abonnement Unibet Coolblue
pi_149360616
Zelfs als lurker is dat verhaal me bijgebleven. Net zoals Reinhilde en Basboussa.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_149367869
Mooie buik Vlindur, groeit nu duidelijk!

Mooie bol Phaidra, dat shirtje O+

Mooie buik Mellie!

Nog een mooie bescheiden buik Mariposas!

Mooi bolletje L-E!

Mooie grote buik Cholula! En wow knap hoor dat je nog zoveel sport!!

Ik vraag me inmiddels af hoe ik een paar weken terug nog mee heb kunnen doen met een dansoptreden.. vandaag door het centrum hier gelopen met vriend, was wat pijnlijk en ging niet al te snel (nouja, gewoon langzaam eigenlijk..). Parkeertijd liep bijna af en we wilden nog langs 1 winkel. Daarna snel terug naar de auto, waarbij ik probeerde in dubbeltempo te lopen. Hoor ik achter me gegniffel van vriend "je loopt best gek".. Ja voel me al als een pinguïn lopen en nu moest ik ook nog eens proberen niet over m'n voeten te struikelen :P. Maar, geen bon gekregen ^O^ .
Zag gister ineens dat er toch een paar foto's bij optreden gemaakt zijn, zal die eens uploaden + nieuwe foto maken!

Ga dat verhaal straks eens lezen, wat klinkt dat slecht zeg.. -O-
pi_149368657
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:28 schreef Krisvc het volgende:
Zelfs als lurker is dat verhaal me bijgebleven. Net zoals Reinhilde en Basboussa.
Waren die ook nep? Dat heb ik helemaal gemist. Of was Basboussa degene die ineens verdween?
pi_149368719
Basboussa was ineens verdwenen. Reinhilde schreef als ik het goed heb onthouden een boek.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_149368992
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:29 schreef Krisvc het volgende:
Basboussa was ineens verdwenen. Reinhilde schreef als ik het goed heb onthouden een boek.
Oeh, you go way back! O+
pi_149369230
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:36 schreef Mineola het volgende:

[..]

Oeh, you go way back! O+
Ik lurk langer dan ik durf toe te geven. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_149369563
Ohw ja, allemaal meegelurkt! Schuldig!
pi_149376112
Beetje bij zitten lezen. Ik denk dat ik maar een abbo neem op de krant voor ik mijn buik ga posten :D

Leuk om wat andere users na te lezen. Zozag ik dus ook de verlovingsring van zoe :)
Schudden voor gebruik
pi_149379431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:41 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Ik lurk langer dan ik durf toe te geven. :')
*boks* :D
pi_149379573
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 23:50 schreef Stippelrientje het volgende:
Beetje bij zitten lezen. Ik denk dat ik maar een abbo neem op de krant voor ik mijn buik ga posten :D

Leuk om wat andere users na te lezen. Zozag ik dus ook de verlovingsring van zoe :)
Mijn verlovingsring+dikke buik? O+

Cholula _O_
pi_149382317
Die verhalen kan ik me nog goed herinneren. Vooral die van Reinhilde, die was tegelijk met mij zwanger en we waren bijna tegelijk uitgerekend.

Mijn 15 weken buik, met stoffige spiegel, maar wel een correct stopcontact op de achtergrond :P

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_149382331
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:06 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Mijn verlovingsring+dikke buik? O+

Cholula _O_
O+ :Y

Leuke post was dat O+
Schudden voor gebruik
pi_149382366
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:03 schreef Fuente het volgende:
Die verhalen kan ik me nog goed herinneren. Vooral die van Reinhilde, die was tegelijk met mij zwanger en we waren bijna tegelijk uitgerekend.

Mijn 15 weken buik, met stoffige spiegel, maar wel een correct stopcontact op de achtergrond :P

[ afbeelding ]
15 weken zeg!

Net een foto gemaakt van mijn 14de week buik die haalt het niet bij de jouwe hoor O+

Ziet er mooi uit!
Schudden voor gebruik
pi_149390568
Even een buikfoto om een goede echo te vieren. *O* Zonder stopcontact (wat een verhaal! Ik ga het straks even nalezen) maar wel met een shirtje dat ik heb overgenomen van een mede-Fokster. Ook bewijs, toch? :P



13.4 weken buik! *O*
pi_149390610
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:03 schreef Fuente het volgende:
Die verhalen kan ik me nog goed herinneren. Vooral die van Reinhilde, die was tegelijk met mij zwanger en we waren bijna tegelijk uitgerekend.

Mijn 15 weken buik, met stoffige spiegel, maar wel een correct stopcontact op de achtergrond :P

[ afbeelding ]
Oeh, jij hebt ook een flinke 15 weken buik zeg. O+
pi_149390752
Fuente, wat een flinke buik al! Dat wordt wat op het eind ;)

LD, ik vind jouwes ook indrukwekkend voor je termijn hoor, jeetje! O+ Hoera voor je goede echo *O*
pi_149392638
Fuente, mooie bol.

En LuDann, wow, en dat met 13.4!

Nu ik toch in dit topic heb gepost dan ook maar een plaatje bij het praatje. Met stopcontact. 18.2
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_149393010
Ja, ik besef dat mijn buik best flink is voor deze termijn. Weet niet waarom, maar had met 8 weken al echt een duidelijk buikje en hij groeit sindsdien gestaag door.

Collega van mijn vriend gisteren na het antwoord op de vraag hoever ik nu was: ''Oh wat leuk, dan zul je nu misschien net een buikje gaan zien!''

Mijn vriend: ''BuikJE? Ik pas al niet eens meer langs haar heen door de deuropenening!''

En een paar dagen terug liep hij achter me na een paar uurtjes shoppen. Zegt 'ie bij elke stap die ik neem "Waggel, waggel...waggel. Waggel, waggel, waggel".

Mannen. :')

Dus wel herkenbaar, Gevalletje! Haha. Ben benieuwd naar je foto's. :Y
pi_149395115
quote:
17s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:28 schreef Lijnloos het volgende:
Die was echt ernstig... Ik vond het vooral heel naar voor Klumsy, die zat met het echte verhaal wat zij aan het verzinnen was ongeveer. En die stoephoer eisde alle aandacht op. o|O
Daar zit ik nog steeds mee eigenlijk.... dat Roan en Senna ondergesneeuwd raakten door een verhaal dat bijelkaar verzonnen was.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_149403559
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:26 schreef McLaura het volgende:

[..]

Daar zit ik nog steeds mee eigenlijk.... dat Roan en Senna ondergesneeuwd raakten door een verhaal dat bijelkaar verzonnen was.
+1 Ik vond dat toen zo erg voor Klumsy. ;(

Mooie beginbuiken dames! O+ Ik moest wel lachen om de foto's mét stopcontact. :D
pi_149404332
Ja, die buik met verlovingsring van Zoe kwam ik ook tegen ja O+

En wat een verschrikkelijk mens die MissJones..

Goeie buik al Fuente!

LuDann ook al duidelijk te zien! En ook al gewaggel ja? :P (volgens je vriend dan ;) )

Nog mooi bescheiden Kris!

Paar van mij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149404817
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:08 schreef Gevalletje het volgende:
Ja, die buik met verlovingsring van Zoe kwam ik ook tegen ja O+

En wat een verschrikkelijk mens die MissJones..

Goeie buik al Fuente!

LuDann ook al duidelijk te zien! En ook al gewaggel ja? :P (volgens je vriend dan ;) )

Nog mooi bescheiden Kris!

Paar van mij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D Wat tof die dansfoto O+
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_149407240
Ik heb wat los gemaakt met mijn stopcontact opmerking...

Wat een mooie, verschillende soorten buiken O+
pi_149407736
Haha inderdaad Cholula! Heb in de loop der jaren hier en daar wat gelurkt maar duidelijk niet op de goede plekken, ik kende deze en de andere 2 helemaal niet!

quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:17 schreef SilverSjoiis het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D Wat tof die dansfoto O+
Dank je :) Ga het wel even missen, ondanks dat mn lichaam het nu echt niet meer aan zou kunnen..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:22:29 #50
409579 LuDann
All the way
pi_149409483
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 23:23 schreef Gevalletje het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, waggelen schijn ik al af en toe te doen. Maar alleen na een tijdje slenteren en ik denk dat mijn BI er mee te maken heeft.

En toffe foto inderdaad, leuk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')