Ik kom er sowieso elke dag langs uit mijn werk, dus op koopavonden tijdens sale loop ik nog wel eens naar binnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, zelf kom ik er ook amper natuurlijk
Digitaal en anonimiteit gaat slecht samen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Balies ja? En dino's hadden geen bestaansrecht meer, alles mocht wel digitaal?
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom er sowieso elke dag langs uit mijn werk, dus op koopavonden tijdens sale loop ik nog wel eens naar binnen.
Als ik in shopmodus ben natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]nee, zo dichtbij nou ook weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sowieso woon ik op dat gebeid wel handig, aan de kant waar je niets hoort zit het enorme winkelcentrum en de kant met ramen/balkon ligt aan een parkje.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Dat doet zo'n beetje iedereen. Daarom gaan ze ook faillietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou het toch wel zonde vinden, ik koop er eigenlijk alleen wat dingen tijdens hun uitverkoop, omdat ze gewoon echt goeie kortingen geven dan.
Wow. Echt een wereldprijsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat doet zo'n beetje iedereen. Daarom gaan ze ook failliet..
Van de week nog 2 broeken gekocht voor 49 euro. Misschien dat dat ze nog wat helpt.
I know rightquote:
Er zal vast nog een winstmarge op zitten ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
I know right
Maar ik heb ze ook van 15 euro per stuk zien liggen dus er zou nog een winstmarge op moeten kunnen zitten.
Ja, maar beneden een bepaalde prijs zijn het opeens wel erg vormeloze stroken denimquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
I know right
Maar ik heb ze ook van 15 euro per stuk zien liggen dus er zou nog een winstmarge op moeten kunnen zitten.
Beetje G star kost zo 120 euro volgens mij.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef Samzz het volgende:
Tegenwoordig is 25 euro best normaal geloof ik.
Het verbaasde me ook maar ze zitten me prima. Mij hoor je niet klagen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar beneden een bepaalde prijs zijn het opeens wel erg vormeloze stroken denim.
25 euro voor een broek vind ik wel goedkoop iig.
Ja, maar daar noem je ook een duur flutmerk. Bedoel meer dat de H&M'etjes qua kwaliteit voor die prijs vrij goed zijn en dus veel verkocht worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje G star kost zo 120 euro volgens mij.
Blijkbaar zijn het ook hele dure broekenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het verbaasde me ook maar ze zitten me prima. Mij hoor je niet klagen.
Ik draag voornamelijk Esprit en H&M qua spijkerbroeken, 20 euro in de salequote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar daar noem je ook een duur flutmerk. Bedoel meer dat de H&M'etjes qua kwaliteit voor die prijs vrij goed zijn en dus veel verkocht worden.
Gewoon H&M hier. Voor die paar keer dat ik een spijkerbroek draag... Ben meer van de jurken en rokjesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik draag voornamelijk Esprit en H&M qua spijkerbroeken, 20 euro in de sale
Ah, de stocklots volgens mij. Zit in dat nieuwe stuk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg laatst van een vriendin een tip, zij had in Utrecht op HC twee dure merkbroeken gekocht voor een paar tientjes bij een of andere outlet op HC, tegenover de C&A.
Ja daar ben ik nog nooit geweestquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, de stocklots volgens mij. Zit in dat nieuwe stuk.
Dat is over paar jaar de hoofdroute.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nog nooit geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |