Onwetendequote:Op woensdag 4 februari 2015 08:47 schreef TUFKAL het volgende:
Hip over willen komen met dergelijke woorden
Het woord hip gebruikenquote:Op woensdag 4 februari 2015 08:47 schreef TUFKAL het volgende:
Hip over willen komen met dergelijke woorden
Deze man weetquote:
Je moeder is vies dik.quote:
Die zakt niet door haar bed heen, jij wel.quote:
Waar lees jij dat ik door mijn bed heen ben gezakt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:28 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Die zakt niet door haar bed heen, jij wel.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Waar lees jij dat ik door mijn bed heen ben gezakt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hoor ik opeens KRAKKAKAA! Dus ik onder mijn bed kijken, blijkt m'n hardboad gepopt te zijn in the back. Ik ben niet scared of die shit, maar moet nu wel nieuwe lattenbodem kopen.
Ik zie nergens staan dat ik door mijn bed ben gezakt.quote:
Oh, excuses. Ik ben beter in Nederlands dan de taal die jij brabbelt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat ik door mijn bed ben gezakt.
TS , je verhaal klopt van geen kanten, je zakt door je hard board heen dus je koopt een nieuwe latten bodem? Dat zijn 2 verschillende dingen. Bedoel je niet gewoon een nieuw hardboard?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat ik door mijn bed ben gezakt.
Ik ben niet door bed gezakt. En waarom zou ik nu geen latten bodem kunnen kopen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
TS , je verhaal klopt van geen kanten, je zakt door je hard board heen dus je koopt een nieuwe latten bodem? Dat zijn 2 verschillende dingen. Bedoel je niet gewoon een nieuw hardboard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik ben niet door bed gezakt. En waarom zou ik nu geen latten bodem kunnen kopen?Je bent soberso dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
1,79 en 75kgquote:
Waarschijnlijk gewoon heule lichte botten.quote:
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 5 februari 2015 13:08 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon heule lichte botten.
quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik ben niet door bed gezakt. En waarom zou ik nu geen latten bodem kunnen kopen?Natuurlijk kun je een lattenbodem kopen, hier en hier heb je een heel mooie lattenbodem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |