SPOILER: Let op, schokkende foto van het gat in m'n broekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat ik deze dag overleef en dan vooral de weg terug naar huis. Bedankt voor het lezen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Dit topic heb niet geopend om massaal op wielrenners te kotsen. Misschien is daar nog een leuke hyvespagina voor.quote:
Eigenlijk ging het, afgezien van mijn straat en dat stukje prima. Verder was er vrij weinig ijs te bekennen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:04 schreef Rectum het volgende:
Iedereen die een hoger IQ heeft dan een aardappel snapt dat je met dit weer niet met je racefiets naar je werk moet gaan.
Wel een goede manier om iedereen in de auto of het ziekenhuis te krijgenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Fietspaden worden hier ook nooit gestrooid
Terechte klacht.
Fietsen vind ik juist leuk man, leuker dan in de trein of auto. En van slecht weer krijg je doorzettingsvermogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er niet zo om lachen, maar ik kan me voorstellen dat dat een verschil in niveau is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:10 schreef budvar het volgende:
En je gaat dus op je plaat omdat gemeenten schijt hebben aan fietsers en (terecht) het fietspad niet strooien, wat een lol zeg
Bedankt.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:11 schreef Robar het volgende:
Ik pleit ervoor alle wegen naast niet bestrooide fietspaden vrij te geven voor fietsers vandaag.Volgende keer rij ik wel gewoon door over de autoweg. Dan maar een asoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Alleen in de zomerquote:
Nou ik kan er wel om lachen dat gemeenten het strooizout voor belangrijke mensen gebruiken(automobilisten dus).quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo om lachen, maar ik kan me voorstellen dat dat een verschil in niveau is.
Dit gooit wel roet door het eten om vanmiddag een mooi groot rondje naar huis te fietsen
[..]
Bedankt.
[..]
Volgende keer rij ik wel gewoon door over de autoweg. Dan maar een aso
Tsja. Op deze manier zorgen ze er wel voor dat mensen eerde de auto dan de fiets pakken waardoor de file's weer langer zijn. Dat kan ook niet de bedoeling zijn toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:15 schreef budvar het volgende:
[..]
Nou ik kan er wel om lachen dat gemeenten het strooizout voor belangrijke mensen gebruiken(automobilisten dus).
Slechts 14 a 15, afhankelijk van de route. En nog een overvaart met een pont.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
TS hoeveel kilometer moet u fietsen voordat u op uw arbeidsplaats arriveert?
Tja hoe een duidelijk signaal wil je hebben? Fietspaden worden niet gestrooid dus zijn jullie niet gewenstquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja. Op deze manier zorgen ze er wel voor dat mensen eerde de auto dan de fiets pakken waardoor de file's weer langer zijn. Dat kan ook niet de bedoeling zijn toch?
[..]
Slechts 14 a 15, afhankelijk van de route. En nog een overvaart met een pont.
Had liever iets van 20-25 gehad zonder pontje, maar je kan nou eenmaal niet alles hebben.![]()
En als ik een jaar lang fiets naar m'n werk heb ik al 7000 km te pakken![]()
Gewoon wielrijden, overdekt met 5 deuren en 4 wielen + verwarming.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:21 schreef hugecooll het volgende:
Daarom ook wielrijden in een motorpak
Ik was nog op een paar meter afstand van Zaandamquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gemeente Zaandam zeker?
Dan is het al een wonder dat de autorijbanen überhaupt gestrooid zijn.
Ben ik opzich mee eens. Zou ik als automobilist ook vinden.quote:Verder, fietsers op de autorijbaan gewoon plat rijden natuurlijk.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:22 schreef budvar het volgende:
[..]
Tja hoe een duidelijk signaal wil je hebben? Fietspaden worden niet gestrooid dus zijn jullie niet gewenst
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:24 schreef ZarB het volgende:
Wat is een overschoen en waarom draag je dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |