quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:40 schreef Awesome_ het volgende:
beach, nofap februarietje zetten? Kortste maand van het jaar haah
Quote dit bericht als je meedoet.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:43 schreef Ethanolic het volgende:
Lol condooms![]()
Gok gewoon op het terug trekken. Yolo toch.
Hahah damn die lui geven ook geen fuck of wel. Gewoon op de openbare weg in het rond schietenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:36 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_autodief_dood.html
fuck man
kijk dat bloed eruit spuiten
hoezoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
moet ik dit nog aan je uitleggen vriend nofap periods zijn levensgevaarlijk jullie spelen met je gezondheid
je doet alsof awesome een of andere klapjosti isquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
moet ik dit nog aan je uitleggen vriend nofap periods zijn levensgevaarlijk jullie spelen met je gezondheid
je mag hopen dat ik je niet tegenkom want van dit soort onrecht kook ik van woede.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
omdat je de hele eiwithuishouding van je lichaam naar de kk helpt gek je moet de systemen in je lichaam blijven trainen je kan niet eerst een maand niet fappen en dan 5 smatjes pleasen jullie zijn gwn kkdom
Ik heb geen fietsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:25 schreef Weissman het volgende:
wacht maar tot dat ik je fiets bij het oud ijzer zet
sukkel
1: wat is een trekapparaatdingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Twee dingen.
1) Hoe heet de oefening waarbij je in een squathouding het gewicht van het trekapparaatding naar je toe trekt?
2) Wat bezielt men in GODSNAAM om een beeld van een demonenkind voor het raam waar ik langs moet lopen in het donker te zetten??!
[ afbeelding ]
haha Henk is toch ook duitser beetje?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets
Duitsters hebben m meegenomen.
vriend ben je boos op mij ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:25 schreef Weissman het volgende:
wacht maar tot dat ik je fiets bij het oud ijzer zet
sukkel
Denk wel dat hij het was ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha Henk is toch ook duitser beetje?
Seated rowsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Een ding
1) Hoe heet de oefening waarbij je in een squathouding het gewicht van het trekapparaatding naar je toe trekt?
Ja en daarna carglass bellen hahaha!!!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
1: wat is een trekapparaatding
2: gooi een steen door de ruiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |