In Veep is ze ook geweldig.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
Elaine vind ik in Seinfeld trouwens niet echt leuk, terwijl ik haar in Old Christine geweldig vind...
Veep (nog) niet gezien, maar Old Christine vind ik sowieso een onzettend goede show met uitstekende cast...quote:
Wel in de top 10, maar Bill in Newsradio, Darlene in Roseanne, en de moeder van Chris in Everybody hates Chris staan ook in die top 10quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:19 schreef Mike het volgende:
George Costanza: beste sitcom character ooit!
Dit.quote:
Ze had wel zo haar momenten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
Elaine vind ik in Seinfeld trouwens niet echt leuk, terwijl ik haar in Old Christine geweldig vind...
Er is ook een aflevering waarin Jerry iets zegt in de trant van: I need to get on that internet-thing, I'm missing everything.quote:Op donderdag 5 februari 2015 05:36 schreef TLC het volgende:
Haha ik hoorde vandaag bij Seinfeld :
'e-mail ? what is e-mail ?'
Natuurlijk, ze was ook absoluut niet slecht ofzo, maar qua karakter vond ik haar niet leuk, beetje uit de hoogte enzo, terwijl ze in Christine een leuke mix was van dom, onzeker, licht gestoord, egocentrisch, maar ook 'zacht', als alles was een groot drama dat impact had op HAAR...quote:
Ik kan niet kiezen.quote:Op zondag 8 februari 2015 04:46 schreef Lyrebird het volgende:
Soup Nazi?
George (gebaseerd op het leven van Larry David) was geweldig, maar ik heb toch het meeste van de physical comedy van Kramer genoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |