glijmiddel en ontspannenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lijkt mij een pijnlijke aangelegenheid.
als ik door jou straks een soa heb zwaait er wat jongedamequote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:47 schreef Aberella het volgende:
Hallo weledelgeleerde FOK!kers.
Voor een niet nader te bespreken aandoening heb ik van mijn huisarts medicatie gehad.
Toen ik de dosering zag wist ik eigenlijk al hoe laat het was. Het ging om capsules.
Die ranzige plastig omhulsels die de echte meds omhullen.
Nou moet ik 3 keer per dag zo'n smerig geval naar binnen werken terwijl ik al moeite heb een paracetamolletje weg te werken.
En dan heb ik het eindelijk doorgeslikt na 4 pogingen, blijft hij nog de hele middag in mijn slokdarm hangen.![]()
Wie verzint zoiets walgelijks.
Klacht: medicatie in capsulevorm
Ik bedoel dus dit; geen ruimtevoertuig.
[ afbeelding ]
Zo doe ik het altijd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:54 schreef badtripbob het volgende:
Protip: slokje water in je mond. Pil of capsule erbij, meer water erbij en slikken. Zo drijft hij in je mond en slik je het gewoon door zonder probleem.
eigen schuld, jij wou zonderquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:55 schreef dincky het volgende:
[..]
als ik door jou straks een soa heb zwaait er wat jongedame
Ja maar iig veel minder dan het gelijk op je tong te leggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:56 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Zo doe ik het altijd.
En dan soms blijft het alsnog hangen
ja ik wist niet hoe ik dat moest typenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:06 schreef dincky het volgende:
[..]
nee je bedoeld Vaginale candidainfectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |