SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)![]()
![]()
rijkaardquote:Op maandag 2 februari 2015 15:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, Frank de Boer wil je met zijn 66 pace en 154cm. Dan liever Virgil van Dijk of IF Rekik
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja inderdaad, nu moet ik gaan fappenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:08 schreef Johnbon het volgende:
Kunnen die plaatjes niet in een spoiler?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
In een spoiler zou fijn zijn ja.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elke keer als ik de coins niet heb komt er een absurd goede deal op de markt. Maar goed, ik heb wel een Desailly voor 2.86m en hij gaat voor bijna 3.2.
Het contrast is groot:
[ afbeelding ]![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Top!quote:Op maandag 2 februari 2015 15:10 schreef DutchSL het volgende:
Kwamen mee uit het vorige topic.
Maar heb spoiler gemacht.
🍆![]()
Bedankt, dit is veel beter.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:10 schreef DutchSL het volgende:
Kwamen mee uit het vorige topic.
Maar heb spoiler gemacht.![]()
Ik heb niet eens een zolder.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt dit vanaf zijn zolderkamertje héDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt dit vanaf zijn zolderkamertje hé![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elke keer als ik de coins niet heb komt er een absurd goede deal op de markt. Maar goed, ik heb wel een Desailly voor 2.86m en hij gaat voor bijna 3.2.
Het contrast is groot:
[ afbeelding ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ik dacht mijn SIF godin even te DSL'en voor 496K![]()
#dommesjonPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Net maar weer een IF Godin teruggekocht voor 282k, als het zo door gaat is hij aan het eind van de dag 400k ofzo. Of er komen vanavond UPs terwijl ik een event heb en dan is hij veel duurder (behalve als hij geen UP krijgt) Kunt u het nog volgen?![]()
Ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net maar weer een IF Godin teruggekocht voor 282k, als het zo door gaat is hij aan het eind van de dag 400k ofzo. Of er komen vanavond UPs terwijl ik een event heb en dan is hij veel duurder (behalve als hij geen UP krijgt) Kunt u het nog volgen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe weet jij nou dat er vanavond UPs komenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net maar weer een IF Godin teruggekocht voor 282k, als het zo door gaat is hij aan het eind van de dag 400k ofzo. Of er komen vanavond UPs terwijl ik een event heb en dan is hij veel duurder (behalve als hij geen UP krijgt) Kunt u het nog volgen?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Begin februari, op een maandag. Het zou me niks verbazen.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat er vanavond UPs komen![]()
Event
En die UP'S komen natuurlijk nooit voor de deadline, wss pas na de deadline in Rusland, net als vorig jaarDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gekke DS2, hij snapt er ook he-le-maal niets vanquote:Op maandag 2 februari 2015 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Event
En die UP'S komen natuurlijk nooit voor de deadline, wss pas na de deadline in Rusland, net als vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |