Oh jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er toch de ballen verstand van joh
Ja, het lukt wel. maar wat is het traag allemaalquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal vast nog wel lukken, al had ik laatst op de machine van mijn vader die hulp nodig had wel een 'ik kom straks wel terug'-momentje.
Ligt er ook aan of je een desktop of een laptop wil natuurlijk.quote:
O wacht, ik bedoelde 3,5 jaarquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ja. Maar omdat ie dus pas anderhalf jaar oud is en je zei dat hij 'wat duurder' was. Dan verwacht ik eigenlijk wel een SSD erin.
quote:
Ik heb al een echte, sorry.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, 1 op 1 kopie dus, alleen geen Apple-logo voorop.
Het wordt steeds langzamer. Niet dat ik ondertussen kan douchen of thee kan zetten, maar tochquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Maar dan zal het nog wel alleen een traditionele harddisk zijn die er in ligt. Die zijn helaas (zeker na 3,5 jaar geen reinstall doen) niet zo rap als het op opstarten aankomt.
Zo erg is het nog niet, sokken aantrekken en gordijnen opengooienquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toen ik zo'n anderhalf jaar geleden naar een SSD overstapte zat ik er dicht tegenaan volgens mij, dat thee kunnen zetten.
Als ik moet rebooten is het BIOS scherm hetgene dat het langste duurt, totale powercycle tot inloggen is 20 sec ofzo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het wordt steeds langzamer. Niet dat ik ondertussen kan douchen of thee kan zetten, maar toch
Ik neig naar een laptop. Maar een desktop is ook wel ideaal...quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je een desktop of een laptop wil natuurlijk.
Fusion Drive!quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik moet rebooten is het BIOS scherm hetgene dat het langste duurt, totale powercycle tot inloggen is 20 sec ofzo.
De Mac doet het, verse install, in echt 15 sec tot desktop weer ofzo.
Je mag m'n laptop wel even opnieuw installerenquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:49 schreef Q. het volgende:
Mn Windows 8.1-pc start in 22 seconden van aanknop tot desktop.
Ik weet niet of dat snel of langzaam isquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:49 schreef Q. het volgende:
Naah. Ik doe liever leukere dingen zoals mijn been er af hakken meteen roestig mes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag m'n laptop wel even opnieuw installeren
Desktop is gewoon goedkoper voor wat je krijgt, maar een laptop is natuurlijk veelzijdiger. Als ik echt moest kiezen zou ik een laptop nemen met een extra scherm en muis/KB denk ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neig naar een laptop. Maar een desktop is ook wel ideaal...
Mijn werk-laptop heeft wel minuutje of 5 nodig en dan kan je er nog niet mee werken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat snel of langzaam is.
Waarom een extra scherm?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Desktop is gewoon goedkoper voor wat je krijgt, maar een laptop is natuurlijk veelzijdiger. Als ik echt moest kiezen zou ik een laptop nemen met een extra scherm en muis/KB denk ik.
Tot ik de Mac kreeg had ik mijn Macbook aangesloten op de 29 inch, werkte ook prima verder.
Wow. Mijn laptop heeft een halve minuut nodig, denk ik. Inclusief inloggen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn werk-laptop heeft wel minuutje of 5 nodig en dan kan je er nog niet mee werken.
draaiende HDD dan neem ik aan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:49 schreef Q. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |