Ja ja, mobiel hè.quote:
Ik zie jou hier toch dagelijksquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb die haat Fatima al heel lang niet gezien?
quote:Op maandag 2 februari 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
Misschien geef ik wel een prijs aan de winnaar.
Spiegel gebroken?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:31 schreef Yasmin23 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Jawel, anders had Elflettering hem/haar er niet in gezet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja maar na de bingo kaart heb je hem niet meer gebruikt toch? En die van Sesamstraat heb ik ook niet gezien:pquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, anders had Elflettering hem/haar er niet in gezet.
Jij bent een Kalifatimaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ben geen haat Fatima toch. Heb trouwens ook niet zoveel haar op mijn gezicht.
Ik keur het gewoon goed hoor,quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar na de bingo kaart heb je hem niet meer gebruikt toch? En die van Sesamstraat heb ik ook niet gezien:p
Niks valsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
Valse bingo!Uccie moet een liedje zingen
Ja dan had ik ook bingo kunnen hebben.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik keur het gewoon goed hoor,.
Maar jij hebt geen ingevulde kaart.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dan had ik ook bingo kunnen hebben.
Ik heb minstens de helft nog niet voorbij zien komen sinds de bingokaart er isquote:
Hoezo heb ik die niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen ingevulde kaart.
Dus dat!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb minstens de helft nog niet voorbij zien komen sinds de bingokaart er is
Ja, had gekund...maar ik was eerderquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dan had ik ook bingo kunnen hebben.
Omdat jij de regels niet naleeft? Je trekt Uccie gewoon voor!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
Maken jullie even een bingo voor elkaar ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |