deel 3 dan maar?
ben nu 16, heb er 13 gezoend..
vast wel
[edit]
Oh, en ik ben 23
[Dit bericht is gewijzigd door ED2 op 05-11-2002 16:45]
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 16:38 schreef raampje het volgende:
slet
Omdat ie er 13 heeft gezoend?
quote:ik vind het anders best nog mee vallen.. ken mensen van mijn leeftijd (en jonger) met 3 X zoveel...
Op dinsdag 5 november 2002 16:39 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
quote:lol -> Hoe krijgen sommige mensen het voor elkaar
Op dinsdag 5 november 2002 16:40 schreef Erosjuhhh het volgende:[..]
ik vind het anders best nog mee vallen.. ken mensen van mijn leeftijd (en jonger) met 3 X zoveel...
quote:was een inkopper!
Op dinsdag 5 november 2002 16:39 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
ben zelf allang de tel kwijt.. ben 20 btw...
ja..ik ben ook een slet!
quote:Hoe weet je dat nog?
Op dinsdag 5 november 2002 16:38 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hoeveel mensen heb jij in je leven gezoend? (2) was vol...ben nu 16, heb er 13 gezoend..
quote:ik dus ook, t zullen er onderhand wel een stuk of 70 zijn
Op dinsdag 5 november 2002 16:47 schreef raampje het volgende:[..]
was een inkopper!
ja..ik ben ook een slet!
Vroeger was ik erg
DoctorB is dan ook al 33.... en nog steeds goed bezig!
quote:ik de laatste 2 jaar pas eigenlijk..
Op dinsdag 5 november 2002 16:48 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
ik dus ook, t zullen er onderhand wel een stuk of 70 zijn
Vroeger was ik erg
Zeg het maar... Wiz je bent een SLET
Ik kan niet zeggen dat ik er nu echt gelukkiger van geworden ben. Ik heeft namelijk besloten vanaf nu alleen nog maar voor serieus te gaan. Ja, proberen dan he.
Als ik anderen hoor zoenen wordt ik een beetje onpasselijk, dat geluid...
quote:LKM = SLET!
Op dinsdag 5 november 2002 18:21 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
27
Edit:
owja, ik ben 19
en veel vrienden van mij komen hier toch ook wel dik aan hoor, ik dus volgens mij niet echt iets bijzonders
quote:leg je tactiek is uit hoe je dat zo goed doet, je bent maandje jonger dan ik, ga je heel veel uit, voornamelijk naar discotheken, zoen je met veel meiden van fitness, of ga je samen het turks stoombad in met een meid uit het fitnesscentrum.... uiteraard vind ik je geen player maar wil wel weten hoe jezo makkelijk gemiddeld 1 meid per week zoent.
Op woensdag 6 november 2002 09:34 schreef GWD het volgende:
eeeuuuh, als ik dit zo lees ben ik volgens mij 1 of andere gruwelijke player. ik zou het niet weten ik kan het ongeveer berekenen vanaf mijn 15e veel uit ongeveer 2 per maand gem... dikke 100 verschillende.Edit:
owja, ik ben 19en veel vrienden van mij komen hier toch ook wel dik aan hoor, ik dus volgens mij niet echt iets bijzonders
met mevrouwtje 3 btw een relatie gehad van 2 jaar...
btw ben 18 jaartjes jong.
quote:0..............hoe kan dat? Ben je homo, of draag je alle mogelijke ziektes bij je. Kom op man ga naar de hoeren ofzo, get a life je bent 23!!
Op dinsdag 5 november 2002 16:38 schreef ED2 het volgende:
had ik al 0 gezegd?vast wel
[edit]
Oh, en ik ben 23
Ik vind het een heel goed excuus!!!
quote:yepp... hier hetzelfde verhaal...
Op donderdag 7 november 2002 15:09 schreef Defcon2 het volgende:
snik... 17jr, en maar 1tje
en nu laat zij me ook nog in de steek...
Knuf
quote:haha and how is THAT gonna help? wat een raar antwoord zeg... in de vraag werden toch geen vrouwen gespecificeerd, dus wat heeft zijn sexuele voorkeur ermee te maken?
Op woensdag 6 november 2002 21:18 schreef OviivO het volgende:hoe kan dat? Ben je homo, of draag je alle mogelijke ziektes bij je. Kom op man ga naar de hoeren ofzo, get a life je bent 23!!
quote:Kom op man, je kunt toch wel tot 10 tellen zeker?
Op vrijdag 8 november 2002 14:17 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ontelbaar
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 14:19 schreef nozem het volgende:[..]
Kom op man, je kunt toch wel tot 10 tellen zeker?
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 17:08 schreef sassa het volgende:
35 ofzo? 40? zoiets...
quote:Newbie-uitleg: Als je op
Op vrijdag 8 november 2002 17:17 schreef Breezer_is_lekker het volgende:
is wel heel veel heh hoe oud ben je dan [..]
Maar heb nu een langdurige relatie... dus af en toe met oud en nieuw scoor ik nog een paar dames (of telt dat niet) en me verjaardag..
quote:Ja dat zijn de aantallen waarbij je de tel kwijtraakt.
Op vrijdag 8 november 2002 20:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
3 denk ik ofzo.
Zijn er maar 16, en ik ben nu 18. Weet nog wel alle naampies
--------------------------------------------------------------------------------
Er komen er 2 bij
Callista meisje waar ik nu verliefd op ben (Lieneke is dus uit)
En Rilana
Zit nu dus op 18 met me 18 jaartjes
--------------------------------------------------------------------------------
Er komen er nog twee bij en das Danielle en Maaike..hehehe
Greetzzz KusJaHsS
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 02:23 schreef Patricklauw het volgende:
quote:
Op woensdag 21 augustus 2002 18:29 schreef Patricklauw het volgende:
Ok hier komen ze inclusief naam hehe:
Annelies
Angelique
Claudia (ook verkering mee gehad)
Deborah (ook verkering mee gehad)
Nog een Deborah
Denise
Elvira
Jill (ook verkering mee gehad)
Joke
Kim (ook verkering mee gehad)
Lieneke (nu me vriendin )
Marcella (ook verkering mee gehad)
Mariska
Michelle
Roxanne (ook verkering mee gehad)
Shirley (ook verkering mee gehad)Zijn er maar 16, en ik ben nu 18. Weet nog wel alle naampies
--------------------------------------------------------------------------------Er komen er 2 bij
Callista meisje waar ik nu verliefd op ben (Lieneke is dus uit)
En Rilana
Zit nu dus op 18 met me 18 jaartjes
--------------------------------------------------------------------------------Er komen er nog twee bij en das Danielle en Maaike..hehehe
Greetzzz KusJaHsS
quote:I fully agree to that one
Op dinsdag 5 november 2002 16:38 schreef raampje het volgende:
slet
quote:19, was 16 toen ik voor t eerst zoende, en ik zie de link tussen mijn leeftijd toen ik mn eerste vriendje zoende en met hoeveel jongens ik in totaal heb gezoend niet echt
Op vrijdag 8 november 2002 17:17 schreef Breezer_is_lekker het volgende:
is wel heel veel heh hoe oud ben je dan en hoe oud was je toen je je eerste vriendje zoende??????
[..]
-edit-
ik lees nu dat het er ongeveer 7 zijn..je weet het niet precies? ik weet het, het is moeilijk te onthouden allemaal
quote:Je naam ook
Op maandag 11 november 2002 07:48 schreef 000 het volgende:
ben 20, en de teller staat nog steeds op 0.
Ow, ik ben 25 btw.
quote:tjah kon ff niks verzinnen op dat moment wat vrij was. Best lomp weet t,
Op maandag 11 november 2002 07:57 schreef Bier-Broeder-R het volgende:[..]
Je naam ook
quote:is inmiddels weer plus 3
Op dinsdag 5 november 2002 16:47 schreef raampje het volgende:[..]
was een inkopper!
ja..ik ben ook een slet!
Krijg je als je propper was... Lorret 2001
Mannen... Stuk of uhm, 25 (telt een kusje op de lippen ook mee? Dan zijn het er wel 800 namelijk)...
Vrouwen... Precies 5 (kusjes op de lipjes niet meegerekend, dat doen wij hier zoiezo bij iedereen in de vriendenkring)
een stuk meer dan de gemiddelde fokker iig
Weet nog wel dat het een x 6 in een week waren, best ernstig vind ik zelf. Mijn avond record is 3 ..
Maar ben nu allang niet meer zo, heb een vaste vriendin dus kan ook moeilijk
en ik ben net een dik jaar bezig (22), waar de studentenvereniging al niet goed voor is
quote:toen ik zo oud was als jij had ik niet eens gezoend
Op zaterdag 21 december 2002 14:49 schreef slutch het volgende:
1 ben zelf 14
quote:dat is al de derde keer dat je dit post in dit topic
Op zaterdag 21 december 2002 14:51 schreef Partygurl het volgende:
* Partygurl is 18 en zegt maar niet met hoeveel jongens zij heeft gezoend![]()
Ik dacht dacht dat ik er nog redelijk weinig had... Maar als ik dit lees zijn het er best wel veel:
29 jongens
1 meisje
(ah, en ik ben 17)
quote:vrienden van mij hebben nu al sex!? ik d8 dat ik laat was met zoenen
Op zaterdag 21 december 2002 14:57 schreef CasB het volgende:[..]
toen ik zo oud was als jij had ik niet eens gezoend
Ik heb een 'jeugdvriendinnetje' gehad, daar heb ik wel meegezoend, maar dat was voor mijn 12e. Daarna alleen maar op verjaardagen ter felicitatie.
en verder allemaal virtuele kusjes!
quote:Idem. Denk ik.
Op maandag 23 december 2002 11:20 schreef Kreator het volgende:
Ik heb geen flauw idee. Ik schat een stuk of 25. Maar daar tel ik dan ook de 'goaj met noar buutn hen brommers kiek'n" bijop.
Ben ondertussen 22 en heb een vaste relatie...
Maar kweet echtn iet meer hoeveel meisjes ik gezoend heb.
Al die weekends en feestjes enzo...
Om dat bij te gaan houden....pfff
quote:Dat ajakkes embleem is je naar het hoofd gestegen...
Op maandag 23 december 2002 21:05 schreef zbz het volgende:
62376983256734856438590683 mensen
quote:Heb je volgens mij voor de 4e keer al gezegd
Op maandag 23 december 2002 21:54 schreef ThE_ED het volgende:
0(of ha dik dat al gezegd?)
* ThE_ED is 23
quote:ik was de laatste tijd weer erg bezig
Op dinsdag 5 november 2002 16:58 schreef raampje het volgende:[..]
ik de laatste 2 jaar pas eigenlijk..
Maar wel lekker
ps. moi = 21
quote:ja precies, tis schaapjes tellen
Op dinsdag 24 december 2002 02:57 schreef Rivoche het volgende:
jeetje.... 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13.......
quote:alleen dan zonder in slaap te vallen, tenminste ...
Op dinsdag 24 december 2002 02:58 schreef Riva het volgende:[..]
ja precies, tis schaapjes tellen
quote:ja oke
Op dinsdag 24 december 2002 03:01 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
alleen dan zonder in slaap te vallen, tenminste ...
quote:niks ranzig aan hoor...
Op dinsdag 24 december 2002 03:05 schreef Mxl85 het volgende:
Sommige over de honderd.... echt ranzig.....
5 myself.
quote:
Op woensdag 6 november 2002 21:18 schreef OviivO het volgende:[..]
0..............hoe kan dat? Ben je homo, of draag je alle mogelijke ziektes bij je. Kom op man ga naar de hoeren ofzo, get a life je bent 23!!
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 03:09 schreef Mxl85 het volgende:
Zeker wel ranzig.... dan boeit het je volgens mij niet eens wie het is... of het nou een outlelijke VSOer is of eeen supermooi meisje :S boeien! Pakken die handel... zoenen is zo lekker! Vooral als je het met zoveel gevoel doet :S
p.s. Ik wil niemand beledigen
[Dit bericht is gewijzigd door Rivoche op 24-12-2002 03:22]
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 03:15 schreef Rivoche het volgende:
Probeer eens wat minder achter de pc te zitten , en kom uit het huis, wat minder achter je schoolboeken gaan zitten en ga erop uit, dan komt het er wel uit...
quote:Whatever
Op dinsdag 5 november 2002 19:00 schreef Blondje het volgende:[..]
LKM = SLET!
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Mxl85 op 24-12-2002 03:27]
quote:ja goed....nietszeggende discotheek...misschien.....maar je kan er wel veelzeggende mensen tegen komen. realiseer je je dat wel. op ieder potje past een dekseltje....maar je moet ze wel weten te vinden
Op dinsdag 24 december 2002 03:25 schreef Mxl85 het volgende:
Ik zit ook fucking hele de dag achter mijn pc, en kan echt wel mensne krijgen. En die mensne ontmoet i kgelukkig niet tijdens het uitgaan. Dus bleef gerust achter je pc zitten, het komt zo wie zo wle ene keertje.... niet ergens in zon lijpe nietszeggende discotheek.
quote:Maar jij hebt nog 0 keer gezoend he??
Op dinsdag 24 december 2002 03:25 schreef Mxl85 het volgende:
niet ergens in zon lijpe nietszeggende discotheek.
[Dit bericht is gewijzigd door Rivoche op 24-12-2002 03:30]
quote:En de meeste mensen die de hele dag achter hun pc zitten,. vinden echt niet de mensen die ze aanspreken in zon'discotheek. Veelzeggend :S, moet altijd schreeuwen om boven die muziek uit te komen, veel kan je er eigenlijk niet zeggen, alleen wat oppervalkkige dingen. Maar dat is voor de meeste jongens natuurlijk alweer genoeg om er weer eentje te "nemen"...
maar je moet ze wel weten te vinden
"ziet er toch "lekker" uit"
goed lezen
quote:waar i kdus mee begon was met te zeggen dat i kook altijd achter mijn pc zit en tochnog met meisjes kan zoenen.... dat was mijn point... en als het meisje van mijn leven wegloopt omdat i kniet kan zoenen... jesus.... dan lijkt het me sterk dat dat het meisje vna mijn dromen is...
Maar jij hbert het nog 0 keer gedaan beter wat vooorbereid de eerste wel wat zeggende zoen dan een eerste prutszoen...
[Dit bericht is gewijzigd door Mxl85 op 24-12-2002 03:32]
quote:kom op zeg
Op dinsdag 24 december 2002 03:29 schreef Mxl85 het volgende:[..]
En de meeste mensen die de hele dag achter hun pc zitten,. vinden echt niet de mensen die ze aanspreken in zon'discotheek. Veelzeggend :S, moet altijd schreeuwen om boven die muziek uit te komen, veel kan je er eigenlijk niet zeggen, alleen wat oppervalkkige dingen. Maar dat is voor de meeste jongens natuurlijk alweer genoeg om er weer eentje te "nemen"...
quote:idd zeg
Op dinsdag 24 december 2002 03:31 schreef Rivoche het volgende:
jij @ moraal ridder?
quote:Net of vrouwen dat niet denken "zomaar" een gozer uitkiezen. Misschien ben jij dat dan wel
Op dinsdag 24 december 2002 03:29 schreef Mxl85 het volgende:[..]
Maar dat is voor de meeste jongens natuurlijk alweer genoeg om er weer eentje te "nemen"...
quote:Maar jij denkt misschien wel dat ze dat meisje van jou dromen is, zij misschien dan ook wel, en als je dasn ineens niet kan zoenen is het misschine ineens wel wat minder... ach ik heb veel vrouwlijke vrienden, en vaak komen ze met opmerkingen van: "hij was echt een leuke jongen maar hij kon echt niet zoenen, wat een afknapper"
als het meisje van mijn leven wegloopt omdat i kniet kan zoenen... jesus.... dan lijkt het me sterk dat dat het meisje vna mijn dromen is...
niet te makkelijk over denken :S volgens mij be ni khier de enigste die er niet te makkelijk over denkt.
[Dit bericht is gewijzigd door Mxl85 op 24-12-2002 03:43]
quote:precies.
Op dinsdag 24 december 2002 03:39 schreef Rivoche het volgende:[..]
Net of vrouwen dat niet denken "zomaar" een gozer uitkiezen. Misschien ben jij dat dan wel
[..]Maar jij denkt misschien wel dat ze dat meisje van jou dromen is, zij misschien dan ook wel, en als je dasn ineens niet kan zoenen is het misschine ineens wel wat minder... ach ik heb veel vrouwlijke vrienden, en vaak komen ze met opmerkingen van: "hij was echt een leuke jongen maar hij kon echt niet zoenen, wat een afknapper"
quote:
En de meeste mensen die de hele dag achter hun pc zitten,. vinden echt niet de mensen die ze aanspreken in zon'discotheek. Veelzeggend :S, moet altijd schreeuwen om boven die muziek uit te komen, veel kan je er eigenlijk niet zeggen, alleen wat oppervalkkige dingen. Maar dat is voor de meeste jongens natuurlijk alweer genoeg om er weer eentje te "nemen"...
quote:Hahaha! Jah!
Op dinsdag 24 december 2002 03:39 schreef Rivoche het volgende:maar hij kon echt niet zoenen, wat een afknapper"
Maargoed, als iemand echt leuk is, dan neem je dat wel effe voor lief, en geef je die persoon de tijd om wat meer te oefenen. .
quote:Was de wereld altijd maar zo.....
Op dinsdag 24 december 2002 03:41 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Maargoed, als iemand echt leuk is, dan neem je dat wel effe voor lief, en geef je die persoon de tijd om wat meer te oefenen..
quote:Mwoah, als je het over iets potentieel serieus hebt, dan denk ik wel dat het zo werkt hoor...
Op dinsdag 24 december 2002 03:42 schreef Rivoche het volgende:Was de wereld altijd maar zo.....
en dachten alle lekker uitziende vrouwen maar zo maar zo.....
Ik zou er in ieder geval niet iemand om afwijzen.
En WTF.... zien jullie al meteen na een avond dat het DE ware is? Meestal doe i kdaar tohc wel wat langer over. Dan leert ze mij ook beetr kennen. En als mensne in het begin verrot zoenen, trekt meestal echt bij hoor... Past je aan elkaar aan...
Hbe nog nooit echt rampzalige dignne meegemaakt....
quote:FF Jan Peter Balkenende bellen, we hebben hier zeker één stem voor hem op z'n lijstje
Op dinsdag 24 december 2002 03:39 schreef Mxl85 het volgende:
niet uit durft te gaan :S
Vind er gewoon geen kut aan... allemala zatte emsnne rond te zien "dansen" allemala beetje belachelijk doen. Grote kans dat ik er toch niet de mensne tegenkom die ik wil lerne kennen, want die hebben daar ook ene hekel aan, het grove merendeel iig. En moraal ridder, You say that as if it were a bad thing? Ik ben blij dat ik nog enige moraal in me heb, en me niet zo nihilitisch opstel als het overgrote merendeel van de jeugd hier in Nederland..niet te makkelijk over denken :S volgens mij be ni khier de enigste die er niet te makkelijk over denkt.
quote:daar zeg je 2 verschillende dingen...
Op dinsdag 24 december 2002 03:44 schreef Mxl85 het volgende:
Tuurlijk zag ik niet zomaar iets "om iets te zeggen" ik probeer iets duidelijk te maken.... dat jeniet perse uit hoeft te gaan, je lam hoeft te zuipen om een avond te kunnen scoren...
quote:
dat jeniet perse uit hoeft te gaan
quote:om een avond te kunnen scoren
je lam hoeft te zuipen
tuurlijk hoeft dat niet....maar het is wel makkelijker..dus who cares?
quote:of kies je altijd de moeilijkste weg?
Op dinsdag 24 december 2002 03:46 schreef Riva het volgende:[..]
daar zeg je 2 verschillende dingen...
[..]
[..]om een avond te kunnen scoren
tuurlijk hoeft dat niet....maar het is wel makkelijker..dus who cares?
quote:Nee, tuurlijk niet... maar ook zeker niet de makkelijkste. Ik probeer de juiste weg te nemen. Niet zomaar het simpelste te lopen. Ik dnek dat ik dan uiteindelijk ergens beters uitkom, dan dat ik zou gaan sletten in de lokale discotheek
of kies je altijd de moeilijkste weg?
Over de twee verschillende dingen die ik zei, je hebt gelijk... maar vreemd genoeg gana die heel vaka samen. Moet jij eens ene alcoholvrije discotheek vinden en waar het ook nog gezellig is. Met normaal publiek.... succes.
[Dit bericht is gewijzigd door Mxl85 op 24-12-2002 03:50]
quote:Jan Peter Balkenende was in zijn studententijd toch regelmatig de hele nacht in het café te vinden. Hij vindt autoracen gaaf om te doen, etc.
Op dinsdag 24 december 2002 03:46 schreef Rivoche het volgende:FF Jan Peter Balkenende bellen, we hebben hier zeker één stem voor hem op z'n lijstje
![]()
HOERA CDA
Vergis je niet in dat Harry Potter uiterlijk
quote:Ik denk dat als je de ware tegenkomt, dat je dat gelijk voelt, je voelt het aan, en het past....
Op dinsdag 24 december 2002 03:46 schreef Mxl85 het volgende:
En WTF.... zien jullie al meteen na een avond dat het DE ware is? Meestal doe i kdaar tohc wel wat langer over. Dan leert ze mij ook beetr kennen. En als mensne in het begin verrot zoenen, trekt meestal echt bij hoor... Past je aan elkaar aan...
quote:Dat is omdat je nog nooit gezoend hebt
Hbe nog nooit echt rampzalige dignne meegemaakt....
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 03:47 schreef Mxl85 het volgende:
VVD... wil niks met godsdienst te maken hebben.
Religion is Mankind's opium.
Waarschijnlijk trekken jullie over ene paar jaar wle weer bij...
quote:
VVD...
quote:
wil niks met godsdienst te maken hebben.
quote:of jij..waar heb je het over man.....
quote:NATUURLIJK NIET MAN
Op dinsdag 24 december 2002 03:46 schreef Mxl85 het volgende:
quote:het gata meer om zijn ideeen en zijn christelijke partij, maarja dat snapte jij aaaallaang
Op dinsdag 24 december 2002 03:49 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Jan Peter Balkenende was in zijn studententijd toch regelmatig de hele nacht in het café te vinden. Hij vindt autoracen gaaf om te doen, etc.
Vergis je niet in dat Harry Potter uiterlijk
Yeha right. .alsof jij op je dertigste nog steeds meisjes gata raiden elke vrijdag en zondag avond...
Hou oud zijn jullie eigenlijk..(no offence, pure intrest)
EN ik heb 3 relaties gehad.
1 10 mnd
2 17 mnd
3 8 mnd
dus ik heb wle gezoend :S, eentje was "de ware" (2e) maar die zag mij na 17 mnd niet meer zitten... zal dan wel kome mnodmat i kniet goed kan zoenen Had ik nou tohc maar meer geoefend op de sletterige hockeyfeesten hier om de hoek.
De ene ziet het meteen, de andere moet ook eerst wat meer onderzoek doen.... gelukkig... Als je al ana de buitenkant ziet dat het meisje ideaal is, is er toch echt iets mis met jou.... of je bent bijzonder oppervlakkig of hebt ene bepaalde gave die mijn begrip voorbij schiet....
[Dit bericht is gewijzigd door Mxl85 op 24-12-2002 03:57]
quote:wie weet....ik sluit niks uit..maar waarschijnlijk niet nee.....maar daar ben ik nu toch jong voor?? of ben jij echt zo''n kerkelijk opgevoede kerel?
Op dinsdag 24 december 2002 03:54 schreef Mxl85 het volgende:
Yeha right. .alsof jij op je dertigste nog steeds meisjes gata raiden elke vrijdag en zondag avond...
quote:
EN ik heb 3 relaties gehad.
1 10 mnd
2 17 mnd
3 8 mnd
dus ik heb wle gezoend :S
quote:
sommige over de honderd.... echt ranzig.....
5 myself.
[Dit bericht is gewijzigd door Riva op 24-12-2002 03:59]
Ik ga gewoon uit vna mijn eigen principes, dat die nou toevallig overeen komen met die van de katholieke kerk, hoef ik tohc niet meteen in dezelfde hoek gedrukt te worden met die blinde stakkers?
[Dit bericht is gewijzigd door Mxl85 op 24-12-2002 04:00]
quote:Dat weet ik wel zeker, dan heb ik mijn "Jeugd" gehad en komt het serieuze deel van mijn leven ( als ik 30 ben)
Op dinsdag 24 december 2002 03:47 schreef Mxl85 het volgende:
[quote]
quote:Wordt jij niet een beteje geil van die sletten in de discotheek???
Ik dnek dat ik dan uiteindelijk ergens beters uitkom, dan dat ik zou gaan sletten in de lokale discotheek
quote:waarom lokaal?
lokale discotheek
quote:heb mijn tekst ge-edit...
Op dinsdag 24 december 2002 03:58 schreef Mxl85 het volgende:
Wat vraagteken?
Nee ik ben helemaala niet kerkelijk opgevoed... juist tegenovergestelde. Ben nooit naar de kerk geweest. ( Natuurlijk wel ooit., maar voor vriendjes en vriendinnetjes) Ik ben nu 17 jaar, die relaties zijn allemaal laatste 4 jaar.
maar toch.....3 lange relaties....en in totaal 5 meisjes gezoend....niks mis mee hoor......
maar ga dan anderen niet afkraken.... ieder zijn ding....en niks is verder vies ofzo hoor....sommigen zijn ook wat ouder
Just giving my opinion... Je hoeft je niet zo correct te gedragen hoor... Fijn dat er nog discussie mogelijk is, en ik niet hoef te bukken en moet zwijgen over ander mans meningen.... voglens mij is die Rochivo (whatever) ook "incorrect" bezig... als je 23 bent en niet hebt gezoend... dna ben je waarschijnlijk Homo :S
[Dit bericht is gewijzigd door Mxl85 op 24-12-2002 04:03]
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 04:01 schreef Mxl85 het volgende:
haahahha... niet grappig.
Het gata juiost wel ergens over... ga lekker ergens anders een topic sluiten...
quote:dat bedoel ik....waarom toch altijd die principes...
Op dinsdag 24 december 2002 03:58 schreef Mxl85 het volgende:
Ik ga gewoon uit vna mijn eigen principes, dat die nou toevallig overeen komen met die van de katholieke kerk, hoef ik tohc niet meteen in dezelfde hoek gedrukt te worden met die blinde stakkers?
Ik ben eignelijk op zoek naar wat diepere mensne, die zich interreseren in filosofie, maatschappelijke psychologie, history, theories ect. niet meisjes die perse heel de dag achter Inet zitten.... Maar die mensne ontmoet ik niet in een disco hoor... en als ze er zijn,. kan ik moeijl gaan pratne over De denkwijze van Sigmund Freud, of whatever?\\
de mensen waarmee i kheb gezoend tot nu toe zijn juist anti-pc meisjes. 4/5 kon enkel email sturen en wat chatten of zo, dan hield het op.
[Dit bericht is gewijzigd door Mxl85 op 24-12-2002 04:10]
quote:Ik ben 20, ik denk gewoon dat jij dat gevoel nog moet krijgen, opeens heb je het en ga je lekker stadten en zie je mooie vrouwen en ga je ze echt wel aantrekkelijk vinden en een praatje maken...
Op dinsdag 24 december 2002 04:05 schreef Mxl85 het volgende:
Omdat principes de richtlijnen zijn in mijn leven.... en hoe oud zijn jullie dan eigenlijk?> Rivoche... je gaat me toch niet vertellen dat als i kdaldijek 23 ben dat ik dan ineens helemaal los kom, dan ineens inzie dat het wel degelijk vet is om met meisjes te zoenen die ik amper ken en er alleen maar mooi uitzien?
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 04:09 schreef Mxl85 het volgende:
NeeI kwil niet heel erg lelijke fatsige wijven
Een mooi meisje is niks mis mee... maar ik vind het idd niet plezierig om met iemand te zoenen waar ik niet van houd (ok cheesefactor 11 ) Maar dat vind ik gewoon neit smaken... snap ook niet wat andere mensnen daar nou wel zo geweldig ana vinden....
Ik ben eignelijk op zoek naar wat diepere mensne, die zich interreseren in filosofie, maatschappelijke psychologie, history, theories ect. niet meisjes die perse heel de dag achter Inet zitten.... Maar die mensne ontmoet ik niet in een disco hoor... en als ze er zijn,. kan ik moeijl gaan pratne over De denkwijze van Sigmund Freud, of whatever?\\
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 04:10 schreef shyguy het volgende:
Stuk of 12 denk. Ben nu 29 dus dat zal wel errug onder het gemiddelde zitten maar ik zoen dan ook niet zomaar met iedereen. Ik vind zoenen namelijk zo ongeveer het intiemste wat je met iemand kan doen, intiemer nog dan seks. Het aantal vrouwen waarmee ik naar bed ben geweest ligt dus ook nog een stukje hoger dan 12. Maar ja, ieder z'n afwijking.
Woonplaats Tilburg
Rivoche en ik zijn ook Tilbo''s
Btw. Waarom is het NIET cool als je zoals mij over dit onderwerp denkt?
[Dit bericht is gewijzigd door Mxl85 op 24-12-2002 04:17]
quote:en heb je verder nog hobbies?
Op zaterdag 21 december 2002 19:57 schreef Jummy het volgende:
WHAHAHAHAA!Ik dacht dacht dat ik er nog redelijk weinig had... Maar als ik dit lees zijn het er best wel veel:
29 jongens
1 meisje
quote:pfff schrijf je het op in een schriftje ofzo?
Op zaterdag 21 december 2002 19:57 schreef Jummy het volgende:
WHAHAHAHAA!Ik dacht dacht dat ik er nog redelijk weinig had... Maar als ik dit lees zijn het er best wel veel:
29 jongens
1 meisje(ah, en ik ben 17)
quote:Nee ik bedoel dat ik dara niet dagen aan een stuk over moet nadenken,
Op dinsdag 24 december 2002 03:54 schreef Mxl85 het volgende:
Als je al ana de buitenkant ziet dat het meisje ideaal is, is er toch echt iets mis met jou.... of je bent bijzonder oppervlakkig of hebt ene bepaalde gave die mijn begrip voorbij schiet....
Weltrusten Riva.... ikkuh ga ook slapen om zelfde tijd bezoek
moet i kweer achter mijn pc vandaan:) verdomme
[Dit bericht is gewijzigd door Mxl85 op 24-12-2002 04:22]
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 04:21 schreef Mxl85 het volgende:
Dan is het goed
Maar leg mij nou eens uit wat er nou zo geweldig ana is om elk weekend ene adner meisje te nemen? ok mij part niet eens elk weekend, maar gewoon voor de "lol" ervan ene meisje te pikken, die je voor het eerst in HEEEL je leven ziet?
quote:umm, dat van tilburg had ik er zelf niet bijgezet hoor...
Op dinsdag 24 december 2002 04:13 schreef Riva het volgende:[..]
Rivoche en ik zijn ook Tilbo''s
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 04:23 schreef shyguy het volgende:[..]
umm, dat van tilburg had ik er zelf niet bijgezet hoor...
trouwens ik woon er alleen eventjes, rap weer weg
quote:Ik zeg niet dat het niet cool is, voor mij is het moeilijk te begrijpen....
Op dinsdag 24 december 2002 04:14 schreef Mxl85 het volgende:
:S Ik ben niet lelijk hoor
nee kijk meisjes krigjen is geen probleem...
dat is echt voor nieamnd moelijk.
echt iedereene KAN scoren.
Maar i kwil meer.
Ik wil een GOED meisje vindenBtw. Waarom is het NIET cool als je zoals mij over dit onderwerp denkt?
offtopic:
Tilbo's roeleren
quote:Ik ga ook pitten ik spreek je later wel
Op dinsdag 24 december 2002 04:33 schreef Mxl85 het volgende:
Rivoche, Ik ga ook slapen.... als je nog wat zeggen wil, graag, snel
Wie weetIk be nnog jong he
Maar wel zelfbewust. Niet ongewoon verdrongen. Wle doelbewust. Dus ik vrees dat het niet meer omslaat.
Ik zal wel ene helse Studetentijd tegemoed gaan.
ciao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |