SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tering RTL gemist, je mag nu uberhaupt geen adblocker meer hebben, anders krijg je al zwart wit
Alleen uitschakelen op die site is dus niet meer genoeg
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Waat zelfs op een browser waar ik geen adblock heb krijg ik die melding nouGrafsite
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
die prijs van chelsea cuadrado![]()
Morrie trouwens
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat filmpje van Valentijn, wat is dat nou weer voor bullshit in VI
Elke dag![]()
Dat zei ik dus gisteren ook. En net doen alsof het live is, terwijl die gast gewoon op klaarlichte dag zijn verhaal houdtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat filmpje van Valentijn, wat is dat nou weer voor bullshit in VI![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja ook echt achterlijk ja. Ja Wilfredquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zei ik dus gisteren ook. En net doen alsof het live is, terwijl die gast gewoon op klaarlichte dag zijn verhaal houdt![]()
Maar is hij nou de ajaxkenner voor VI nu ze de hoofdredacteuren niet meer hebben
Elke dag![]()
Dat wordt nog maar even wachten ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 07:57 schreef FCsuarez het volgende:
die prijs van chelsea cuadrado![]()
Morrie trouwens![]()
![]()
die blijft wel steken tussen de 50 en 100k denkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat wordt nog maar even wachten ja.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En anders maar even een euro extra gebruiken ...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die blijft wel steken tussen de 50 en 100k denk![]()
Het leek er wel op jahquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ook echt achterlijk ja. Ja Wilfred
Maar is hij nou de ajaxkenner voor VI nu ze de hoofdredacteuren niet meer hebben
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En weer een pricefix op een IF Silver. Deze keer Roel Brouwers voor 110k verkocht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rip fut 15/16.
kut as roma.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zet Ibarbo dan gewoon op RWquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een kudtteam______!
[ afbeelding ]
E: mocht hij het bij jullie ook niet doen: http://wefut.com/en/squad/339992
Elke dag![]()
die heb ik dan weer nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En weer een pricefix op een IF Silver. Deze keer Roel Brouwers voor 110k verkocht
Wel door de 10 miljoen grens gedenderd denk ik
#FreeTrapz![]()
Tjah Diego Lopez ook niet dacht ik zo, en qua chem is het verder toch kut met perenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhm ja want die komt uit Ivoorkust?Ik 12,5 miljoen nuquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die heb ik dan weer niet
Wel door de 10 miljoen grens gedenderd denk ik
Elke dag![]()
Ronaldo ook al weer 11 miljoen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wromquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is voor die theme cup he. Minstens 5 spelers uit Ghana + Guinee en minstens 5 spelers uit Ivoorkust + Congo. Dan houd je dus 1 andere positie over die je mag invullen, en aangezien die bananenrepublieken geen fatsoenlijke keeper hebben, moest ik het zo doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah Diego Lopez ook niet dacht ik zo, en qua chem is het verder toch kut met peren
[..]
Ik 12,5 miljoen nuNAC Breda
Rèsbaarge![]()
je kan m maar hebben nu ie nog te koop isquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh scuzi danquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is voor die theme cup he. Minstens 5 spelers uit Ghana + Guinee en minstens 5 spelers uit Ivoorkust + Congo. Dan houd je dus 1 andere positie over die je mag invullen, en aangezien die bananenrepublieken geen fatsoenlijke keeper hebben, moest ik het zo doen.
Elke dag![]()
Tegen de tijd dat tots uit komt kost 1 miljoen 2 euro en zijn nif ronaldo en messi al niet meer op de markt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
is het niet OF potsie?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is voor die theme cup he. Minstens 5 spelers uit Ghana + Guinee en minstens 5 spelers uit Ivoorkust + Congo. Dan houd je dus 1 andere positie over die je mag invullen, en aangezien die bananenrepublieken geen fatsoenlijke keeper hebben, moest ik het zo doen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wtftoty robben 12.4 miljoen.
Komt allemaal wel goed Sjonnie, kan me niet voorstellen dat spelers die het hele jaar in packs zitten uiteindelijk echt boven de 15 komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je kan m maar hebben nu ie nog te koop is
Ik vind het wel achterlijk dat EA nog geen maatregelen heeft genomen majaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Met tots kan je straks een 5 miljoen pack opening doen voor 10 euro
Dat is niet hoe ik het interpreteer...quote:quote:Op maandag 2 februari 2015 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nieuw Afrika Cup toernooi:
Min. number of players from Ivory Coast + Congo: 5 in the squad's starting 11
Min. number of players from Ghana + Guinea: 5 in the squad's starting 11
Online: 5000 coins + 1 premium gold pack
Offline: 2500 coins + 1 gold packNAC Breda
Rèsbaarge![]()
10 100k packs openen en je hebt zeker wel winst, want dan pak je wel een Robben of een TOTS oidquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:42 schreef over_hedge het volgende:
Met tots kan je straks een 5 miljoen pack opening doen voor 10 euro
Elke dag![]()
jij liever dan ik. Weet je hoe saai.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:42 schreef over_hedge het volgende:
Met tots kan je straks een 5 miljoen pack opening doen voor 10 euroPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja daar heb je ook wel weer een punt. Duurt zo lang.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij liever dan ik. Weet je hoe saai.
Maar is waarschijnlijk nog een betere manier om aan spelers te komen dan ze dan te kopen
ea komt tijdens tots denk met 1M packs :pquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
10 100k packs openen en je hebt zeker wel winst, want dan pak je wel een Robben of een TOTS oid
12 tots spelers.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb al een paar weken niet meer gekeken naar prijzen van dure NIF's, maar dat gaat dus ook helemaal nergens meer over![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze moeten eens iets nuttigs bedenken, net als dat 2x 50k en 100k packs gewoon precies hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ea komt tijdens tots denk met 1M packs :p
12 tots spelers.Gewoon voor 200k 100 shiny spelers
Elke dag![]()
Ribery gewoon x3, Robben ook verdubbeld gaat eckt nergens over iddquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb al een paar weken niet meer gekeken naar prijzen van dure NIF's, maar dat gaat dus ook helemaal nergens meer over
Elke dag![]()
dan gaat alles naar discardquote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze moeten eens iets nuttigs bedenken, net als dat 2x 50k en 100k packs gewoon precies hetzelfde zijnGewoon voor 200k 100 shiny spelers
op de top 20 na
#FreeTrapz![]()
Ik zat ook naar die twee te kijken ja. Maar ook gasten als Toure en Hazard, zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ribery gewoon x3, Robben ook verdubbeld gaat eckt nergens over iddNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Blijkbaar is er behoorlijke kans dat Strootman nooit meer op hetzelfde niveau komt
Daar gaat ons doorverkooppercentage
Elke dag![]()
Misschien heeft de ECB ook nog een plannetje liggen om geld uit een economie te trekken I.p.v er in pompen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Met dat gegeven had ik laatst in een paar uurtjes van verveling voor 250K aan packs geopend. Uiteindelijk alleen maar veel contracten aan over gehouden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat ook naar die twee te kijken ja. Maar ook gasten als Toure en Hazard, zelfde verhaal.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Behalve ibra. Die is nog steeds "maar" 1.5 miljoen. (oke was eerst 600k maar toch)quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb al een paar weken niet meer gekeken naar prijzen van dure NIF's, maar dat gaat dus ook helemaal nergens meer over
De dure jongens zijn dan ook gelijk heel duur, maar er zijn toch zoveel packs geopend dat de "spelers net daaronder" (82/83/84-rated) vaak spotgoedkoop zijn. Kijk maar naar een Balotelli oid. Dat maakt packs openen dus nog minder aantrekkelijk qua winstoogmerk...maar het blijft soms toch leuk om er een paar open te trekkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Met dat gegeven had ik laatst in een paar uurtjes van verveling voor 250K aan packs geopend. Uiteindelijk alleen maar veel contracten aan over gehouden.
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |