abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 november 2002 @ 16:44:50 #1
24361 Neva
Mania lovin'
pi_6639457
ook hier kan ik me mondje niet houden over U2 even opmerking over die zeurder die maar een paar lp's had de

ik hoop voor jou dat je iig under a bloodred sky the unforgetabble fire boy wide awake in amerika en war en yoshua three hebt of iig het lijstje aanvault en haal er zeker achtung baby bij dies briljant
ik krijg hem vanavond de limited met dvd en POSTER

voor de diehard U2 fans struin braderietjes af wel de grotere staan ze vaak met cd's en vooral veel bootleg cd's nog meer kep er al 1 the lady with the spinning head kon k al bijoorbeeld maar dat is niet erg en ik wete niet of de cd tegen gaat vallen vast niet want ik vind alles gewledig aanze de eerste beste die in mijn buurt nega over U2 lult krijgt van mij een ram dus dat is ze snel afgeleerd ennuh ikke ga nu alvast sparen voor concert hehehehehehe kep zootv tour en pop meegemaakt alleen elevation helaas niet trauma er aan overgehouden maar helaas ach jah over 5 jaar ga ik met bono trouwen dus ja wehehehehehhehe U2 ownz gewoon

pi_6639504
interpunktie
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_6639512
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 16:44 schreef Neva het volgende:
U2 ownz gewoon
Misschien dat meer mensen je post helemaal uitlezen als je wat punten plaatst ...

(edit: julekes, je was me voor)

pi_6639546
*snel de handleiding zoekt over het gebruik van leestekens, hoofdletters en aanverwante zaken*
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_6639563
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 16:47 schreef michiel- het volgende:

[..]

Misschien dat meer mensen je post helemaal uitlezen als je wat punten plaatst ...

(edit: julekes, je was me voor)

Idd, heel irri maar ben inderdaad vandiezelfde mening. Nou vond ik de laatste cd ook heel erg goed.

U2

It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_6639577
Nou, gooi dit maar dicht.
pi_6639578
punten,komma's,hoofdletters,aanhalingstekens.
Lijkt wel op BrEeZaH-taal zonder hoofdletters.
pi_6639591
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 16:50 schreef Disbelieve_it het volgende:
punten,komma's,hoofdletters,aanhalingstekens.
Lijkt wel op BrEeZaH-taal zonder hoofdletters.
Idd. te irritant om te lezen.
  dinsdag 5 november 2002 @ 16:51:25 #9
30961 Knaller
knalt er op los
pi_6639601
Geef mij alvast maar een ram dan...
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_6639634
Ze heet nog Yvonne ook, moet ie echt dicht.
pi_6640635
Dit kan in een van de vele andere U2 topics. Om deze te vinden stel ik voor dat je de zoekfunctie gebruikt: http://forum.fok.nl/search.php

Verder wil ik je ook vriendelijk doch dringend adviseren om wat leestekens te gebruiken..... vinden mensen vaak wat prettiger!

Slotje!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')