had het niet goed vriend maar ik doe de was niet zo vaak hierzoquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe lang? Zou AH dat spul hebben?
tot zo vriendquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:18 schreef Weissman het volgende:
Het gaat hier alleen nog maar over roids. Ben ik nu ondertussen wel helemaal zat. Ik stop dus met fok.
Jullie hoeven geen DM/PM te sturen, lees ze toch niet.
Doei
Als ik daar stond had ik denk ik Evan's been gehumpedquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey GRS, zou je ook flauwvallen? Ik wel.
ik heb ook nog wel een hump voor jequote:Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als ik daar stond had ik denk ik Evan's been gehumped
Ik vind al die meiden zo mild reageren idd, zeker voor amerikaanse begrippen. Ik had minimaal 4 keer geovuleerd denk ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als ik daar stond had ik denk ik Evan's been gehumped
The Boondock Saintsquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[ afbeelding ]
And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.
altijd 's ochtends en na het trainenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
hoe vaak douchen jullie eigelijk matties ik 2x per dag al me hele leven ga zelfs douchen voor ik ga trainen en dan daarna weer
weet dat niet zo goed maar cannot stop this
1x 's morgensquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:38 schreef kaasplankje het volgende:
hoe vaak douchen jullie eigelijk matties ik 2x per dag al me hele leven ga zelfs douchen voor ik ga trainen en dan daarna weer
weet dat niet zo goed maar cannot stop this
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |