SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alsof ze een ballon leeg laten lopen, zo hard gaat het op het moment
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:50 schreef DuTank het volgende:
Ik heb weer een geweldige (matige) aflevering gemaakt beste vrinden.![]()
![]()
![]()
Hier zat ik al de hele week op te wachten, EINDELIJK een nieuwe episode
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Zo jammer dat de nieuwe TOTW dus nu ondergesneeuwd wordt door de nieuwste van Dutank.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Logischquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zo jammer dat de nieuwe TOTW dus nu ondergesneeuwd wordt door de nieuwste van Dutank.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
''It arrowed right in the corner''
gr gr dutank
Opvulling was nodig blijkbaarDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Sif benzema dus.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geen Zouma, ook terecht ook want die verdiende hem ook nieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar wel SIF Menez
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Banen worden hier niet besproken![]()
![]()
Ik had wel een baan voor hem.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Banen worden hier niet besprokenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar alleen SIF Benzema als echte topper, verder niet echt een geweldig interessant totw voor mij iigDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Cabella
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Toch knap dat zij de fout van EA niet overnemenquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:01 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/15/totw/totw21/
Wat zijn ze toch weer snel he.![]()
![]()
Maar op RMquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
2x dezelfde dude, zie ik nu pasquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toch knap dat zij de fout van EA niet overnemen
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
Ik vind alleen benzema maar boeiendDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik zie het niet, welke fout?quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Toch knap dat zij de fout van EA niet overnemen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die word discardquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De Bruyne is toch ook best een mooie?
EA heeft een deflatie wonder gevonden
#FreeTrapz![]()
Ik vond de IF maar kut (451, Mertens ernaast was veel beter), maar op papier wel ja en die krijgt waarschijnlijk ook een UP wat hem extra interessant maakt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De Bruyne is toch ook best een mooie?![]()
Kijk hoe snel die prijzen droppen dan gek. ALLES WORD DISCARD.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga jij maar een ander voor de gek houden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Komen de 15 miljoen plussers dan ook weer terug op de markt?quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kijk hoe snel die prijzen droppen dan gek. ALLES WORD DISCARD.![]()
![]()
Het is met dt kerel. Ik hoor je denken: discardt? Nee, wordtquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kijk hoe snel die prijzen droppen dan gek. ALLES WORD DISCARD.
Tevens:
uurtje geleden 7,50. Even in de gaten houden voordat we in paniek huisdieren uit het raam gaan gooienMaar diep van binnen lach ik.![]()
EA is als een gek kaarten aan het drukken geweest en is dat nu op de markt aan het lozen tegen spotprijzen. Alle IFs zijn er 5000 van bijgemaakt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Komen de 15 miljoen plussers dan ook weer terug op de markt?
Heeft ook gewerkt bij de heal kaarten
#FreeTrapz![]()
Pele is al 2x op de markt (meteen met een 15 miljoen bid) en een paar keer stond er 1 op voor 15 miljoen BIN. TOTY Ronaldo is ook al teruggekeerd op de Xbox.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Komen de 15 miljoen plussers dan ook weer terug op de markt?![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het is met dt kerel. Ik hoor je denken: discardt? Nee, wordt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga niet eens meer kijken naar mijn spelersquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
8 ton verlies op SIF Costa als ik nu verkoop. Het is maar dat u het weet.Ik hou dit team gewoon en zie het tegen de tijd dat ik een nieuw team wil hebben wel weer.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maak er maar weer grappen over, ik zit hier echt mee hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het is met dt kerel. Ik hoor je denken: discardt? Nee, wordt
Tevens:
[ afbeelding ]
uurtje geleden 7,50. Even in de gaten houden voordat we in paniek huisdieren uit het raam gaan gooien
Wacht maar tot ik boefje van je afpakdat zal je leren.
#FreeTrapz![]()
*Boefjeequote:Op woensdag 4 februari 2015 16:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Maak er maar weer grappen over, ik zit hier echt mee hoor.
Wacht maar tot ik boefje van je afpakdat zal je leren.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Klopt want goed voor hybrids.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:17 schreef Apekoek het volgende:
Rafinha als mc in liga wel handelswaarNAC Breda
Rèsbaarge![]()
5 ton profit als ik nu verkoop.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
8 ton verlies op SIF Costa als ik nu verkoop. Het is maar dat u het weet.
gr gr.
@Ernst, je weet wie ik bedoel ouwe kringspiermusketierPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wil alleen Doumbia nog hebben. Wat vervelend is, in tegenstelling tot de gehele markt stijgt zijn prijsquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer kijken naar mijn spelersIk hou dit team gewoon en zie het tegen de tijd dat ik een nieuw team wil hebben wel weer.
Opzich jammer, maar ik ben ook wel benieuwd naar hem op RW eigenlijk. Daar heeft de NIF ook al prima stats voor.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Op wide cam deed hij het meer dan prima in ieder gevalquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Opzich jammer, maar ik ben ook wel benieuwd naar hem op RW eigenlijk. Daar heeft de NIF ook al prima stats voor.
#FreeTrapz![]()
Traden als Tim en Thadquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had hem wel gekocht om mee te spelen itt de rest..dat scheelt nogquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Na die tweet die jij gister postte hadden we de hele club moeten legen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ach alles zakt dus boeit niet. Alleen een gemiste mogelijkheid
We hadden onze broek aan flarden gelachen op dit moment
#FreeTrapz![]()
Neymar wel wat harder nog dan mijn TOTY Ramos die ik ervoor heb verkochtquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ach alles zakt dus boeit niet. Alleen een gemiste mogelijkheid
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tot gisteren was het de kunst de snelst stijgende kaarten te hebben. Vandaag is het zaak de minst dalende kaarten te hebben.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iniesta gezakt naar 3,6 mil.
Verkopen? Of geen paniek ?Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.![]()
Verkopen man.... hij gaat naar de 1Mquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:37 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Verkopen? Of geen paniek ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zolang er geen duidelijke reden voor die crash is ga ik niet verkopen. Alles zou zo ook maar weer kunnen stijgen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:37 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Verkopen? Of geen paniek ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha, gezakt naar 3.6 miljoenquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:37 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Verkopen? Of geen paniek ?
Hoe bedoel je deze?quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Haha, gezakt naar 3.6 miljoenOp dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.![]()
Eerst de boel uit lachen smorgens en nu in de DM hangen![]()
iemand al gekeken bij onze vrienden van se7ensins of er wat loos is ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je moest toch zo lachen om de daling van IF Diego Alves ? Of heb ik dat verkeerd onthoudenquote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Mijn vermogen in SIF Cazorla gestopt vorige week, het was al zo'n beetje de enige kaart van die kwaliteit die niet wilde stijgen en nu stort die helemaal in, dag coins![]()
![]()
Voor iedereen hetzelfde denk ik. Maar dan weer andere spelers. Gewoon hopen dat je er wat hebt met relatief weinig deflatie, zoals we eerder op zoek waren naar veel inflatie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:45 schreef DutchSL het volgende:
Mijn vermogen in SIF Cazorla gestopt vorige week, dag coinsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het gaat nu wel heel hard
Elke dag![]()
Alle kaarten storten in, dus de coins die je voor je kaarten krijgt blijven even veel waard.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:45 schreef DutchSL het volgende:
Mijn vermogen in SIF Cazorla gestopt vorige week, het was al zo'n beetje de enige kaart van die kwaliteit die niet wilde stijgen en nu stort die helemaal in, dag coinsMaar diep van binnen lach ik.![]()
Wss worden er niet eens zoveel mensen wijzer van, want niemand koopt ze nu toch. Iedereen undercut alleen maar
Elke dag![]()
Tja, domino effect nu even omdat mensen in paniek raken.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een beetje zoals het TOTY dus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wss worden er niet eens zoveel mensen wijzer van, want niemand koopt ze nu toch. Iedereen undercut alleen maar![]()
Ronaldo nog maar 7 milly
Elke dag![]()
Het is maar goed dat ik geen economie studeer. Want die kleine economie in fut snap ik al geen zak van.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zon crash is toch ook wel eens voor het TOTY gebeurd? Misschien is dit wel de pre-up crash o.i.d.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een beetje zoals het TOTY dus.Maar diep van binnen lach ik.![]()
drukte ineensquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In ieder geval wel weer winst gemaakt op een legend (Lehmann) Maar zolang Bergkamp en Owen niet terugstijgen heb ik daar heel veel verlies op.![]()
Ik ga in elk geval niks verkopen nu, neem die kaarten nog liever mee in het FUT 15 graf dan alles voor tonnen verlies te verkopen.![]()
![]()
Als een futbin nou expres alle prijzen met 30% minder laat zien dan ze echt zijn. Hoeveel mensen zullen dan blind die bins overnemen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Waar is IF Quaresma eigenlijk
Elke dag![]()
Haha, sukkel noob. Je telt pas mee met 1.5 millies op SIF Neymarquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
8 ton verlies op SIF Costa als ik nu verkoop. Het is maar dat u het weet.![]()
![]()
Je zou denken dat het iedere ochtend raak moet zijnquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
Hier stond vanmorgen nog 9.3zelden zo gelachen
![]()
Ik dacht net hetzelfde jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
y u hef to be madquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, sukkel noob. Je telt pas mee met 1.5 millies op SIF NeymarNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het liefst wel, je kan er wel een saaie bende van maken. maar daar word het leven ook niet leuker opquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je zou denken dat het iedere ochtend raak moet zijn
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het liefst wel, je kan er wel een saaie bende van maken. maar daar word het leven ook niet leuker op
gr gr fred en riaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toch wel mooi dat wij met onze jarenlange FUT ervaring hier geen ene kut van snappen
Blijft een marktwerking, of het een beurs is of FUT, blijft onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Toch wel mooi dat wij met onze jarenlange FUT ervaring hier geen ene kut van snappenOp dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
IK had het er laatst met mijn psycholoog over. Ze was het helemaal met me eens. hebben heerlijk ballonnen op zitten blazen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, maar het verschilt ook ieder jaarquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:59 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Toch wel mooi dat wij met onze jarenlange FUT ervaring hier geen ene kut van snappen. Vroeger had je TOTY en dan waren alle spelers vet lang goedkoop en dan stegen ze langzaam tot TOTS en toen kelderde ze definitief naar beneden.
![]()
Zou EA een paar glitches dichtgezet hebben?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
1 miljoen naar ¤ 8,55 op vipcoins. Zou het dan toch... ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou raar zijn als ze naar boven kelderen ahahahaaquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar het verschilt ook ieder jaar. Vroeger had je TOTY en dan waren alle spelers vet lang goedkoop en dan stegen ze langzaam tot TOTS en toen kelderde ze definitief naar beneden.
Nog geen paniek op Se7ensins (voor de schermen dan), dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
1 miljoen naar ¤ 8,55 op vipcoins. Zou het dan toch... ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als de prijs vandaag richting de 10 euro gaat, of er over heen, dan denk ik toch dat dat de oorzaak is. Alleen zou de paniekreactie wel in een later stadium moeten komen zou je zeggenquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou EA een paar glitches dichtgezet hebben?Maar diep van binnen lach ik.![]()
hi ha ho zegt 't voort zegt 't voortquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Zou raar zijn als ze naar boven kelderen ahahahaa![]()
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nog geen paniek op Se7ensins (voor de schermen dan), dus ik denk het niet.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Die glitchnichten zitten daar allemaal. nog geen bans die besproken worden o.i.d. dus er is geen lek gedicht ben ik bangquote:
we zijn 7 uur verder en zitten op TOTY niveau
#FreeTrapz![]()
ik studeer het wel en er is geen peil op te trekkenquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:50 schreef over_hedge het volgende:
Het is maar goed dat ik geen economie studeer. Want die kleine economie in fut snap ik al geen zak van.hoewel zo'n coinbubbel en megadaling wel enigzins te verklaren is
![]()
Ook geen IF Krul trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is onvermijdelijk ja..je weet alleen niet wanneer. Er waren nou niet echt voortekenen dat hij nu zou barsten ineens. De kraan is blijkbaar (even) dichtgedraaid bij de coinsellers. Vraag is nu of dat zo blijft of dat ze in no time een oplossing hebben net zoals de afgelopen paar keer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik studeer het wel en er is geen peil op te trekkenhoewel zo'n coinbubbel en megadaling wel enigzins te verklaren is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoi.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:10 schreef KaceSpees het volgende:
Heren,
Ik heb pas UT ontdekt in FIFA en heb dus mijn eerste team klaar en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
[ afbeelding ]
Kut.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik vin helemaal topquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:10 schreef KaceSpees het volgende:
Heren,
Ik heb pas UT ontdekt in FIFA en heb dus mijn eerste team klaar en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn coinsellers echt de rede, je zou zeggen dat er dezelfde hoeveelheid coins in de markt blijven.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is onvermijdelijk ja..je weet alleen niet wanneer. Er waren nou niet echt voortekenen dat hij nu zou barsten ineens. De kraan is blijkbaar (even) dichtgedraaid bij de coinsellers. Vraag is nu of dat zo blijft of dat ze in no time een oplossing hebben net zoals de afgelopen paar keer.
Hij gaat nu wel echt loodrecht naar beneden. een soort panicdump.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://forum.xbw.nl/threads/fifa-15-ultimate-team.174525/quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:10 schreef KaceSpees het volgende:
Heren,
[ afbeelding ]
Daar zitten alle mensen met 5atb![]()
Hebben ze allemaal 5 all terrain bikes?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
http://forum.xbw.nl/threads/fifa-15-ultimate-team.174525/
Daar zitten alle mensen met 5atb![]()
als EA echt accounts dichtgooit verdwijnen die coinsquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zijn coinsellers echt de rede, je zou zeggen dat er dezelfde hoeveelheid coins in de markt blijven.
Hij gaat nu wel echt loodrecht naar beneden. een soort panicdump.en mensen kopiëren elkaar natuurlijk, gewoon sneeuwbaleffect nu
![]()
toch maar geen muisknop?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:10 schreef KaceSpees het volgende:
Heren,
[ afbeelding ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt ja. Hier lijkt wel sprake van een flinke overreactie intussen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als EA echt accounts dichtgooit verdwijnen die coinsen mensen kopiëren elkaar natuurlijk, gewoon sneeuwbaleffect nu
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, maar zoals ik al zei is het vanaf dat punt dan een domino effect. En sneeuwbal is nog wel meer op zijn plaats ja me die overreactie in no time. Je zou een geleidelijke drop verwachten, niet een implosie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zijn coinsellers echt de rede, je zou zeggen dat er dezelfde hoeveelheid coins in de markt blijven.
Hij gaat nu wel echt loodrecht naar beneden. een soort panicdump.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
als er echt geen accounts zijn dichtgegooid gaat het binnenkort weer gewoon stijgen als een modderfokker toch?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt ja. Hier lijkt wel sprake van een flinke overreactie intussen.![]()
Sommige mensenlintje voor ze
![]()
Likken wanneer ze je nodig hebben en trappen als ze merken je niet meer te kunnen gebruiken![]()
#DemaatschappijdatbenjijPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Sorry. Het is echt een kutteam. Dit is volgens mij het ergste team dat hier ooit gepost is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:11 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Bedankt voor de geweldige input.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Klopt. En als er wel accounts zijn dichtgegooid vermoedelijk ook. Vraag is alleen wat/wanneer het absolute dieptepunt is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als er echt geen accounts zijn dichtgegooid gaat het binnenkort weer gewoon stijgen als een modderfokker toch?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat is dit voor een tokkiehuisvrouwfacebookpost danquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:14 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
Likken wanneer ze je nodig hebben en trappen als ze merken je niet meer te kunnen gebruiken![]()
#Demaatschappijdatbenjij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Explain je nader?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:14 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
#DemaatschappijdatbenjijNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Even de verbazing van je afschrijven somsquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een tokkiehuisvrouwfacebookpost danhoe fucked de mensheid wel eens niet is.
#FreeTrapz![]()
zal niet zo lang meer duren denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. En als er wel accounts zijn dichtgegooid vermoedelijk ook. Vraag is alleen wat/wanneer het absolute dieptepunt is.Dus mense, neem een advies aan van deze amateur: kopen kopen kopen
![]()
Dat zou best leuk zijnquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoi Kees,
Heb jij toevallig een beetje paintskills?
Gr gr.
5atb is ruk. Chemistry is ruk. Bepaalde spelers zijn niks en middenveld wordt zo overlopen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:10 schreef KaceSpees het volgende:
Heren,
[ afbeelding ]
Met andere woorden, EA kennende gaat dit gewoon werken.![]()
![]()
Maar het verkopen van je kaarten is geen oplossing voor een dreigende banquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. En als er wel accounts zijn dichtgegooid vermoedelijk ook. Vraag is alleen wat/wanneer het absolute dieptepunt is.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Als de tijd rijp is en de kozijnen moeten geverfd worden dan huur ik meestal iemand in.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoi Kees,
Heb jij toevallig een beetje paintskills?
Gr gr.
Hoezo?![]()
Ik sta 45-9-10 met dit team.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
5atb is ruk. Chemistry is ruk. Bepaalde spelers zijn niks en middenveld wordt zo overlopen.
Met andere woorden, EA kennende gaat dit gewoon werken.![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:17 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Als de tijd rijp is en de kozijnen moeten geverfd worden dan huur ik meestal iemand in.
Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, oke. Nou, ik ken nog wel een hendig mannetje voor de kozijntjes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:17 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Als de tijd rijp is en de kozijnen moeten geverfd worden dan huur ik meestal iemand in.
Hoezo?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lekker weg laten rotten die kozijnen manquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:17 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Hoezo?binnen no time nieuwe er in
![]()
#mooiekunststofbarrelsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zit wel over kunstofkozijnen na te denken omdat het wel een verbetering van het huis is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Lekker weg laten rotten die kozijnen manbinnen no time nieuwe er in
![]()
#mooiekunststofbarrels![]()
Nieuwe kozijnen, dubbel glas huppakee weer een energielabel omlaag! Toppie investering.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:25 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Ik zit wel over kunstofkozijnen na te denken omdat het wel een verbetering van het huis is.![]()
ik trap_ze er wel ff in bij jequote:Op woensdag 4 februari 2015 17:25 schreef KaceSpees het volgende:
[..]
Ik zit wel over kunstofkozijnen na te denken omdat het wel een verbetering van het huis is.
5% korting met de code "kakkerlak"Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
DE SCHAAP IS GEMOLKEN, IK HERHAAL, DE SCHAAP IS GEMOLKENDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
wollah de schaap watwatquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
DE SCHAAP IS GEMOLKEN, IK HERHAAL, DE SCHAAP IS GEMOLKEN![]()
Haha, noem je het zo?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
DE SCHAAP IS GEMOLKEN, IK HERHAAL, DE SCHAAP IS GEMOLKENMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ik pas me even aan aan de bevolkingsgroep die het vaakst schaap in de kont mond neemtquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Owen niet verkocht voor 2.222.000, dus ik bekijk nu de laagste BIN..
2.734.000
Bergkamp werd ineens opgekocht en daardoor is hij nu 5.9m.![]()
Als Ozz dit zou lezen, dan zou die je wel even je bakkes snoeren!yquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik pas me even aan aan de bevolkingsgroep die het vaakst schaap in de kont mond neemt![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik pas me even aan aan de bevolkingsgroep die het vaakst schaap in de kont mond neemt![]()
![]()
Michael Jordanquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:31 schreef ThadCastle het volgende:
Heb 300k, welke IF is heel erg gezakt in die prijsklasse?
Bvd
grgr![]()
Rik heeft weer een statistiek opgesnordwauwtwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 04-02-2015 om 17:02:31Wint #PSV zaterdag, dan pakt PSV met #Cocu op de bank 88 punten in de laatste 34 duels. Meer dan het record over een regulier seizoen (87). reageer retweet
Elke dag![]()
Sneijdertquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:31 schreef ThadCastle het volgende:
Heb 300k, welke IF is heel erg gezakt in die prijsklasse?
BvdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn het de jaren '80 ofzo. Sicke video van de maquettetwitter:acmilan twitterde op woensdag 04-02-2015 om 10:02:13The official video of the scale model of the new #ACMilan stadium in the Portello - Fiera Milano City area.https://t.co/7kRbflkVdV reageer retweet
Elke dag![]()
Ik heb vanochtend Ronaldo en Bale verkocht, ben blij dat ik heb gewacht tot net. Kan gewoon bijna Messi+SIF Neymar en ToTY Iniesta kopen met mijn Bale+Ronaldo coins![]()
Ach die stadiums zitten toch altijd leeg. Fiorentina AS Roma gisteren ookquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zijn het de jaren '80 ofzo. Sicke video van de maquettetwitter:acmilan twitterde op woensdag 04-02-2015 om 10:02:13The official video of the scale model of the new #ACMilan stadium in the Portello - Fiera Milano City area.https://t.co/7kRbflkVdV reageer retweet
![]()
Lege stadiums zijn karig ja, volle stadiums veel gezelligerquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ach die stadiums zitten toch altijd leeg. Fiorentina AS Roma gisteren ookMaar diep van binnen lach ik.![]()
Is dit een dekmantel nu je iedere keer grotere winsten zogenaamd hebt om coins te kunnen kopen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Owen verkocht voor 2.550.000. Vanmiddag dus gekocht voor net iets meer dan 2 miljoen. #derijkenwordenrijker🍆![]()
Ik word gewoon rijker door dit soort deals.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:46 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Is dit een dekmantel nu je iedere keer grotere winsten zogenaamd hebt om coins te kunnen kopen?![]()
nu moet je er nog een keer iets mee doen gr gr trapzquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word gewoon rijker door dit soort deals.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar, wat doe je met die coins, behalve nieuwe deals maken? Nog een TOTY speler als doel, of een mooi team?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word gewoon rijker door dit soort deals.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hij fapt op het aantal coins dat hij heeft elke avondquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar, wat doe je met die coins, behalve nieuwe deals maken? Nog een TOTY speler als doel, of een mooi team?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dacht dat jij nooit coins kocht?quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word gewoon rijker door dit soort deals.![]()
Ik speel liever gewoon het voetbalspelletje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word gewoon rijker door dit soort deals.![]()
![]()
Mensen hier de mond snoeren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar, wat doe je met die coins, behalve nieuwe deals maken? Nog een TOTY speler als doel, of een mooi team?![]()
aldus de man die zei voorlopig geen grote bedragen uit te gevenquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Owen verkocht voor 2.550.000. Vanmiddag dus gekocht voor net iets meer dan 2 miljoen. #derijkenwordenrijker
#FreeTrapz![]()
Dat zei ik vanmiddag, maar toen moest ik toch een paar legends kopen. Ik had geen idee dat de prijzen zo snel weer gingen stijgen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
aldus de man die zei voorlopig geen grote bedragen uit te geven![]()
Ik denk dat niemand een seconde slaap inlevert als je 5, 10 of 50 miljoen coins hebt eigenlijk. Maar wel goed dat je in elk geval de mensen hier als drijfveer hebtquote:
DS2's coinaccumulatie zorgt er juist voor dat ik 's avonds beter kan slapen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand een seconde slaap inlevert als je 5, 10 of 50 miljoen coins hebt eigenlijk. Maar wel goed dat je in elk geval de mensen hier als drijfveer hebt![]()
![]()
Het is mijn antwoord op al die mensen (veel mensen lullen gewoon mee) die zeggen dat ik IN FUT15 coins heb gekocht. Dus daarom post ik vaak mijn deals. Alles wat ik verdien is legit en ik heb 0 uitgegeven buiten het spel zelf.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand een seconde slaap inlevert als je 5, 10 of 50 miljoen coins hebt eigenlijk. Maar wel goed dat je in elk geval de mensen hier als drijfveer hebt![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is mijn antwoord op al die mensen (veel mensen lullen gewoon mee) die zeggen dat ik IN FUT15 coins heb gekocht. Dus daarom post ik vaak mijn deals. Alles wat ik verdien is legit en ik heb 0 uitgegeven buiten het spel zelf.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)jax-zorgt-voor-ophef
Zal wel dezelfde zijn![]()
![]()
Lijkt net een film.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Die beelden van dat vliegtuig ongeluk op het journaal![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is mijn antwoord op al die mensen (veel mensen lullen gewoon mee) die zeggen dat ik IN FUT15 coins heb gekocht. Dus daarom post ik vaak mijn deals. Alles wat ik verdien is legit en ik heb 0 uitgegeven buiten het spel zelf.
Ok.
MAAR IN FUT14 HEB JE WEL COINS GEKOCHT.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waren niet de coinsellers want alle coins hadden nog inflatieprijzen waardoor je zeer voordelig kon inkopenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:31 schreef Apekoek het volgende:
Iemand al inzicht in de enorme price drops? Dat gebeurt toch niet zo maar zonder reden?![]()
Soms sta je ook wel eens tien minuten in een file, en dan kun je opeens doorrijden. Dan heb je geen idee waarom je in de file hebt gestaan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:31 schreef Apekoek het volgende:
Iemand al inzicht in de enorme price drops? Dat gebeurt toch niet zo maar zonder reden?
Ik hou het zelf gewoon op het feit dat mensen bewust zijn dat de stijgende prijzen voor de hardst stijgende kaarten (lacazette etc) een bubble is, die een keer gaat barsten. Gecombineerd met 35K packs (met op het EA forum heel veel mensen die grote spelers in de packs kregen, cardweight aangepast wellicht ivm de inflatie),
En dan nog gecombineerd met mensen die in paniek raken, omdat het nu niet met tienduizenden coins tegelijkertijd naar beneden gaat, maar met tonnen of miljoenen.
Ik denk dat het zoiets is, een combinatie van een paar zaken die elkaar versterkt hebben. Al blijft het gissen natuurlijkMaar diep van binnen lach ik.![]()
Echt, wat boeit het nou als mensen dat zeggenquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is mijn antwoord op al die mensen (veel mensen lullen gewoon mee) die zeggen dat ik IN FUT15 coins heb gekocht. Dus daarom post ik vaak mijn deals. Alles wat ik verdien is legit en ik heb 0 uitgegeven buiten het spel zelf.__!
![]()
Hoeveel is die waard?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:51 schreef King.Vegeta het volgende:
Vanmiddag voor het eerst een IF in me pack gehad, IF Pizarro van Fiorentina.![]()
En lacazette staat weer op 1.5 miljoen. Wat een community
Elke dag![]()
Die prijs is zeker gebaseerd op de anticipatie van een UP?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
En lacazette staat weer op 1.5 miljoen. Wat een community![]()
Die oekrainse inteenational is wel kei goed ofnie tukkers (jammer dat hier geen twentefans zijn)
Elke dag![]()
Bohhh thijs slegers vanavond bij Jinek op het bankieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
mooi schot
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat ken ie welDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Daarom juist willen veel clubs nu een eigen stadion bouwen om hun verpauperde veel te grote stadions die in bezit zijn van de overheid (die geen geld meer willen investeren in onderhoud/modernisering) te vervangen met kleinere, modernere stadions die ze wel in eigen bezit hebben.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ach die stadiums zitten toch altijd leeg. Fiorentina AS Roma gisteren ook
Ze volgen het voorbeeld van Juventus en daar is het een groot succes gebleken om een kleiner, moderner stadion in eigen beheer te laten bouwen. Er komen nu in een veel kleiner stadion bijna 2x zoveel mensen naar Juventus en hoewel ze maar de 5e club van het land zijn qua gemiddeld aantal toeschouwers halen ze wel veruit het meeste geld op uit de kaartverkoop. Die andere clubs zien dat en willen het beleid kopiëren.![]()
Misschien op forum.fok.dequote:Op woensdag 4 februari 2015 18:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die oekrainse inteenational is wel kei goed ofnie tukkers (jammer dat hier geen twentefans zijn)
![]()
![]()
Misschien moet je er maar vaker helemaal klaar mee zijn, gaat ons nog kampioen maken zo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:04 schreef DeWesp het volgende:
Telkens als ik helemaal klaar ben met kazim doet ie weer zoiets.![]()
![]()
Als Feyenoord een goede spits had gehad, hadden ze bovenaan gestaanquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:05 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Misschien moet je er maar vaker helemaal klaar mee zijn, gaat ons nog kampioen maken zo.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Kazim is eigenlijk een prima spitsje. Er lopen sowieso geen goede spitsen meer rond in de Eredivisie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als Feyenoord een goede spits had gehad, hadden ze bovenaan gestaan![]()
Mark Uth?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:08 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Kazim is eigenlijk een prima spitsje. Er lopen sowieso geen goede spitsen meer rond in de Eredivisie.![]()
Waarom?quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohhh thijs slegers vanavond bij Jinek op het bankie![]()
Schei uit manquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:08 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Kazim is eigenlijk een prima spitsje. Er lopen sowieso geen goede spitsen meer rond in de Eredivisie.![]()
![]()
Dan had die spits er 20( voor hetzelfde doelsaldo als psv) meer moeten maken dan kazim nu gedaan heeft, dan had het wel een heel goede spits geweest, als hij er nu al 28 had gemaakt. De rest van het team scoort bamelijk meer of evenveel als ze gemiddeld per seizoen doenquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:07 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als Feyenoord een goede spits had gehad, hadden ze bovenaan gestaanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Psv's goede resultaten duidenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Omdat Jinek kijkcijfers moet snoepen van Tan, en dat dus nu probeert met voor haar 'minderwaardige populistische onderwerpen'. Zoals voetbal.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
zozo ook een mooi schot
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is het grootste probleem ja, het middenveld scoort gewoon te weinig en dan is het heel makkelijk om te gaan kutten op Kazim. Die speelt niet altijd een geniale wedstrijd, maar krijgt van mij toch wel een dikke voldoende tot nu toe bij Feyenoord.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan had die spits er 20( voor hetzelfde doelsaldo als psv) meer moeten maken dan kazim nu gedaan heeft, dan had het wel een heel goede spits geweest, als hij er nu al 28 had gemaakt. De rest van het team scoort bamelijk meer of evenveel als ze gemiddeld per seizoen doen![]()
BohhhDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Toornstra is de enige die scoort buiten de spits om en de spits zelf scoort ook weinig. Bij Psv scoren de spelers eromheen ook veel meerquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan had die spits er 20( voor hetzelfde doelsaldo als psv) meer moeten maken dan kazim nu gedaan heeft, dan had het wel een heel goede spits geweest, als hij er nu al 28 had gemaakt. De rest van het team scoort bamelijk meer of evenveel als ze gemiddeld per seizoen doen![]()
Laat Zhano het maar niet horen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:14 schreef DeWesp het volgende:
Voor het eerst dat het opvalt dat er ook thuispubliek zit.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kazim scoort qua percentage bijna hetzelfde als pelle qua kansen/doelpunten. Natuurlijk was pelle wel wat beter, maar het probleem zit hem er meer in dat de rest ook totaal niet scoortquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:14 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Dat is het grootste probleem ja, het middenveld scoort gewoon te weinig en dan is het heel makkelijk om te gaan kutten op Kazim. Die speelt niet altijd een geniale wedstrijd, maar krijgt van mij toch wel een dikke voldoende tot nu toe bij Feyenoord.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat dat thuispubliek? Nou dan moet je de tv wel heel hard aanzetten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat Zhano het maar niet horen.![]()
Schei alsjeblieft uit man. Als je het trekt naar alle competities heeft hij er 7/8 gescoord in meer dan 20 wedstrijden. Dat is geen dikke voldoende.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:14 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Dat is het grootste probleem ja, het middenveld scoort gewoon te weinig en dan is het heel makkelijk om te gaan kutten op Kazim. Die speelt niet altijd een geniale wedstrijd, maar krijgt van mij toch wel een dikke voldoende tot nu toe bij Feyenoord.
Hij haalt net een 5.5![]()
Als Kazim bij PSV speelde en De Jong bij Feyenoord zou PSV zou nog steeds boven Feyenoord staan is mijn glazenbolmening. Dus ja, hoe goed moet die spits dan wel zijn voor Feyenoord om bovenaan te staan. Met Messi zou het misschien kunnen ja.. maar dan kun je ook net zo goed zeggen dat PSV met Neuer of Ajax met Robben er beter voor zouden staan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Probleem van Feyenoord is inderdaad veel meer de rest van het team dat veel te weinig scorend vermogen heeft, ze zouden meer aan iemand als Wijnaldum of Depay hebben dan aan De Jong imo.![]()
even 100K er tegen aan om SIF benz te scorenverlies hebben we toch al vandaag
#FreeTrapz![]()
3 goals tegenkrijgen in de 45ste minuut met maar 1 minuut blessure tijdTerwijl ik ook nog 2 schoten op doel had.
![]()
Zo te zien boeit chemistry je niet, dus dan is alles wat je wil een optie.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:18 schreef Johnbon het volgende:
41212
ribery - robben
pogba
? - ?
?
? -? -?- ?
Diego Alves
Wie heeft leuke oplossing?![]()
Sommige denken dat een spits een club kampioen maakt, maar vaak zijn het de verdedigers die in curciale momenten scoren voor hun ploeg of middenvelders met scorend vermogen die het verschil maken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als Kazim bij PSV speelde en De Jong bij Feyenoord zou PSV zou nog steeds boven Feyenoord staan is mijn glazenbolmening. Dus ja, hoe goed moet die spits dan wel zijn voor Feyenoord om bovenaan te staan. Met Messi zou het misschien kunnen ja.. maar dan kun je ook net zo goed zeggen dat PSV met Neuer of Ajax met Robben er beter voor zouden staan.![]()
Probleem van Feyenoord is inderdaad veel meer de rest van het team dat veel te weinig scorend vermogen heeft, ze zouden meer aan iemand als Wijnaldum of Depay hebben dan aan De Jong imo.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar Clasie, die moet nog zijn eerste goal maken.![]()
Inb4 Kiid ragequote:Op woensdag 4 februari 2015 19:21 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Sommige denken dat een spits een club kampioen maakt, maar vaak zijn het de verdedigers die in curciale momenten scoren voor hun ploeg of middenvelders met scorend vermogen die het verschil maken.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar Clasie, die moet nog zijn eerste goal maken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die heeft toch al gescoord, tegen az in de laatste minuut?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:21 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Sommige denken dat een spits een club kampioen maakt, maar vaak zijn het de verdedigers die in curciale momenten scoren voor hun ploeg of middenvelders met scorend vermogen die het verschil maken.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar Clasie, die moet nog zijn eerste goal maken.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Klopt. En die zat er lekker in.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die heeft toch al gescoord, tegen az in de laatste minuut?![]()
Vergeet die goal in de rust van de johan cruijffschaal niet hequote:Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die heeft toch al gescoord, tegen az in de laatste minuut?
#FreeTrapz![]()
Valt mee, Robben en Ribery hebben beide 7 chem.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo te zien boeit chemistry je niet, dus dan is alles wat je wil een optie.
Heb nu Ribery- Robben
Coman(silver) - Beerens (silver)
Mvilla
Clicy- Varane - Miranda - Rafael
Diego Alves
En daar heeft alleen de voorhoede 7 chem en de rest heeft iedereen 10.
Maar ik zocht nu naar verbeter punten.🍆![]()
nog 10 packs met zaad er in te gaan, (hopen je eigen pack opening te jinxen)
#FreeTrapz![]()
Ik ga er ook een paar openen. Wss ook alleen maar crapquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:27 schreef FCsuarez het volgende:
nog 10 packs met zaad er in te gaan, (hopen je eigen pack opening te jinxen)
![]()
Als je een all atr +6 kaartje op Robben doet (met alle coaches in je club krijgt hij voor alles +9) heb je een nog betere kaart dan de TOTY kaart. Wel een aanraderquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:26 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Valt mee, Robben en Ribery hebben beide 7 chem.
Heb nu Ribery- Robben
coman(silver) - Beerens (silver)
Mvilla
Clicy- Varane - Miranda - Rafael
En daar heeft alleen de voorhoede 7 chem en de rest heeft iedereen 10.Morgen of zaterdag met Robben en Aguero als spitsenduo aan de slag
zit op het niveautje 3 packs achter elkaar rondon....quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik ga er ook een paar openen. Wss ook alleen maar crapPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Haha zal het eens proberen. Ik kom er op terug.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:29 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je een all atr +6 kaartje op Robben doet (met alle coaches in je club krijgt hij voor alles +9) heb je een nog betere kaart dan de TOTY kaart. Wel een aanraderMorgen of zaterdag met Robben en Aguero als spitsenduo aan de slag
🍆![]()
Een nummer 10, vleugelspelers en een spits worden geacht te scoren. Nou de nummer 10 positie is al 2.5 jaar drama bij Feyenoord, maar toen we Pelle nog hadden toen hadden spelers als Immers/JP ook een veel hoger rendement. Nu totaal niet, daarom vind ik dat voetballend vermogen van Kazim wel meevallen. Pelle was veel beter daarin en knalde er zelf ook 25 in.
Kazim is prima voor Feyenoord, maar dat is omdat Feyenoord tegenwoordig gewoon subtop is en niet meer dan dat. Zolang je het moet doen met dit soort spelers dan zal je altijd blijven kwakkelen. En om die reden gaan ze Kazim ook vastleggen.![]()
Denk dat het ook te maken heeft met de trainerswissel. Maar verder zijn doelpunten van de spelers waarvan je het juist niet verwacht meestal wel een teken van succes. Dan kijk ik naar een David Luiz die zo nu en dan een goal van tig meter afstand maakt, of Hummels op het afgelopen WK.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:30 schreef Kiid het volgende:
Een nummer 10, vleugelspelers en een spits worden geacht te scoren. Nou de nummer 10 positie is al 2.5 jaar drama bij Feyenoord, maar toen we Pelle nog hadden toen hadden spelers als Immers/JP ook een veel hoger rendement. Nu totaal niet, daarom vind ik dat voetballend vermogen van Kazim wel meevallen. Pelle was veel beter daarin en knalde er zelf ook 25 in.
Kazim is prima voor Feyenoord, maar dat is omdat Feyenoord tegenwoordig gewoon subtop is en niet meer dan dat. Zolang je het moet doen met dit soort spelers dan zal je altijd blijven kwakkelen. En om die reden gaan ze Kazim ook vastleggen.![]()
Een verdediger die er af en toe 1 knikt is leuk, maar je hebt meer aan spelers die constant zijn voorin.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:34 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Denk dat het ook te maken heeft met de trainerswissel. Maar verder zijn doelpunten van de spelers waarvan je het juist niet verwacht meestal wel een teken van succes. Dan kijk ik naar een David Luiz die zo nu en dan een goal van tig meter afstand maakt, of Hummels op het afgelopen WK.![]()
Dan moet je met een zak vol euro's de transfermarkt op, als je een leuke spits wil dat een beetje constant is. Spelers waar Feyenoord zijn team omheen bouwt en laat doorstromen vanaf de eigen jeugd moeten zich laten gelden en groeien.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een verdediger die er af en toe 1 knikt is leuk, maar je hebt meer aan spelers die constant zijn voorin.![]()
Valt best mee, maar dan moeten ze een keer leren verder te kijken dan hun neus lang is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:41 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Dan moet je met een zak vol euro's de transfermarkt op, als je een leuke spits wil dat een beetje constant is. Spelers waar Feyenoord zijn team omheen bouwt en laat doorstromen vanaf de eigen jeugd moeten zich laten gelden en groeien.![]()
hahahah, blundertje hoor'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Guardado heeft ook nog geen goal gemaakt, maar het zijn de beste/belangrijkste spelers van Feyenoord en PSV.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:21 schreef King.Vegeta het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld kijkt naar Clasie, die moet nog zijn eerste goal maken.
Je kunt best 1 zo'n speler die nooit scoort hebben, maar Feyenoord heeft er te veel. Ik zou me als ik Feyenoorder was vooral dood ergeren aan Immers, veel meer dan aan Kazim.
Las laatst overigens dat Immers uren per week met pijltjes gooit en misschien wel darter wil worden a la Raymond van Barneveld![]()
![]()
PSV heeft Willems rondlopen die veel te vaak betrokken is bij een goal. Zet zo iemand bij Feyenoord neer en je hebt zelfs dan al een heel ander beeld.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Guardado heeft ook nog geen goal gemaakt, maar het zijn de beste/belangrijkste spelers van Feyenoord en PSV.
Je kunt best 1 zo'n speler die nooit scoort hebben, maar Feyenoord heeft er te veel. Ik zou me als ik Feyenoorder was vooral dood ergeren aan Immers, veel meer dan aan Kazim.![]()
Nice, typisch een speler die je dan ook ff test voor je hem verkooptquote:
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Dat lijkt me dan weer niet, als je een IF pullt op woensdagavond tien voor 8.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:51 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Nice, typisch een speler die je dan ook ff test voor je hem verkooptNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ben denk ik iets te gretig geweest. Er was er op 1 een bod van 630.000 oid. Dus dacht 565.000 buy now kan wel. Alleen hij wordt nog niet verkocht.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niet, als je een IF pullt op woensdagavond tien voor 8.🍆![]()
Door dit soort domme beginnersfouten blijf ik een kneus met handelenquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niet, als je een IF pullt op woensdagavond tien voor 8.
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Lijkt me een prima prijs eigenlijk. Zijn er al undercutters?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:56 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ben denk ik iets te gretig geweest. Er was er op 1 een bod van 630.000 oid. Dus dacht 565.000 buy now kan wel. Alleen hij wordt nog niet verkocht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het is gewoon logisch nadenken: hij zit pas 50 minuten in packs, en er zijn echt clowns die dan bereid zijn er belachelijk veel voor te betalen. Terwijl er in het weekend veel meer aanbod is, en dat brengt ook direct de prijs omlaag.quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:56 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Door dit soort domme beginnersfouten blijf ik een kneus met handelenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
game overr'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Feyenoord kampioen met een goede spits. Yeah right
Elke dag![]()
Blijf ik bij. het gaat niet alleen om het aantal doelpunten trouwens, maar je zag aan Pelle dat zijn aanwezigheid alleen al de rest veel meer zelfvertrouwen gaf. Nu staat er 1 of andere agressieve brulaap elke week ruzie te maken voorin.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Feyenoord kampioen met een goede spits. Yeah rightMaar diep van binnen lach ik.![]()
Kazim mist die kansen ook echt op cruciale momenten. Niet als het al 2-0 of 3-0 staat ofzo. Nee, Ajax thuis, Ajax uit. Nu weer bij 2-1 achter. Gaan die ballen er wel in dan scheelt dat al een stuk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Blijf ik bij. het gaat niet alleen om het aantal doelpunten trouwens, maar je zag aan Pelle dat zijn aanwezigheid alleen al de rest veel meer zelfvertrouwen gaf. Nu staat er 1 of andere agressieve brulaap elke week ruzie te maken voorin.![]()
Die spits scheelt echt geen 17 punten uit 21 wedstrijdenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Blijf ik bij. het gaat niet alleen om het aantal doelpunten trouwens, maar je zag aan Pelle dat zijn aanwezigheid alleen al de rest veel meer zelfvertrouwen gaf. Nu staat er 1 of andere agressieve brulaap elke week ruzie te maken voorin.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Twente. Wat een faaltukkers
Elke dag![]()
18. Minstens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die spits scheelt echt geen 17 punten uit 21 wedstrijdenMaar diep van binnen lach ik.![]()
sif menze kost nu toch nog maar 270k?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lijkt me een prima prijs eigenlijk. Zijn er al undercutters?![]()
Ik hoop het, zou geweldig zijn als AZ weer om plek 3 mee kan doen, en plek 2 in zicht kan komenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha Samba Larsson
En morgen weer lekker huilen om Ajax
Ditquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:20 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha Samba Larsson
En morgen weer lekker huilen om Ajax
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Echt he, ja als ze Messi in de spits hadden dan misschien wel ja. Maar als ze een spits zoals de concurrentie hadden a la De Jong of Milik, no way.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die spits scheelt echt geen 17 punten uit 21 wedstrijden![]()
Weet ik niet. Ik heb niet het idee dat futbin klopt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
sif menze kost nu toch nog maar 270k?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Boh, genotenmaar die Liesveld joh, wat een wappie
Liet Feyenoord lekker de frustratie van zich af schoppen en slaan. En terugspeelballen mag je tegenwoordig blijkbaar in de handen nemen als keeper.
![]()
Feyenoord heeft wel meer nodig dan alleen een spits. Een goede 10, goede spits en de vleugels moeten meer scoren. Maar goed, 3/4e met deze selectie is gewoon een prima prestatie conform de verwachtingen.![]()
Goede keeper hebben ze ook nog nodigquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:35 schreef Kiid het volgende:
Feyenoord heeft wel meer nodig dan alleen een spits. Een goede 10, goede spits en de vleugels moeten meer scoren. Maar goed, 3/4e met deze selectie is gewoon een prima prestatie conform de verwachtingen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nie zo huilen hequote:Op woensdag 4 februari 2015 20:34 schreef Zhano het volgende:
Boh, genotenmaar die Liesveld joh, wat een wappie
Liet Feyenoord lekker de frustratie van zich af schoppen en slaan. En terugspeelballen mag je tegenwoordig blijkbaar in de handen nemen als keeper.
Feli
Elke dag![]()
Ach man dit feyenoord is gewoon top 3 materiaal.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:35 schreef Kiid het volgende:
Feyenoord heeft wel meer nodig dan alleen een spits. Een goede 10, goede spits en de vleugels moeten meer scoren. Maar goed, 3/4e met deze selectie is gewoon een prima prestatie conform de verwachtingen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Life of Story op NPO1
Ik ben normaal niet zo van die shit, maar dit zijn prachtige beelden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Plek 3/4, that's it.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach man dit feyenoord is gewoon top 3 materiaal.![]()
Frustclasiequote:Op woensdag 4 februari 2015 20:37 schreef Kiid het volgende:
Maar ik ben dan ook bittere_Kiid als het aankomt op Feyenoord. Alleen Clasie ontspringt de dans____!
![]()
De analogieën van Ernstquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Soms sta je ook wel eens tien minuten in een file, en dan kun je opeens doorrijden. Dan heb je geen idee waarom je in de file hebt gestaan.
Ik hou het zelf gewoon op het feit dat mensen bewust zijn dat de stijgende prijzen voor de hardst stijgende kaarten (lacazette etc) een bubble is, die een keer gaat barsten. Gecombineerd met 35K packs (met op het EA forum heel veel mensen die grote spelers in de packs kregen, cardweight aangepast wellicht ivm de inflatie),
En dan nog gecombineerd met mensen die in paniek raken, omdat het nu niet met tienduizenden coins tegelijkertijd naar beneden gaat, maar met tonnen of miljoenen.
Ik denk dat het zoiets is, een combinatie van een paar zaken die elkaar versterkt hebben. Al blijft het gissen natuurlijk
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: