Ik heb interesse in Black Flag!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:07 schreef vlutje het volgende:
Nog steeds te koop:
Infamous
Watchdogs
Battlefield 4
Assassins Creed: Black Flag
Killzone: Shadow fall
Voor 20 euro p.s. mogen ze weg(inclusief verzenden)
Ruilen voor dragon Age: Inquisition? Of The Last of Us?quote:
Voor 25 euro wil ik Far Cry wel van je overnemen. Dm even.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:48 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
TK
Far Cry 4 (30 incl)
Last of Us (20 incl)
The Evil Within is verkochtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 21:35 schreef Vault-Boy het volgende:
Nog steeds te koop![]()
Far Cry 4 (30 euro inclusief verzenden of ophalen in Dordrecht)
Metro Redux (20 euro inclusief verzenden of ophalen in Dordrecht)
The Evil Within (25 euro inclusief verzenden of ophalen in Dordrecht)
Bij Nedgame is hij voor 36 te krijgen, met 3 maanden garantie.quote:
-quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:10 schreef Shrewd het volgende:
inFamous: Second Son te koop hier, 22.50 incl. Bij ruilen voor een nieuwere game met bijbetaling van mijn kant ligt mijn voorkeur.
Ik ben zelf op zoek naar Dying Light, Far Cry 4 en Assassin's Creed Unity. Andere games heb ik misschien ook wel interesse in.
Okee, dan hou ik hem welquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:55 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Bij Nedgame is hij voor 36 te krijgen, met 3 maanden garantie.
http://www.marktplaats.nl(...)jzHUHHoaapw3CtiVp7Kw
Nu met de Bol Bulk 10-Daagse is hij nieuw voor 39,95 te koop.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:55 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Bij Nedgame is hij voor 36 te krijgen, met 3 maanden garantie.
http://www.marktplaats.nl(...)jzHUHHoaapw3CtiVp7Kw
ruilen tegen watch dogs?quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:48 schreef Retarded het volgende:
The Evil Within nog te koop of te ruil25 inclusief of ruilen voor een andere goede SP-game
Black flag verkocht, de rest is nog te koopquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:07 schreef vlutje het volgende:
Nog steeds te koop:
Infamous
Watchdogs
Battlefield 4
Assassins Creed: Black Flag
Killzone: Shadow fall
Voor 20 euro p.s. mogen ze weg(inclusief verzenden)
ja hoor. 55eur incl verzenden stuur ik hem naar je toequote:
Heb nog steeds Far Cry 4 voor je hoorquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:32 schreef Shrewd het volgende:
Games verkocht en vandaag op de post gedaan.
Ben nog wel opzoek naar Far Cry 4 en Unity (en eventueel andere aantrekkelijke titels), dm maar als je er vanaf wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |