15min voor centrumquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:38 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Moet je alsnog een eind fietsen wil je ergens zijn
Als je daar werkt, is dat handig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:22 schreef Renesite het volgende:
Plus Zernike ben ik sneller dan een persoon uit Helpman
Op Zernike kom je dan ook alleen maar als je er moet zijnquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:22 schreef Renesite het volgende:
Wow, toen ik in Amsterdam woonde kon ik in 10 minuten op de Dam staanquote:
Helpman? dat is toch haren-noord? Zoals Beijum delftzijl-west is toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:22 schreef Renesite het volgende:
Mind = blownquote:
Ik dacht dat het wat zuidelijker lag. Zat ik ff goed verkeerd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:51 schreef Lienekien het volgende:
Helpman heeft nog wel een beetje stadse sfeer.
je kent Stad niet zo goed als je denkt volgens mij;)quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wat zuidelijker lag. Zat ik ff goed verkeerd.
Nou wat een eind zeg. Wel 15 hele minuten op de fiets naar de Stad. Wel eng zeker om een beetje beweging te hebbenquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:38 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Moet je alsnog een eind fietsen wil je ergens zijn
Wel een beetje. Ik weet in ieder geval waar ik niet wil zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:10 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je kent Stad niet zo goed als je denkt volgens mij;)
Als het mooi weer is spring ik best wel vaak op de fiets. Fiets ik zo ff 15 kilometer zonder doelquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:20 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Nou wat een eind zeg. Wel 15 hele minuten op de fiets naar de Stad. Wel eng zeker om een beetje beweging te hebben
Volgens mij is je beeld een beetje vertekend.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:42 schreef TwisterNederland het volgende:
Wel een beetje. Ik weet in ieder geval waar ik niet wil zijn.
Anders moet iemand maar een rondleiding aan mij geven
Ik weet niet of het vertekend is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Volgens mij is je beeld een beetje vertekend.
Er zijn imo sowieso geen 'slechte wijken' in stad. Er zijn wel wijken met een paar slechte straten.
Indische buurt bijvoorbeeld, zijn 2 straten die je moet vermijden, verder is het prima.
Ik hoef sowieso niet meer in een echte wijk te wonen. Wordt al helemaal naar als ik in zo'n burgerlijke wijk ben. Ik wil gewoon een oprit en geen buren je vanaf alle kanten je tuin in loeren. Zit nu lekker rustig, vrijstaand (niet veel, maar genoeg voor een doorgang en dus geen leefgeluiden van buren), heule grote tuin en geen achterburen. En dat het 10 minuten fietsen is naar de stad maakt me niet uit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:48 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik weet niet of het vertekend is.
Bepaalde buurten spreken mij niet zoveel aan om verschillende redenen. Heeft niet eens wat te maken met veilig/onveilig. Ik durf er wel doorheen te fietsen, maar er wonen? Ik denk het niet
Eigenlijk wel ja. En het blijft dan ook echt in die paar straten. Groningen is best veilig en ik heb me persoonlijk ook nog nooit onveilig gevoeld als ik 's nachts door de stad fietste. Beijum is ook best een mooie wijk, tot het gedeelte achter die laatste bushalte daar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Volgens mij is je beeld een beetje vertekend.
Er zijn imo sowieso geen 'slechte wijken' in stad. Er zijn wel wijken met een paar slechte straten.
Indische buurt bijvoorbeeld, zijn 2 straten die je moet vermijden, verder is het prima.
Mwoah, de huizen staan mij te dicht op elkaarquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. En het blijft dan ook echt in die paar straten. Groningen is best veilig en ik heb me persoonlijk ook nog nooit onveilig gevoeld als ik 's nachts door de stad fietste. Beijum is ook best een mooie wijk, tot het gedeelte achter die laatste bushalte daar.
Ik vind dat wel wat hebben eigenlijk. Doet me altijd denken aan een plaat van Escher.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mwoah, de huizen staan mij te dicht op elkaar
Tot je in je tuin staat en er 9 huishouders je tuin in kunnen kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:59 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik vind dat wel wat hebben eigenlijk. Doet me altijd denken aan een plaat van Escher.
Ik heb daar niet zo'n moeite mee eigenlijk. Stel je voor dat ze me bespieden tijdens het schoffelen ohnoes!quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Tot je in je tuin staat en er 9 huishouders je tuin in kunnen kijken
Kweenie, vind het gewoon niet fijn. En op 1 of andere manier komt er altijd wel gezeik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zo'n moeite mee eigenlijk. Stel je voor dat ze me bespieden tijdens het schoffelen ohnoes!Ik heb nu helemaal geen tuin.
Als je gewoon briefjes in de brievenbussen doet met een duidelijke eindtijd, lijkt me dat ook nooit een probleem. Mits niet elke week natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Kweenie, vind het gewoon niet fijn. En op 1 of andere manier komt er altijd wel gezeik.
Ik heb deze zomer een tuinfeest gehouden tot half 2 's nachts met harde muziek. Mijn naaste buren waren er bij en dronken lekker mee. Verder had niemand er last van. En de buren hebben gewoon kinderen.
Zeiksnorren zijn er niet en de huizen staan niet zo dicht opelkaarquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als je gewoon briefjes in de brievenbussen doet met een duidelijke eindtijd, lijkt me dat ook nooit een probleem. Mits niet elke week natuurlijk.Tenzij er een zeiksnor in de buurt woont, maar die klagen altijd wel over alles wat lijkt op een feestje, dus dat voorkom je niet door meer ruimte tussen de huizen te hebben.
Ik wil sowieso niet in de stad wonen later maar ik denk dat ik daar pas aan toe ben als ik een jaar of 35-40 ben.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik hoef sowieso niet meer in een echte wijk te wonen. Wordt al helemaal naar als ik in zo'n burgerlijke wijk ben. Ik wil gewoon een oprit en geen buren je vanaf alle kanten je tuin in loeren. Zit nu lekker rustig, vrijstaand (niet veel, maar genoeg voor een doorgang en dus geen leefgeluiden van buren), heule grote tuin en geen achterburen. En dat het 10 minuten fietsen is naar de stad maakt me niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |