quote:
Blijkbaar iemand gevonden. Members: 2quote:
Haha inderdaad, stond ook niet meer in de group finder toen ik refreshte.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:14 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Blijkbaar iemand gevonden. Members: 2
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:18 schreef Sapstengel het volgende:
Zal wel een holy priest hebben gevonden
Op elk doosje..:Pquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:14 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Blijkbaar iemand gevonden. Members: 2
Ahwquote:Op zondag 8 februari 2015 21:07 schreef Bienelientjee het volgende:
En toen viel 4 dagen later toch mijn nieuwe guild gedeeltelijk uit elkaar.........
Dat is zowat de hele raid zeker ?quote:Op maandag 9 februari 2015 13:28 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn 14 mensen in totaal weggegaanWe zien wel wat het wordt!
Ja, en 1 van de maintanks en wat healersquote:Op maandag 9 februari 2015 18:25 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Dat is zowat de hele raid zeker ?
Leuk juist manquote:Op maandag 9 februari 2015 20:36 schreef pl4kkie het volgende:
Wat is HC brf trash een fucking pain in the ass. Niet normaal
Ik kreeg ook altijd eerst de toegang voordat ik de mails kreeg. Die komt vast nog wel ^^quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:35 schreef Ratsnest89 het volgende:
Heh, log ik even in op mijn account management heb ik ineens betatoegang tot Heroes of the storm. Nooit een mailtje oid gehad..
Ik heb al een paar weken beta toegangquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:35 schreef Ratsnest89 het volgende:
Heh, log ik even in op mijn account management heb ik ineens betatoegang tot Heroes of the storm. Nooit een mailtje oid gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |