abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport maandag 2 maart 2015 @ 18:27:10 #176
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_150222980
Henk Kamp komt met een soort van excuses over de gaswinning

http://nos.nl/artikel/202(...)s-het-spijt-mij-zeer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_150223034
quote:
11s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
Henk Kamp komt met een soort van excuses over de gaswinning

http://nos.nl/artikel/202(...)s-het-spijt-mij-zeer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkiezingspraatje. Niet te serieus nemen (sws niemand tijdens verkiezingstijd)
  maandag 2 maart 2015 @ 18:29:53 #178
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_150223042
Gisternacht was het weer mooi. Straaltje bezopen naar huis, totdat ik op een kat in de boom stuitte.
Gelukkig was de eigenaar snel ter plekke. Alleen ik had geen ladder om te helpen ;( en ben naar huis gewaggeld. Goed nieuws is, katje zat er vanmorgen niet meer in :7
pi_150223053
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:12 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ik zoek iets voor mezelf. Geen kamer.
Hoe snel kun je 20 plaatsen opschuiven? Paar maanden?
Haha good luck. Ik stond drie jaar ingeschreven en heb toen met veel geluk een studio in Paddepoel weten te krijgen, plaats twee. Maar over het algemeen moet je langer wachten.
Your opinion of me is none of my business.
pi_150223129
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:30 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Haha good luck. Ik stond drie jaar ingeschreven en heb toen met veel geluk een studio in Paddepoel weten te krijgen, plaats twee. Maar over het algemeen moet je langer wachten.
Fuck paddepoel :')
Maar is het echt zo erg?!?
  maandag 2 maart 2015 @ 18:33:53 #181
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_150223165
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:30 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Haha good luck. Ik stond drie jaar ingeschreven en heb toen met veel geluk een studio in Paddepoel weten te krijgen, plaats twee. Maar over het algemeen moet je langer wachten.
Nice !

quote:
13s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:32 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Fuck paddepoel :')
Maar is het echt zo erg?!?
Paddepoel is best rustig. Ik woon er ook. Het enige nadeel is dat het winkelcentrum naar Tena Lady stinkt in de ochtend door de hangouderen. Maar verder is het er prima wonen.
pi_150223255
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Nice !

[..]

Paddepoel is best rustig. Ik woon er ook. Het enige nadeel is dat het winkelcentrum naar Tena Lady stinkt in de ochtend door de hangouderen. Maar verder is het er prima wonen.
Ik ben de drukte van de stad wel gewend. Wil het centrum in de buurt hebben. Niet telkens weer een takke eind fietsen. Woon nu op loopafstand van het station en het centrum. Dat wil ik gewoon behouden
pi_150223298
quote:
13s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:32 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Fuck paddepoel :')
Maar is het echt zo erg?!?
Niks mis met Paddepoel, ik woon in die flat met de oranje balkonnetjes, waar de Zonnelaan overgaat in de Prinsesseweg. :) Eigen studio van 29m2 voor netto (incl huurtoeslag en gwl) 360 euro per maand. :P Maar ja, zo erg is het ja.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 2 maart 2015 @ 18:40:44 #184
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_150223359
quote:
15s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:36 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ik ben de drukte van de stad wel gewend. Wil het centrum in de buurt hebben. Niet telkens weer een takke eind fietsen. Woon nu op loopafstand van het station en het centrum. Dat wil ik gewoon behouden
Aah ik woon 2 minuten fietsen van de Appie en 5 van de Jumbo in Reitdiep. Niks te klagen. De Lidl in Selwerd om de hoek. Appie XL van Vinkhuizen dichtbij. Prima wonen hier.

quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:38 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Niks mis met Paddepoel, ik woon in die flat met de oranje balkonnetjes, waar de Zonnelaan overgaat in de Prinsesseweg. :) Eigen studio van 29m2 voor netto (incl huurtoeslag en gwl) 360 euro per maand. :P Maar ja, zo erg is het ja.
Heb je daar niet veel last van die trein die er langskomt ?
pi_150223391
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Aah ik woon 2 minuten fietsen van de Appie en 5 van de Jumbo in Reitdiep. Niks te klagen. De Lidl in Selwerd om de hoek. Appie XL van Vinkhuizen dichtbij. Prima wonen hier.

[..]

Heb je daar niet veel last van die trein die er langskomt ?
Dubbel glas, geweldige isolatie. En mijn ouders woonden in een durp naast dezelfde spoorlijn dus zelfs met het raam open hoor ik het niet. Maar bezoek heeft er ook nooit last van, dus dat valt allemaal wel mee. :) Echt een luxe appartement dit hoor, veel beter dan die crappy containers.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 2 maart 2015 @ 18:45:28 #186
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_150223478
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:42 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dubbel glas, geweldige isolatie. En mijn ouders woonden in een durp naast dezelfde spoorlijn dus zelfs met het raam open hoor ik het niet. Maar bezoek heeft er ook nooit last van, dus dat valt allemaal wel mee. :) Echt een luxe appartement dit hoor, veel beter dan die crappy containers.
Het complex ziet er inderdaad erg mooi uit ! Bofkont ben je met zo'n mooi onderkomen. Had er ook graag gezeten.
pi_150223664
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Het complex ziet er inderdaad erg mooi uit ! Bofkont ben je met zo'n mooi onderkomen. Had er ook graag gezeten.
Ben er ook heel blij mee! :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_150223743
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:38 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Niks mis met Paddepoel, ik woon in die flat met de oranje balkonnetjes, waar de Zonnelaan overgaat in de Prinsesseweg. :) Eigen studio van 29m2 voor netto (incl huurtoeslag en gwl) 360 euro per maand. :P Maar ja, zo erg is het ja.
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Aah ik woon 2 minuten fietsen van de Appie en 5 van de Jumbo in Reitdiep. Niks te klagen. De Lidl in Selwerd om de hoek. Appie XL van Vinkhuizen dichtbij. Prima wonen hier.

[..]

Heb je daar niet veel last van die trein die er langskomt ?
Mja, ik ben mijn eigen wijkje nu gewend. Vlakbij het centrum en op loopafstand op het station. Paddepoel zal vast wel een prima wijkje zijn maar mij lijkt het niks :{
pi_150223816
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:53 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]


[..]

Mja, ik ben mijn eigen wijkje nu gewend. Vlakbij het centrum en op loopafstand op het station. Het zal vast wel een prima wijkje zijn maar mij lijkt het niks :{
Autist. :') Ik heb hiervoor in de Oosterpoortbuurt gewoond, dat was wel sfeervoller ja. Maar ik ben vaker in mijn huis dan in mijn wijk en zolang er een supermarkt op loopafstand zit ben ik een vrolijke vrouw. En vanaf hier is de Pathé nog geen halfuur lopen dus met 15-20min lopen of 5-10min fietsen ben je in hartje centrum. Als je dat te ver vindt, stel je je ook wel een beetje aan. En dan zal je al helemaal lang moeten wachten op een studio oid, want de eerste waar je voor in aanmerking komt staan in Beijum.
Your opinion of me is none of my business.
pi_150224001
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:55 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Autist. :') Ik heb hiervoor in de Oosterpoortbuurt gewoond, dat was wel sfeervoller ja. Maar ik ben vaker in mijn huis dan in mijn wijk en zolang er een supermarkt op loopafstand zit ben ik een vrolijke vrouw. En vanaf hier is de Pathé nog geen halfuur lopen dus met 15-20min lopen of 5-10min fietsen ben je in hartje centrum. Als je dat te ver vindt, stel je je ook wel een beetje aan. En dan zal je al helemaal lang moeten wachten op een studio oid, want de eerste waar je voor in aanmerking komt staan in Beijum.
Prima plekje en leuke wijk! Ik woon aan de Friesestraatweg. Op de fiets is alles waar ik regelmatig kom behalve Kardinge dichtbij. Aan lopen heb ik de schurft.
pi_150224052
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:55 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Autist. :') Ik heb hiervoor in de Oosterpoortbuurt gewoond, dat was wel sfeervoller ja. Maar ik ben vaker in mijn huis dan in mijn wijk en zolang er een supermarkt op loopafstand zit ben ik een vrolijke vrouw. En vanaf hier is de Pathé nog geen halfuur lopen dus met 15-20min lopen of 5-10min fietsen ben je in hartje centrum. Als je dat te ver vindt, stel je je ook wel een beetje aan. En dan zal je al helemaal lang moeten wachten op een studio oid, want de eerste waar je voor in aanmerking komt staan in Beijum.
Hoezo gelijk autist roepen? :')
Ik heb gewoon mijn eigen voorkeur. Mag ik hebben toch?
  maandag 2 maart 2015 @ 19:02:33 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150224099
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:01 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Hoezo gelijk autist roepen? :')
Ik heb gewoon mijn eigen voorkeur. Mag ik hebben toch?
Wat is jouw wijkje dan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_150224105
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:01 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Hoezo gelijk autist roepen? :')
Ik heb gewoon mijn eigen voorkeur. Mag ik hebben toch?
"Ik ben m'n eigen wijkje nu gewend" klinkt wel heel erg diehard fokker, niet? Je bent import toch? Dus je hebt waarschijnlijk nog nooit in een andere wijk gewoond. Hoe kun je het dan vergelijken? :P Al weet iedereen wel van tevoren dat Beijum heel erg schurfterig is.
Your opinion of me is none of my business.
  maandag 2 maart 2015 @ 19:02:59 #194
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_150224117
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:53 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

[..]

Mja, ik ben mijn eigen wijkje nu gewend. Vlakbij het centrum en op loopafstand op het station. Paddepoel zal vast wel een prima wijkje zijn maar mij lijkt het niks :{
Haha tja daar heb ik geen antwoord op of voor :P Gewoon lekker blijven wonen waar jij je prettig voelt :7
pi_150224143
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Al weet iedereen wel van tevoren dat Beijum heel erg schurfterig is.
Heeft ook mooie, groene delen.
pi_150224308
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat is jouw wijkje dan?
Grunn West.

quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

"Ik ben m'n eigen wijkje nu gewend" klinkt wel heel erg diehard fokker, niet? Je bent import toch? Dus je hebt waarschijnlijk nog nooit in een andere wijk gewoond. Hoe kun je het dan vergelijken? :P Al weet iedereen wel van tevoren dat Beijum heel erg schurfterig is.
Ja, erg he? Maar waarom zou ik in een andere wijk willen wonen als de huidige wijk mij bevalt. Wie weet kom je anders wel terecht in een soort reserve Beijum (ik noem het al delftzijl-west :') ). Ik wil gewoon beetje snel lopend thuis komen na het stappen. Dat kan ik nu en dat bevalt prima. Als ik nu een plekje voor mezelf kan vinden ben ik blij :)
  maandag 2 maart 2015 @ 19:09:42 #197
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150224375
Wat is Grunn West? Schildersbuurt?
The love you take is equal to the love you make.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 2 maart 2015 @ 19:10:56 #198
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_150224428
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:07 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Grunn West.

[..]

Ja, erg he? Maar waarom zou ik in een andere wijk willen wonen als de huidige wijk mij bevalt. Wie weet kom je anders wel terecht in een soort reserve Beijum (ik noem het al delftzijl-west :') ). Ik wil gewoon beetje snel lopend thuis komen na het stappen. Dat kan ik nu en dat bevalt prima. Als ik nu een plekje voor mezelf kan vinden ben ik blij :)
Lefier heeft aan de Eendrachtskade zuidzijde zelfstandige units in een flat. Is een omgebouwd kantoorgebouw.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_150224566
quote:
14s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:10 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Lefier heeft aan de Eendrachtskade zuidzijde zelfstandige units in een flat. Is een omgebouwd kantoorgebouw.
True, lijkt mij ideaal maar dat zal niet snel opschieten wsl ;(
pi_150224707
quote:
7s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:03 schreef TvhN het volgende:

[..]

Heeft ook mooie, groene delen.
Klopt, de ene kant van Beijum is prima en heeft wel wat weg van Vinkhuizen. Maar zodra je in het slechte gedeelte komt, is het ook wel heel erg slecht direct.

quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 19:07 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ja, erg he? Maar waarom zou ik in een andere wijk willen wonen als de huidige wijk mij bevalt. Wie weet kom je anders wel terecht in een soort reserve Beijum (ik noem het al delftzijl-west :') ). Ik wil gewoon beetje snel lopend thuis komen na het stappen. Dat kan ik nu en dat bevalt prima. Als ik nu een plekje voor mezelf kan vinden ben ik blij :)
Omdat een andere wijk misschien wel net zo goed of beter bevalt en je daar wel een zelfstandige woonruimte kunt krijgen? Het is een prioriteiten spelletje. Als jij je wijk niet uit wilt, wel een zelfstandige woonruimte wilt en het nu wilt, gaat dat je niet lukken. Je moet ergens op inleveren. Dat is hetzelfde als en een sociaal leven willen, en goede cijfers, en genoeg slapen. :P Ik ga overigens ook altijd lopend stappen, ik vind 20min lopen niet echt langzaam te noemen. Zeker niet met wat alcohol in je mik, dan ben je echt zo thuis hoor. :+
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')