Ach ja anderen weten weer meer van depressiviteit en zelfmoordgedachtes. Ieder zo zijn talent. Ook al is wat je stelt niet op toepassing voor mij. En wat ik stel niet op jou tochquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat noemen we een gekrenkt ego. Maar daar weet jij natuurlijk alles van.
Nee, was flauw. Ik kon me een bepaald topic van je herinneren waarin je niet kon hebben dat iemand je niet mocht.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:29 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ach ja anderen weten weer meer van depressiviteit en zelfmoordgedachtes. Ieder zo zijn talent. Ook al is wat je stelt niet op toepassing voor mij.
Hoop het niet.quote:En wat ik stel niet op jou toch
Haha, zo hoeft het ook niet. Maar vorige topic eens wat doorgelezen en er zijn wel wat positieve ervaringen dus waarom niet? Er is een Fokkster waar ik wel wat contact mee heb gehad maar afspreken is nog een drempel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tientallen DMs incoming.
Oh nee wacht, je bent een man.
Ik heb ook wel wat contact gehad, maar als je wat wil drinken dan gaat het wel wat verder dan een paar berichtjes over en weer. Alleen kan me dus niet voorstellen dat je op iemand valt dmv berichten. Het echt is beter, vandaar dusquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, zo hoeft het ook niet. Maar vorige topic eens wat doorgelezen en er zijn wel wat positieve ervaringen dus waarom niet? Er is een Fokkster waar ik wel wat contact mee heb gehad maar afspreken is nog een drempel.
Een bericht is niet echt?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat contact gehad, maar als je wat wil drinken dan gaat het wel wat verder dan een paar berichtjes over en weer. Alleen kan me dus niet voorstellen dat je op iemand valt dmv berichten. Het echt is beter, vandaar dus
Maar er kwam niets uit voort?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef artelligence het volgende:
Ik heb met 3 gedate. Was allemaal leuk. Geen slechte woorden.
Nouja, er was een soort van afspraak. Toen dat een feit werd was het opeens over met de berichten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat contact gehad, maar als je wat wil drinken dan gaat het wel wat verder dan een paar berichtjes over en weer. Alleen kan me dus niet voorstellen dat je op iemand valt dmv berichten. Het echt is beter, vandaar dus
Idem.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef artelligence het volgende:
Vergis je niet hoevaak vrouwen als eerste een DM versturen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Tientallen DMs incoming.
Oh nee wacht, je bent een man.
Wacht maar tot je hier wat langer zit. Dan ga je het vanzelf begrijpen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef Nammie het volgende:
Jawel, maar tis een tekst.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:40 schreef artelligence het volgende:
Ghehe nee ik begrijp het serieus niet. Ga ik ook niet doen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vergis je niet hoevaak vrouwen als eerste een DM versturen.
De beeldvorming over geile jongetjes die iedere vrouwelijke user die in S&G posten een DM sturen zal ongetwijfeld voor een groot deel kloppen, maar in mijn beleving sturen vrouwen eerder DM's als ze op andere vlakken geinteresseerd in iemand zijn/iets willen weten. Nieuwsgierigheidsdrang bevredigen ofzo.
[..]
Wacht maar tot je hier wat langer zit. Dan ga je het vanzelf begrijpen.
Dat is dus ook nog maar de vraag he. Foto's zijn foto's en soms best wel wat anders dan de realiteit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:45 schreef Mika-Mika het volgende:
Een dame welke net deed posten in dit topic heeft een erg leuk snoetje
Ja en?quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:43 schreef Nammie het volgende:
[..]
Jawel, maar tis een tekst.
Ik deed bijv wel aan Tinder, maar sprak alleen af met mensen die ik wel in t echt eerder had gezien (toevallig oogcontact etc). Dan weet je ook hoe iemand eruitziet enzo
Daar kan ik niet op vallen of geinteresseerd door rakenquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja en?
Okee, dat kan en mag, maar waarom dan Tinderen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |