Franz Ferdinand was vorig jaar dé publiekstrekkerquote:Op maandag 23 maart 2015 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik vind Alt-J geen aansprekende naam. De enige hypenaam die ik qua niveau buiten het segment vind vallen waar ik ze echt op heb kunnen betrappen was George Ezra. De enige echte publiekstrekker die ze hebben gehad is Arctic Monkeys. Vind het allemaal betrekkelijk. Ze hadden ook Linkin Park of Kensington kunnen halen. En ik heb me meermaals vermaakt bij (sub)headliners.
Dit jaar toch weinig mis mee? Libertines en Noel Gallagher zijn bij 'het grote publiek' toch ook wel redelijk bekend? Of is het dan echt van 'huh das toch die gast van Oasis en die kerel die altijd aan de drugs zit'?quote:Op maandag 23 maart 2015 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja ik vind Alt-J geen aansprekende naam. De enige hypenaam die ik qua niveau buiten het segment vind vallen waar ik ze echt op heb kunnen betrappen was George Ezra. De enige echte publiekstrekker die ze hebben gehad is Arctic Monkeys. Vind het allemaal betrekkelijk. Ze hadden ook Linkin Park of Kensington kunnen halen. En ik heb me meermaals vermaakt bij (sub)headliners.
Bij Noel denk ik inderdaad dat dat zo is. Ik kan geen enkel nummer van die jongen reproduceren als 3fm-luisteraar.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit jaar toch weinig mis mee? Libertines en Noel Gallagher zijn bij 'het grote publiek' toch ook wel redelijk bekend? Of is het dan echt van 'huh das toch die gast van Oasis en die kerel die altijd aan de drugs zit'?
Oke das wel waarquote:Op maandag 23 maart 2015 10:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Franz Ferdinand was vorig jaar dé publiekstrekker
3FM presents he, dan moet je ineens die bands gaan draaienquote:
Prima plaat niks mis meequote:Op maandag 23 maart 2015 14:20 schreef BoerBert het volgende:
Straks draaien ze nog Creep omdat Jonny komt.
Iets met een annulering volgens mijquote:Op woensdag 25 maart 2015 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jongens, wat is er nu?
Kan iemand het even herhalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |