ik hoop voor jou dat je iig under a bloodred sky the unforgetabble fire boy wide awake in amerika en war en yoshua three hebt of iig het lijstje aanvault en haal er zeker achtung baby bij dies briljant
ik krijg hem vanavond de limited met dvd en POSTER
voor de diehard U2 fans struin braderietjes af wel de grotere staan ze vaak met cd's en vooral veel bootleg cd's nog meer kep er al 1 the lady with the spinning head kon k al
bijoorbeeld maar dat is niet erg en ik wete niet of de cd tegen gaat vallen vast niet want ik vind alles gewledig aanze de eerste beste die in mijn buurt nega over U2 lult krijgt van mij een ram dus dat is ze snel afgeleerd
ennuh ikke ga nu alvast sparen voor concert hehehehehehe kep zootv tour en pop meegemaakt alleen elevation helaas niet
trauma er aan overgehouden maar helaas ach jah over 5 jaar ga ik met bono trouwen dus ja
wehehehehehhehe U2 ownz gewoon
quote:Misschien dat meer mensen je post helemaal uitlezen als je wat punten plaatst ...
Op dinsdag 5 november 2002 16:44 schreef Neva het volgende:
U2 ownz gewoon
(edit: julekes, je was me voor)
quote:Idd, heel irri maar ben inderdaad vandiezelfde mening. Nou vond ik de laatste cd ook heel erg goed.
Op dinsdag 5 november 2002 16:47 schreef michiel- het volgende:[..]
Misschien dat meer mensen je post helemaal uitlezen als je wat punten plaatst ...
(edit: julekes, je was me voor)
U2
quote:Idd. te irritant om te lezen.
Op dinsdag 5 november 2002 16:50 schreef Disbelieve_it het volgende:
punten,komma's,hoofdletters,aanhalingstekens.
Lijkt wel op BrEeZaH-taal zonder hoofdletters.
Verder wil ik je ook vriendelijk doch dringend adviseren om wat leestekens te gebruiken..... vinden mensen vaak wat prettiger!
Slotje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |