Haat over en weer. Voor het eerst geloof ik. Fascinerend.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
kssssst![]()
Terug min of meer ontopic:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
NRC, 29 januari 2015
Niets aan de hand hoor. Is altijd al zo geweest, ook met christelijke en ongelovige autochtonen!
Ja want de in de 2e wereld oorlog op industriele wijze uitgebuite en vermoorde joden hebben de Nederlandse moslimjongeren van nu zo ontzettend veel kwaad gedaan.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haat over en weer. Voor het eerst geloof ik. Fascinerend.
Ik heb het idee dat je niet te lang alleen gelaten kan worden, dus ik blijf nog even hangen.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja want de in de 2e wereld oorlog op industriele wijze uitgebuite en vermoorde joden hebben de Nederlandse moslimjongeren van nu zo ontzettend veel kwaad gedaan.Hup, utopia kijken jij. Iets toevoegen doe je toch niet.
Nee, je doet een trieste, volstrekt misplaatste "maar hullie".quote:Op maandag 2 februari 2015 19:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je niet te lang alleen gelaten kan worden, dus ik blijf nog even hangen.
Jij verwijst zelf naar geschiedenis, ik wijs je ergens op, aangezien er nog meer geschiedenis is dan WW2.
Onverdraagzaamheid tegen de ene bevolkingsgroep lijkt me geen reden om onverdraagzaamheid te propageren tegen een andere bevolkingsgroep.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ja want de in de 2e wereld oorlog op industriele wijze uitgebuite en vermoorde joden hebben de Nederlandse moslimjongeren van nu zo ontzettend veel kwaad gedaan.Hup, utopia kijken jij. Iets toevoegen doe je toch niet.
Dat is dan ook niet wat ik doe.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Onverdraagzaamheid tegen de ene bevolkingsgroep lijkt me geen reden om onverdraagzaamheid te propageren tegen een andere bevolkingsgroep.
Nee, jij doet alsof alles koek en ei was hiervoor. Wat niet het geval is, ook al denk je van wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:37 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee, je doet een trieste, volstrekt misplaatste "maar hullie".
Wangedrag zoals beschreven in de OP, lijkt me niet verdraagzaam.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Onverdraagzaamheid tegen de ene bevolkingsgroep lijkt me geen reden om onverdraagzaamheid te propageren tegen een andere bevolkingsgroep.
Totaal niet. Ik zou bijna gaan denken dat je zelf tot een betreffende groep behoort.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, jij doet alsof alles koek en ei was hiervoor. Wat niet het geval is, ook al denk je van wel.
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Totaal niet. Ik zou bijna gaan denken dat je zelf tot een betreffende groep behoort.
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:30 schreef NotYou het volgende:
Niets aan de hand hoor. Is altijd al zo geweest, ook met christelijke en ongelovige autochtonen!
Die moslims die in democratische landen wonen zijn allemaal maar malle moslims dan.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:40 schreef Nintex het volgende:
Dat men hier nog van opkijkt, in het Midden Oosten zijn er miljoenen mensen die achter de radicalen aan hobbelen, 10 is niet eens zo'n hoog aantal voor een ronselaar.
En ja, ze geloven hier echt in. Het maakt niet uit wat je voor tolerantie bijbrengt op de scholen dat gaat zo de prullenbak in zodra de moskee betreden of de haatboekjes erbij pakken. "Teken deze petitie of we slaan je kapodt" mooi voorbeeld ook van waarom democratie voor moslims niet werkt.
Hoe precies is een verschijnsel benoemen "onverdraagzaamheid propageren"?quote:
Alleen in Nederland al zijn er duizenden die met IS sympathiseren.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die moslims die in democratische landen wonen zijn allemaal maar malle moslims dan.
Weten ze niet hoe ze moslim moeten zijn ofzo. Gekkerds.
En al die moslims die dat niet doen? Dat zijn vast geen echte moslims dan zeker.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Alleen in Nederland al zijn er duizenden die met IS sympathiseren.![]()
Ben je weer lekker op dreef? Ik ga achterlijke stellingen die jij precies daartoe poneert niet verdedigen. Zoals gezegd, ga lekker utopia kijken en anderen vervelen.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En al die moslims die dat niet doen? Dat zijn vast geen echte moslims dan zeker.
Je bent niet verplicht om te antwoorden. Toch bedankt voor je reactie.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ben je weer lekker op dreef? Ik ga achterlijke stellingen die jij precies daartoe poneert niet verdedigen. Zoals gezegd, ga lekker utopia kijken en anderen vervelen.
Miljoenen zelfs. Bron?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:40 schreef Nintex het volgende:
Dat men hier nog van opkijkt, in het Midden Oosten zijn er miljoenen mensen die achter de radicalen aan hobbelen, 10 is niet eens zo'n hoog aantal voor een ronselaar.
Hoeveel dan precies?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Alleen in Nederland al zijn er duizenden die met IS sympathiseren.![]()
Daarvoor moet je bij de aivd zijn, specifieker worden ze niet in hun rapport. Inmiddels zijn er wel al meer dan 180 Nederlandse Syrië-gangers.quote:
En in welk rapport noemen ze er duizenden?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij de aivd zijn, specifieker worden ze niet in hun rapport.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |