbrengen is simpelweg een hotfix achtig iets. Ze hadden het beter 6.0.4 of hoever ze met de nummering zijn, kunnen noemen.quote:Op donderdag 19 februari 2015 16:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om of het aangekondigd was. Ik bedoel er mee, patch 6.1 heeft nu NUL nieuwe content, er was iets gepland (De Iron Docks) maar zelfs dat krijgen ze niet op tijd af, waar zijn ze dan eigenlijk mee bezig bij Blizzard?
Sommige mensen zeggen ook dat er niet zo gezeurd moet worden en dat je blij mag zijn dat ze nieuwe patches uitbrengen maar bedenk wel dat dat precies is waar je voor betaalt.
WoD heeft ondertussen ¤50 + ¤13 + ¤13 + ¤13 gekost, dat is ¤89,-
Voor dat geld mag je ook wat verwachten en niet deze onzin.
WoD heeft enorm veel potentie en de subscribers schoten de lucht in bij launch maar reken maar dat dat die weer enorm gedaald zijn straks. De subscriber aantallen van laatst waren van halverwege de tweede maand van WoD
Mee eensquote:Op donderdag 19 februari 2015 19:16 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik snap ook niet waarom dit een patch is en waarom ze uberhaupt zijn afgestapt van "Iedere patch heeft raid content". Wat ze nu uitbrengen is simpelweg een hotfix achtig iets. Ze hadden het beter 6.0.4 of hoever ze met de nummering zijn, kunnen noemen.
Een nummertje waar onderhand veel waarde en betekenis aan gehecht is, dat is wel duidelijk gezien al die reacties.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mee eensmaar goed, whatever, het is maar een nummertje.
Geen idee hoe het in MoP gingquote:Op donderdag 19 februari 2015 22:22 schreef TwyLight het volgende:
Dat er geen nieuwe raid content in zit is logisch want BRF is net uit maar een verhaallijn zoals in MoP met Landfall was het minste wat ze hadden kunnen doen (Dat zal de Iron Docks wel geweest zijn)
Jij bent toch ally? Hoe wil je dan een horde meenemenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal je toevoegen als ik thuis benJe kan wel met mijn raidgroepje mee, daar kan je niet slecht genoeg voor zijn
(want heel erg slechte mensen mogen de week er op gewóón weer mee)
We nemen echt ie-de-reen meequote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:02 schreef Maureentje het volgende:
Jij bent toch ally? Hoe wil je dan een horde meenemen
Functioneel probleempje, niet technisch. Technisch gezien kan dit prima opgelost worden. Moet je wel even een Blizzard Programmeur lief aankijkenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We nemen echt ie-de-reen mee
Maar vrees dat dit voor een technisch probleempje zorgt
Je kunt gewoon faction veranderen voor wat eurotjesquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:18 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Functioneel probleempje, niet technisch. Technisch gezien kan dit prima opgelost worden. Moet je wel even een Blizzard Programmeur lief aankijken
Oh ja, was ik even vergeten idd....quote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je kunt gewoon faction veranderen voor wat eurotjes
Never! HORDE4LIFEquote:Op vrijdag 20 februari 2015 16:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je kunt gewoon faction veranderen voor wat eurotjes
Stel plaggehut bouwersquote:
En pandarenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De ware goodguys. Enige goodguys die Alliance heeft zijn Draenei.
Maar Anduin heeft een ijsje daar, i love icereamquote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:44 schreef Maureentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn main is horde,maar vind stiekem nelf en gnome leuker![]()
![]()
Pandaren zijn an sich neutral.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 19:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
En pandaren![]()
Ben nu een paar keer nood gedwongen naar alliance geswitched vanwege vrienden / raiding team. Ben iedere keer weer blij als ik terug naar de horde ga, alliance oogt wat mij betreft allemaal te lief en schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |