Goeie bol!quote:
De grote is Rotterdam. Deze hebben we gekocht bij Loods5. We wonen nu in Rotterdam. De andere is het stadje waar we allebei zijn opgegroeid. Deze heeft mijn vriend zelf gemaakt. Hij is best handig met de computer. Mag ook wel als architect! Beetje gekeken naar die van Rotterdam hoe ze dat hadden gedaan.quote:Op zondag 22 februari 2015 22:36 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Goeie bol!
En wat een leuke schilderijtjes! Heb je die zelf gemaakt of gekocht? Welke steden zijn het? Ik heb echte en plattegronden-tic. Zou het liefst een plattegrond op de muur schilderen. Helaas heeft manlief een mening
Mooie bol! En leuk n stadsgenootquote:Op zondag 22 februari 2015 22:48 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
De grote is Rotterdam. Deze hebben we gekocht bij Loods5. We wonen nu in Rotterdam. De andere is het stadje waar we allebei zijn opgegroeid. Deze heeft mijn vriend zelf gemaakt. Hij is best handig met de computer. Mag ook wel als architect! Beetje gekeken naar die van Rotterdam hoe ze dat hadden gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.29 weken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |