abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149328485
Ik woon momenteel met drie anderen in een huis. Één van mijn huisgenoten werkt al en moet er elke dag al om 5:30 uit voor zijn werk. Om 6:00 vertrekt hij. In dat halfuur weet hij het altijd voor elkaar te krijgen om mij wakker te maken, het lijkt inmiddels wel een sport te zijn geworden. Dan moet hij opeens nog de afwas doen van de vorige dag. Dan gaat hij al om 5:00 douchen omdat hij daar geen zin in de avond daarvoor. Daarnaast heeft hij de radio aanstaan. (Terwijl hij daar op andere momenten van de dag nooit naar luistert)

Het begint steeds vervelender te worden, de laatste twee weken is er geen een dag geweest dat ik niet wakker van hem word. Nu weet ik dat dat het nadeel is aan huisgenoten, maar 5:30 vind ik toch echt gewoon té vroeg. Ik vind het lastig om hem hier mee te confronteren omdat hij behoorlijk hardleers is. Maakt van alles een discussie en is het principieel altijd met je oneens. Zo iemand die vindt dat het licht uit moet als het aan is, en andersom. Ik ben 's ochtends al eens naar hem toe gegaan en gevraagd of het wat zachter kan. De volgende dag is het dan gewoon weer raak.

Wat zouden jullie doen in deze situatie? Ik wil geen ruzie met hem, maar ik hoef ook geen vrienden te zijn met hem ofzo. Zolang het maar gewoon stil is wanneer ik slaap.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:46:14 #2
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149328552
Melden lijkt me stap 1. Je kunt niet van hem verwachten dat hij verandert als je er niets over zegt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:46:20 #3
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_149328555
Wat hij 's ochtends kan, kun jij toch ook om 1 uur 's nachts als hij zo hardleers is?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:46:49 #4
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_149328569
vraag het hem gewoon of hij rekening wil houden met de rest van de bewoners,
heeft hij daar geen zin in, gewoon het zelfde doen wanneer hij gaat slapen
mee bekant vangde gin haas.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:46:56 #5
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_149328572
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:46 schreef Lindgren. het volgende:
Melden lijkt me stap 1. Je kunt niet van hem verwachten dat hij verandert als je er niets over zegt.
Oh ik dacht dat TS er al een keer wat van had gezegd.
pi_149328586
Je gaat er dus bij voorbaat al vanuit dat hij niets zal veranderen als jij er iets van zegt, en komt dus vervolgens hier maar vragen wat je moet doen?

Hem iedere keer als het gebeurt, vragen of hij kan stoppen, tot hij stopt.

Mocht hij er na dagen nog steeds geen rekening mee kunnen houden, dan kun je je andere huisgenoten of huisbaas eens raadplegen.
pi_149328608
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:46 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat hij 's ochtends kan, kun jij toch ook om 1 uur 's nachts als hij zo hardleers is?
Ja, dat gaat werken :')

Bespreek het met hem. Maar niet 's morgens, want dan heeft hij haast en ben jij boos omdat hij je weer wakker heeft gemaakt. Geef aan waar je precies wakker van wordt en kijk of je samen tot een oplossing kan komen.
pi_149328657
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:46 schreef Lindgren. het volgende:
Dat heb ik dus al een paar keer gedaan, ik heb het idee dat hij het min of meer expres doet..
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:46 schreef CherryOnTop het volgende:
Al staat het hele huis in brand, dan nog wordt hij niet wakker...
pi_149328663
Dat jij conflictvermijdend bent hoef je niet zijn probleem te maken :')

Wat dacht je van eens op een volwassen manier het gesprek aan gaan, niet op het moment dat het gebeurt maar gewoon eens gedurende de dag?
Je vult al van alles in voor je dit geprobeerd hebt :?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:52:54 #10
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149328767
Ga er savonds eens over beginnen, en dan liefst met je andere huisgenoten erbij. Dan is het 3 tegen 1, en niet 1 tegen 1.

Dat hij gaat douchen kun je 'm moeilijk kwalijk nemen, maar je kunt 'm wel vragen of de radio uit kan blijven staan.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:54:11 #11
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_149328817
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:49 schreef rhubarbje het volgende:

Wat dacht je van eens op een volwassen manier het gesprek aan gaan, niet op het moment dat het gebeurt maar gewoon eens gedurende de dag?
dit ja
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_149328829
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:52 schreef Silenus het volgende:
Ga er savonds eens over beginnen, en dan liefst met je andere huisgenoten erbij. Dan is het 3 tegen 1, en niet 1 tegen 1.

Dat hij gaat douchen kun je 'm moeilijk kwalijk nemen, maar je kunt 'm wel vragen of de radio uit kan blijven staan.
Idd. En afwassen is ook compleet bullshit.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:54:45 #13
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_149328842
Om 5:30 opstaan en 6:00 het huis uit.

Ga eens douchen viezerik
pi_149328999
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:54 schreef Pino0 het volgende:

Ga eens douchen viezerik
Kan toch prima in een half uur en hij doet het ook, luidruchtig staat er zelfs
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149329026
Doe oordoppen in als hij lawaai blijft maken.
The meaning of life is to give life meaning.
pi_149329060
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:52 schreef Silenus het volgende:

Dat is het vervelende; mijn andere huisgenoten hebben er geen last van. De één slaapt op zolder en hoort het niet en de andere is al wakker omdat ze al aan het studeren is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:49 schreef rhubarbje het volgende:

Mja, misschien. Maar ik heb eigenlijk nog nooit echt een volwassen gesprek met hem kunnen hebben omdat zoals ik al zei hij het principieel toch altijd oneens is. Hoe ga je met zo iemand fatsoenlijk in gesprek? :P
pi_149329093
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:01 schreef Schrijfblok het volgende:

[..]

Dat is het vervelende; mijn andere huisgenoten hebben er geen last van. De één slaapt op zolder en hoort het niet en de andere is al wakker omdat ze al aan het studeren is.

[..]

Mja, misschien. Maar ik heb eigenlijk nog nooit echt een volwassen gesprek met hem kunnen hebben omdat zoals ik al zei hij het principieel toch altijd oneens is. Hoe ga je met zo iemand fatsoenlijk in gesprek? :P
Dit is natuurlijk gewoon een excuus omdat jij niet om kunt gaan met conflicten
Probeer het gewoon en kom terug als het na 2/3 keer proberen nog niet werkt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149329120
En als het dan nog niet werkt zou ik toch eerst eens naar jezelf kijken want je komt niet echt over als iemand die zo'n gesprek tot een goed eind weet te brengen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149329121
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:00 schreef Truffeldoos het volgende:
Doe oordoppen in als hij lawaai blijft maken.
Al gedaan, maar dat sliep dus ook voor geen ene ruk. Ik ben ook een behoorlijk lichte slaper, erg vervelend, maar ik kan er vrij weinig aan veranderen. Tenzij ik mij elke nacht voor het slapen ga bewusteloos drink. :')
pi_149329125
quote:

[..]

[..]

Ey dude, hoe was je dag op school? Zeg, een vraagje, zou je radio 's ochtends misschien uit kunnen blijven? Ik word daar wakker van haha. Ok chill man, ik ga weer naar m'n kamer, tot volgend weekend!
pi_149329186
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
En als het dan nog niet werkt zou ik toch eerst eens naar jezelf kijken want je komt niet echt over als iemand die zo'n gesprek tot een goed eind weet te brengen
Eerst zeggen dat ik alles teveel invul en dan zelf vervolgens met een conclusie komen die ook nergens op slaat. Ik ben best een redelijk persoon die wel rekening houdt met een ander.
pi_149329201
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:03 schreef Joetjah het volgende:

[..]

Ey dude, hoe was je dag op school? Zeg, een vraagje, zou je radio 's ochtends misschien uit kunnen blijven? Ik word daar wakker van haha. Ok chill man, ik ga weer naar m'n kamer, tot volgend weekend!
Ik zal het proberen. :P
pi_149329243
In zijn vrije weekend met een gasttoeter door het huis heen rennen om 5:30, of nog beter; Als hij vroeg gaat slapen omdat ie moet werken de volgende dag, heel luidruchtig naar bed gaan ( met de radio aan).
Zo kan ie zelf ondervinden hoe kut 't is en als ie gaat zeuren zeg je dat hij ook zachter moet doen.
pi_149329258
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:05 schreef Schrijfblok het volgende:

[..]

Eerst zeggen dat ik alles teveel invul en dan zelf vervolgens met een conclusie komen die ook nergens op slaat. Ik ben best een redelijk persoon die wel rekening houdt met een ander.
Ik zeg hoe je over komt, dat kan dus niet fout zijn want het is mijn visie op jou, maar goed
En zo'n gesprek tot een goed eind brengen heeft niets te maken met rekening houden met een ander maar met of je met mensen om kunt gaan en weet hoe je gesprekken moet voeren. Aangezien het idee alleen al jou een topic doet openen vrees ik voor het ergste
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149329320
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik zeg hoe je over komt, dat kan dus niet fout zijn want het is mijn visie op jou, maar goed
En zo'n gesprek tot een goed eind brengen heeft niets te maken met rekening houden met een ander maar met of je met mensen om kunt gaan en weet hoe je gesprekken moet voeren. Aangezien het idee alleen al jou een topic doet openen vrees ik voor het ergste
Ik zeg hoe mijn huisgenoot overkomt, dat hoeft dus ook niet fout te zijn. Ik moest het ook gewoon even van mij afschrijven, heb de laatste dagen weinig geslapen.
pi_149329323
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:03 schreef Schrijfblok het volgende:

[..]

Al gedaan, maar dat sliep dus ook voor geen ene ruk. Ik ben ook een behoorlijk lichte slaper, erg vervelend, maar ik kan er vrij weinig aan veranderen. Tenzij ik mij elke nacht voor het slapen ga bewusteloos drink. :')
Ja, ik herken het. Ik zorg er wel altijd voor dat ik die wassen oordoppen van Ohropax gebruik, en die duw ik dan zo ver mogelijk in m'n oren zodat ik echt helemaal niets meer hoor.

Verder zou ik dan dus gewoon al die dingen die voor lawaai zorgen verstoppen of onklaar maken. Radio op je kamer verstoppen, dat soort dingen. Als je het al vaak genoeg gevraagd hebt zijn op een gegeven moment de beleefde communicatiemiddelen op, dan ga je over op acties. Hij egoïstisch, jij egoïstisch.
pi_149329463
quote:
Is van kamer ruilen met die vroeg-opstudent een optie misschien?
pi_149329504
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:10 schreef Truffeldoos het volgende:

[..]

Ja, ik herken het. Ik zorg er wel altijd voor dat ik die wassen oordoppen van Ohropax gebruik, en die duw ik dan zo ver mogelijk in m'n oren zodat ik echt helemaal niets meer hoor.

Verder zou ik dan dus gewoon al die dingen die voor lawaai zorgen verstoppen of onklaar maken. Radio op je kamer verstoppen, dat soort dingen. Als je het al vaak genoeg gevraagd hebt zijn op een gegeven moment de beleefde communicatiemiddelen op, dan ga je over op acties. Hij egoïstisch, jij egoïstisch.
Ik heb er inderdaad al een paar keer over nagedacht om na het stappen eens flink het huis op zijn kop te zetten. Maar dan krijg je eerder zo'n onderlinge strijd wie het lastigst kan zijn wanneer de ander slaapt. Ik wil gewoon dat het ophoudt.

Met die oordoppen had ik net het gevoel als of ik onder water zat, niet zo'n succes. :P
pi_149329518
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Is van kamer ruilen met die vroeg-opstudent een optie misschien?
Zijn kamer is twee keer zo groot en twee keer zo duur.
pi_149329522
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:10 schreef Schrijfblok het volgende:

[..]

Ik zeg hoe mijn huisgenoot overkomt, dat hoeft dus ook niet fout te zijn. Ik moest het ook gewoon even van mij afschrijven, heb de laatste dagen weinig geslapen.
:')
Toon een keer ballen en doe er gewoon wat aan ipv. op fok weer advies te vragen :')
pi_149329542
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:15 schreef Schrijfblok het volgende:

[..]

Ik heb er inderdaad al een paar keer over nagedacht om na het stappen eens flink het huis op zijn kop te zetten. Maar dan krijg je eerder zo'n onderlinge strijd wie het lastigst kan zijn wanneer de ander slaapt. Ik wil gewoon dat het ophoudt.

Met die oordoppen had ik net het gevoel als of ik onder water zat, niet zo'n succes. :P
Daarom, die radio lekker meenemen naar je kamer. Kan 'ie hem sochtends in ieder geval niet meer aanzetten.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 16:20:19 #32
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_149329672
ga terug naar mama
pi_149329682
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:15 schreef bombmannl het volgende:

[..]

:')
Toon een keer ballen en doe er gewoon wat aan ipv. op fok weer advies te vragen :')
Hé, doe eens niet zo vervelend, ik vraag advies over hoe ik dit het beste kan aanpakken. Een huisgenoot is namelijk wel iemand waar je hele dagen mee te maken hebt, ook al mag je hem niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:16 schreef Truffeldoos het volgende:

[..]

Daarom, die radio lekker meenemen naar je kamer. Kan 'ie hem sochtends in ieder geval niet meer aanzetten.
Wij hebben ook zo'n draadloze thermostaat die hij ook elke ochtend aanzet. Maakt mij niet uit, behalve dat de kachel in mijn kamer echt verschrikkelijke knallen maakt zodra de CV aanschiet. Ook al een paar keer gevraagd aan hem of het echt nodig is om zo vroeg die kachel al aan te slingeren. Toch doet hij het elke keer. En als ik die draadloze thermostaat op mijn kamer zet klopt hij doodleuk aan om 5:30 of de kachel aan kan. Echt een verschrikkelijke vent. :')
pi_149329689
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:20 schreef Life2.0 het volgende:
ga terug naar mama
Kon dat maar. ;(
pi_149329720
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:20 schreef Schrijfblok het volgende:

[..]

Wij hebben ook zo'n draadloze thermostaat die hij ook elke ochtend aanzet. Maakt mij niet uit, behalve dat de kachel in mijn kamer echt verschrikkelijke knallen maakt zodra de CV aanschiet. Ook al een paar keer gevraagd aan hem of het echt nodig is om zo vroeg die kachel al aan te slingeren. Toch doet hij het elke keer. En als ik die draadloze thermostaat op mijn kamer zet klopt hij doodleuk aan om 5:30 of de kachel aan kan. Echt een verschrikkelijke vent. :')
Nu doe je opeens alsof je het wel al vaker met hem besproken hebt?
pi_149329776
quote:

[..]

Tja, met iemand die zo'n bord voor z'n kop heeft, zou ik gewoon lawaai terug gaan maken. Op de tijdstippen dat hij slaapt. Hebben je andere huisgenoten geen last van hem?

Of klaag bij je huurbaas.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 16:30:16 #37
33356 KitteKat
Kittekat voor een fitte kat
pi_149330038
Ik had gewoon een keertje om 4 uur hetzelfde geflikt of als hij een keertje vrij is, je moet wel vroeg op. Extra veel kabaal maken hopen dat die komt klagen bij je.. Of door heeft hoe gehorig het allemaal is..
pi_149330379
Klaag bij je huurbaas.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 3 februari 2015 @ 16:41:40 #39
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_149330447
De geluidsstrijd aangaan lijkt me iig het domste wat je kan doen als je een lichte slaper bent, dat verlies je namelijk altijd.

Praten is je enige echte optie..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_149331039
Hoezo word jij wakker als hij doucht (of de afwas doet)? Ik vind het eigenlijk best een onredelijke verwachting van jouw kant dat hij maar niet meer mag douchen in de ochtend. Misschien een idee om met oordopjes te slapen of zo? Verder zou ik onredelijk lawaai zoals dat van de radio en blijkbaar het doen van de afwas gewoon bespreken. Bij voorkeur met alle huisgenoten erbij.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:02:45 #41
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_149331133
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:54 schreef Pino0 het volgende:

Ga eens douchen viezerik
Want in een half uur kun je niet opstaan douchen afdrogen aankleden haar in model plakken tandenpoetsen spullen pakken de deur uit?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_149331177
quote:
Hoe lang geleden is die kachel nog gecheckt? Vraag je huisbaas om dit te fixen, verstoord woongenot enzo.

En het is ook niet zo raar dat je in de winter iets van een kachel aan wil hebben 's ochtends. Klinkt een beetje als een koekje van eigen deeg als je die thermosstaat bij je verbergt en hij dan er om moeten komen vragen.
Weet je wel zeker dat hij de enige onredelijke is in dit verhaal?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:04:44 #43
157922 fathank
pi_149331204
quote:

[..]

Hé, doe eens niet zo vervelend, ik vraag advies over hoe ik dit het beste kan aanpakken. Een huisgenoot is namelijk wel iemand waar je hele dagen mee te maken hebt, ook al mag je hem niet.

[..]

Dan draai je de kraan van je radiator dicht voordat je gaat slapen

Tering hoe moeilijk is het :')
pi_149331226
quote:

[..]

Hoezo je dan in hemelsnaam met huisgenoten gaat wonen begrijp ik echt niet.
pi_149331398
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:00 schreef TorroFernandes het volgende:
Hoezo word jij wakker als hij doucht (of de afwas doet)? Ik vind het eigenlijk best een onredelijke verwachting van jouw kant dat hij maar niet meer mag douchen in de ochtend. Misschien een idee om met oordopjes te slapen of zo? Verder zou ik onredelijk lawaai zoals dat van de radio en blijkbaar het doen van de afwas gewoon bespreken. Bij voorkeur met alle huisgenoten erbij.
Omdat ik een ontzettend lichte slaper ben, erg vervelend. Ik wil inderdaad ook niet onredelijk tegen hem zijn. Maar we wonen gewoon in een ontzettend gehorig huis, als hij om 5:00 al gaat douchen dan word ik daar wakker van. Op zo'n moment ben je redelijk pissig waardoor je ook niet meer zo snel in slaap valt.

quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Dan draai je de kraan van je radiator dicht voordat je gaat slapen

Tering hoe moeilijk is het :')
Mja, tegen de tijd dat zijn kamer op temperatuur is moet hij alweer weg, dus zoveel zin heeft het ook niet voor hem. Ik denk dat het ook niet mijn radiator is, maar eerder de buizen die allemaal door mijn kamer gaan. Hoe dan ook; het maakt lawaai, volgens de huisbaas is er weinig aan te doen, ik vraag aan de huisgenoot of het écht nodig is om zo vroeg al de kachel aan te hebben, hij zegt van niet, doet het vervolgens wel want hij wil een warme handdoek bij het douchen. :')
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:16:23 #46
157922 fathank
pi_149331540
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:11 schreef Schrijfblok het volgende:

[..]

Omdat ik een ontzettend lichte slaper ben, erg vervelend. Ik wil inderdaad ook niet onredelijk tegen hem zijn. Maar we wonen gewoon in een ontzettend gehorig huis, als hij om 5:00 al gaat douchen dan word ik daar wakker van. Op zo'n moment ben je redelijk pissig waardoor je ook niet meer zo snel in slaap valt.

[..]

Mja, tegen de tijd dat zijn kamer op temperatuur is moet hij alweer weg, dus zoveel zin heeft het ook niet voor hem. Ik denk dat het ook niet mijn radiator is, maar eerder de buizen die allemaal door mijn kamer gaan. Hoe dan ook; het maakt lawaai, volgens de huisbaas is er weinig aan te doen, ik vraag aan de huisgenoot of het écht nodig is om zo vroeg al de kachel aan te hebben, hij zegt van niet, doet het vervolgens wel want hij wil een warme handdoek bij het douchen. :')
Wat wil je dan wat we zeggen? Dat we je een toverspreuk geven om je grote boze huisgenoot weg te toveren? Want naar zoiets lijk je opzoek.

Het is alleen maar "ja maar" wat je uitkraamt. Groei eens een ruggengraat want als je je zo blijft gedragen zal iedereen over je heen lopen in de toekomst.

"Ja maar hij zegt dit"
"Ja maar de huisbaas dat"
  dinsdag 3 februari 2015 @ 17:33:07 #47
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_149332028
warm water kraan uitdraaien
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_149332300
quote:

[..]

Die vliegtuig oordopjes van de hema al geprobeerd?

Die voorkomen dat ik gillend gek word van mijn eeuwige, luidruchtig oorlogvoerende huisgenoot.
pi_149333592
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 17:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat wil je dan wat we zeggen? Dat we je een toverspreuk geven om je grote boze huisgenoot weg te toveren? Want naar zoiets lijk je opzoek.

Het is alleen maar "ja maar" wat je uitkraamt. Groei eens een ruggengraat want als je je zo blijft gedragen zal iedereen over je heen lopen in de toekomst.

"Ja maar hij zegt dit"
"Ja maar de huisbaas dat"
Precies :'). Als hij alleen blijft zeuren en huilen, dan schiet dat helemaal niet op. Hij moet een hartig gesprek houden met die jongen die vroegwakker wordt. Zo simpel is het. Eventueel kan hij dan met de huisbaas praten als die gesprek misloopt. In het ergste geval moet hij er mee leren leven, zoals hij dat nu doet of hij zoekt iets nieuws en gaat het huis uit.
pi_149335017
Je klinkt als iemand die vooral niet met huisgenoten moet wonen :'). Dat je tegen iemand zegt "joh, die afwas maakt zo'n herrie 's ochtends, en de radio ook, zou je dat kunnen laten?" ok (al durf je dat blijkbaar ook niet), maar iemand de mogelijkheid om te douchen af willen nemen is toch best wel sneu.

Prima dat jij zo'n lichte slaper bent, ben ik ook, maar ga dan in godesnaam niet met huisgenoten wonen, sociaal wonder. Dat is zoiets als naast een basisschool gaan wonen en zeiken over het lawaai van de kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')