Hoort ook zo. Goede zaak.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
Een vriendin van mij loopt alleen maar op de witte strepen van een zebrapad
bijv. iemand is met de auto 200 km van huis is en 10km vanaf zijn route is iets wat ik heel graag wil hebben. Dan vraag ik dat niet en wacht tot ie heelhuids weer thuis is, want stel je voor dat ie voor mij omreed en dan verongelukt...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 03:34 schreef blondetrien het volgende:
Is dit een serieus topic? Ik snap je punt niet helemaal TS? Waarom zit je in de goot en waarom ben ik morgen dood? Wat voor dwanggedachten heb je?
En als 'ie dan verongelukt op weg terug naar huis is dat zeker juist jouw schuld omdat je het niet vroeg? Lijkt me zeer vermoeiend en ongezond.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 03:58 schreef Majoraan het volgende:
[..]
bijv. iemand is met de auto 200 km van huis is en 10km vanaf zijn route is iets wat ik heel graag wil hebben. Dan vraag ik dat niet en wacht tot ie heelhuids weer thuis is, want stel je voor dat ie voor mij omreed en dan verongelukt...
Uitputtend zelfs. Maar ik kies er niet voor om dat te voelenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 04:00 schreef blondetrien het volgende:
[..]
En als 'ie dan verongelukt op weg terug naar huis is dat zeker juist jouw schuld omdat je het niet vroeg? Lijkt me zeer vermoeiend en ongezond.
Mijn god, jij bent moeder?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 03:48 schreef Majoraan het volgende:
[..]
voorbeeld:
Ik stop mijn kinderen in de auto om naar school te brengen.
Als we bij de school staan hoor ik een ambulance.
Normaal zou je denken, oh een ambu vast iets gebeurt ergens.
En mijn gedachten leveren een strijd tussen dat en : omg ik heb onderweg iemand aangereden en hulpeloos achtergelaten... zoiets. Ik weet dan rationeel dat het niet zo is maar misschien dat ik helemaal gek ben geworden etc....
wat bedoel je daar mee?quote:
Door niet van de hak op de tak te springenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 03:23 schreef Majoraan het volgende:
[..]
serieuze vraag.... hoe kan ik het leesbaarder maken?
Je wekt hier niet bepaald een stabiele, volwassen indruk. Of je een goede, liefhebbende moeder en oma bent zou ik niet kunnen zeggen, ik ken enkel wat posts van je die ik toevallig eerder gezien heb en waarvan je hier aangeeft dat ze serieus waren..quote:Op dinsdag 3 februari 2015 04:27 schreef Majoraan het volgende:
[..]
wat bedoel je daar mee?
Ja ik ben een moeder, een oma zelfs.
Jij denkt dat ik geen goede liefhebbende moeder en oma kan zijn omdat, tsja omdat wat eigenlijk.
Nee, ik ben gemaakt in een lab zonder dat daar een draagmoeder (of een vader) aan te pas is gekomen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 03:14 schreef Majoraan het volgende:
Hebben meer mensen hier van die dwang gedachten, waarvan je rationeel weet dat het nergens op slaat, maar die toch ongewild in je hoofd blijven hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |