Ik geef het niet op, maar idd, ik zie hem zelden!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:51 schreef Roma-Totti het volgende:
Maar serieus he;
http://eu.battle.net/wow/en/blog/10058102
Wie heeft de Love rocket? Heb hem ooit maar 1 x gezien in wow
Voor de volgende expansion en BRF is onderdeel van deze expansion.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:49 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Curve HM is te laat toch? Die achievement krijg je volgens mij alleen als je de laatste boss op HC killed vóór BRF live gaat.
Het is voor de volgende raidtier, dus op zijn minst tot 6.2 heb je de tijd zoals het er nu uit ziet.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor de volgende expansion en BRF is onderdeel van deze expansion.
Ik wil hem ookquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:53 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik geef het niet op, maar idd, ik zie hem zelden!Wel een aantal keer gezien, maar zelden.
Je moet de adds op alle platformen killen voor je naar de volgende fase kan,quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:28 schreef trigt013 het volgende:
Ik probeer Nafarian in Blackwing Descent solo te doen, alleen lukt mij het stuk tussen fase 1 en twee niet doen. Zodra ik op een pilaar sta met het lava moet ik volgens de filmpjes naar de andere pilaar zwemmen, maar die klappen overleef ik onmogelijk.
Hier zegt iemand dat hij hem kan uitzitten en iemand anders molt hem al voor het opstijgen? Is dit onzin?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Je moet de adds op alle platformen killen voor je naar de volgende fase kan,
het is best lastig omdat het %based damage is als het goed is.
mij lukt het met zelf heal abilities,maar ik ben een DK dus dat zijn er best wat.
Als je het soloed hoef je maar 1 add op het platform te doden dan gaat het lava weer omlaag. Dat doet het bij mij in elk geval (Paladin), kan ook dat de dmg op Nef dan al genoeg is om een phase change te triggeren maar het is in elk geval elke week precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:28 schreef trigt013 het volgende:
Ik probeer Nafarian in Blackwing Descent solo te doen, alleen lukt mij het stuk tussen fase 1 en twee niet doen. Zodra ik op een pilaar sta met het lava moet ik volgens de filmpjes naar de andere pilaar zwemmen, maar die klappen overleef ik onmogelijk.
Helemaal goed, tnxquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je het soloed hoef je maar 1 add op het platform te doden dan gaat het lava weer omlaag. Dat doet het bij mij in elk geval (Paladin), kan ook dat de dmg op Nef dan al genoeg is om een phase change te triggeren maar het is in elk geval elke week precies hetzelfde.
quote:
Blijkbaar iemand gevonden. Members: 2quote:
Haha inderdaad, stond ook niet meer in de group finder toen ik refreshte.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:14 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Blijkbaar iemand gevonden. Members: 2
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:18 schreef Sapstengel het volgende:
Zal wel een holy priest hebben gevonden
Op elk doosje..:Pquote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:14 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Blijkbaar iemand gevonden. Members: 2
Ahwquote:Op zondag 8 februari 2015 21:07 schreef Bienelientjee het volgende:
En toen viel 4 dagen later toch mijn nieuwe guild gedeeltelijk uit elkaar.........
Dat is zowat de hele raid zeker ?quote:Op maandag 9 februari 2015 13:28 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Geen idee, er zijn 14 mensen in totaal weggegaanWe zien wel wat het wordt!
Ja, en 1 van de maintanks en wat healersquote:Op maandag 9 februari 2015 18:25 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Dat is zowat de hele raid zeker ?
Leuk juist manquote:Op maandag 9 februari 2015 20:36 schreef pl4kkie het volgende:
Wat is HC brf trash een fucking pain in the ass. Niet normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |