Ben je van plan om het met hem te bespreken? (Voordat je iets permanents onderneemt.)quote:Op maandag 2 februari 2015 11:41 schreef Wondertjex het volgende:
Mijn vriend weet het nog niet, als hij het zou weten, zou ik geen abortus mogen plegen. Ik weet namelijk zijn ideeën daarover.
Je slikte de pil en jullie gebruikten ook een condoom? Ik snap die 'dus' niet zo.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:41 schreef Wondertjex het volgende:
Ik heb de pil gebruikt en deed het dus altijd veilig met mijn partner
Dat weet ik niet.. Ik kan het niet maken het niet met hem te bespreken, aangezien het hem net zo goed aangaat. Aan de andere kant weet ik zijn reactie, hij zal abortus never nooit accepteren en het mij niet laten doen. Op alle manieren zou hij dat proberen tegen te houden. Hij is gelovig en zwanger betekent voor hem, de gevolgen accepteren.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je van plan om het met hem te bespreken? (Voordat je iets permanents onderneemt.)
Alleen pil.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je slikte de pil en jullie gebruikten ook een condoom? Ik snap die 'dus' niet zo.
Heb je verder iemand waar je dit mee kunt bespreken? Je moeder, bijvoorbeeld?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:45 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.. Ik kan het niet maken het niet met hem te bespreken, aangezien het hem net zo goed aangaat. Aan de andere kant weet ik zijn reactie, hij zal abortus never nooit accepteren en het mij niet laten doen. Op alle manieren zou hij dat proberen tegen te houden. Hij is gelovig en zwanger betekent voor hem, de gevolgen accepteren.
Dat is dus geen 'veilig vrijen'. Maar goed...quote:
Je hebt nu in ieder geval een 'creatief' cadeautje voor je vriend.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:18 schreef Wondertjex het volgende:
Hoi,
Zoals jullie weten is het bijna valentijnsdag en moet iedereen die in een relatie zit, weer even extra zijn/ haar best doen.
Ik ben al een aantal dagen aan het brainstormen, maar ik kom er niet uit.. ik heb al zoveel cadeautjes gegeven, van goedkoop tot duur, mijn ideeën zijn op.
Op valentijnsdag willen wij elkaar liever wat 'creatievere' dingen geven, aangezien we tegen commercie zijn op die dag. Maar ook mijn creatieve ideeën zijn op.
Heb al gedaan:
- speciale fotoalbum
- kopjes
- kistje gevuld met kaartjes
- zelf ontworpen ipad hoes
Iemand anders nog creatieve ideeën?
Afstuderen, normaal werk vinden, bij mijn vriend intrekken en trouwen, eerst genieten van ons huwelijk.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat voor plannen heb je dan dat het niet uitkomt?
Lekker anoniem.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:47 schreef LelijKnap het volgende:
Mooi is dit. Vrouw is zwanger en rent als eerste naar FOK!
Ik heb ook gelovige ouders. Als ze hier achter komen, heb ik al helemaal problemen. Als ik dit kind wil houden, heb ik geen andere keus dan trouwen met mijn vriend.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je verder iemand waar je dit mee kunt bespreken? Je moeder, bijvoorbeeld?
Neem in ieder geval de tijd om het eerst te laten bezinken en zo.
[..]
Dat is dus geen 'veilig vrijen'. Maar goed...
behalve dat laatste zijn het niet echt dingen die je met baby niet kunt doen?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:49 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Afstuderen, normaal werk vinden, bij mijn vriend intrekken en trouwen, eerst genieten van ons huwelijk.
Je krijgt op je 25ste nog problemen met je ouders als blijkt dat je seks had zonder getrouwd te zijn?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:50 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Ik heb ook gelovige ouders. Als ze hier achter komen, heb ik al helemaal problemen. Als ik dit kind wil houden, heb ik geen andere keus dan trouwen met mijn vriend.
Ik ga straks langs bij mijn beste vriendin. Even paar dingen op een rijtje zetten..
Auch... Botst nogal wel, ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:50 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Ik heb ook gelovige ouders. Als ze hier achter komen, heb ik al helemaal problemen. Als ik dit kind wil houden, heb ik geen andere keus dan trouwen met mijn vriend.
Ik ga straks langs bij mijn beste vriendin. Even paar dingen op een rijtje zetten..
Je kunt prima afstuderen, werken, intrekken en trouwen met een baby erbij? Je zal een aantal aanpassingen moeten maken, maar een baby houdt dat niet tegen?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:49 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Afstuderen, normaal werk vinden, bij mijn vriend intrekken en trouwen, eerst genieten van ons huwelijk.
Geen fouten, ik nam het netjes in. Ik was wel een aantal weken geleden beetje ziek en had een beetje overgegeven.. Ik las dat daardoor het effect ook afgenomen kan zijn..quote:Op maandag 2 februari 2015 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
Tja de pil nemen luistert best nauw. Je hebt helemaal geen fout daarin gemaakt? (Niet om jou aan te vallen hoor, maar er lezen hier veel mensen mee en weinig mensen beseffen hoe beïnvloedbaar de pil is)
En ik begrijp dat je nu zoiets hebt van 'het komt te vroeg' maar zijn de dingen die je nog wil doen echt onmogelijk met een baby? En is je relatie stabiel?
Misschien kun je eerst zelf even een paar dagen nemen om dat soort dingen voor jezelf op een rijtje te krijgen?
Hue? Ik lees daar heel wat anders. Dat ze moet trouwens als ze een kind heeft, dus los van seks hebben met haar vriend.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je krijgt op je 25ste nog problemen met je ouders als blijkt dat je seks had zonder getrouwd te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |