quote:Op maandag 2 februari 2015 16:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Yeah, go Nazi's! Totally worth it!
Komt natuurlijk wel omdat Duitsers, onafhankelijk van het nazisme, sowieso geniaal waren rond die tijd (van 1800 tot nu).quote:Op maandag 2 februari 2015 16:35 schreef NotYou het volgende:
Wat de wetenschap betreft heeft hij wel een punt: zowel het Amerikaanse als het (Sovjet/)Russische ruimtevaartprogramma borduurt bijvoorbeeld verder op het werk van de nazi's, destijds ook met nazi's.
Het treurige is dat jij constant beweringen doet die ABSOLUUT NIET gedaan zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is zo passend. Want alles is nu net zoals de vooravond van WW2, vraag maar aan Dutchko.
Kijk nou eens naar je eigen gedrag. Dit is net als de vooravond van WW2.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:42 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Het treurige is dat jij constant beweringen doet die ABSOLUUT NIET gedaan zijn.
Ik heb helemaal niet gezegd dat ALLES is zoals aan de vooravond van WW2.
Waar haal je deze "wijsheid" vandaan?
Neh, maar wel; Go Duitsersquote:Op maandag 2 februari 2015 16:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Yeah, go Nazi's! Totally worth it!
Nee hoor.....jouw denkwijze hadden velen aan de vooravond van WW2....wegkijkend en dom ontkennend....quote:Op maandag 2 februari 2015 16:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kijk nou eens naar je eigen gedrag. Dit is net als de vooravond van WW2.
Echt hè, was ik maar zo mad en bang als jij.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:46 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee hoor.....jouw denkwijze hadden velen aan de voorvond van WW2....wegkijkend en dom ontkennend....![]()
![]()
Nog zo'n "verklaring" die nergens op gestoeld is.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt hè, was ik maar zo mad en bang als jij.
Ja maar alle poorten staan open voor die radicalen. Ze moeten nu gestopt worden. Voordat het te laat is!quote:Op maandag 2 februari 2015 16:49 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nog zo'n "verklaring" die nergens op gestoeld is.
Maar ik begrijp dat jij liever ziet dat jongeren in elkaar geslagen worden met honkbal knuppels of mensen onthoofd...... "goede" instelling hoor, bravo...
Eens. Ik heb de pre-nsdap/pre-nazi Duitse samenleving een stuk hoger zitten dan veel hedendaagse islamitische samenlevingen en kijk in wat voor ondekbaar barbarisme zij destijds zijn vervallen.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Komt natuurlijk wel omdat Duitsers, onafhankelijk van het nazisme, sowieso geniaal waren rond die tijd (van 1800 tot nu).
De wahhabisten/salafisten krijgen (imo) steeds meer aanhang in joegoslavie. Ze 'bekeren' arme mensen die geen baan kunnen vinden voor een uitkeringssalaris. Denk een paar honder euro per maand voor een persoon. Vrouwen moeten daartegen een hijab dragen en zijn moeten de orthodoxe stroming aanhangen. De fijne details weet ik niet, maar een vrouw mag bijvoorbeeld geen man aanraken oid.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:44 schreef DUTCHKO het volgende:
En als men denkt dat ISIS een "buiten de EU probleem" is dan moet ik iedereen teleurstellen.
--------------------------------------------------------
Kijkje in Bosnisch Sharia-dorp
In enkele afgelegen dorpen in Bosnië hangen sommige bewoners de IS-vlag uit. Het Belgische Radio 1 maakte een reportage over het dorpje Gornja Maoca, waar inwoners zijn opgepakt op verdenking van jihadpropaganda.
bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)h_Sharia-dorp__.html
---------------------------------------
Dit is al sinds de Yougoslavie oorlog aan de gang en de radicale islam wint steeds meer terrein.
Zo langzamerhand ga je toch vrezen dat over 25 jaar er ook in Europa een flinke oorlog aan de gang is........
Effectief staan de poorten ook wagenwijd open voor terugkerende jihadisten en nieuwe aanwas.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja maar alle poorten staan open voor die radicalen. Ze moeten nu gestopt worden. Voordat het te laat is!
Daarom moeten ze nu gestopt worden! Ik heb mijn kisten al aan.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Effectief staan de poorten ook wagenwijd open voor terugkerende jihadisten en nieuwe aanwas.
Welnee joh volgens jou valt het allemaal maar mee......dat is DE juiste instelling....quote:Op maandag 2 februari 2015 16:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja maar alle poorten staan open voor die radicalen. Ze moeten nu gestopt worden. Voordat het te laat is!
Juist want wanneer je tegen de terugkeer van religieus gemotiveerde genocideplegers bent, ben je een extreem-rechtse skinhead.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom moeten ze nu gestopt worden! Ik heb mijn kisten al aan.
Heb ik nergens gezegd. En het is 'jou'.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:52 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Welnee joh volgens jouw valt het allemaal maar mee......dat is DE juiste instelling....
Saoedie Arabie....onze "vriend"....quote:Op maandag 2 februari 2015 16:51 schreef topdeck het volgende:
[..]
De wahhabisten/salafisten krijgen (imo) steeds meer aanhang in joegoslavie. Ze 'bekeren' arme mensen die geen baan kunnen vinden voor een uitkeringssalaris. Denk een paar honder euro per maand voor een persoon. Vrouwen moeten daartegen een hijab dragen en zijn moeten de orthodoxe stroming aanhangen. De fijne details weet ik niet, maar een vrouw mag bijvoorbeeld geen man aanraken oid.
Waar ze het geld vandaan halen is me niet bekend, maar zou me niet verbazen als het uit een terroristische netwerk komt.
Ja hallo, kan toch niet strijden op Crocs.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Juist want wanneer je tegen de terugkeer van religieus gemotiveerde genocideplegers bent, ben je een extreem-rechtse skinhead.![]()
Wat ben je toch grappig.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja hallo, kan toch niet strijden op Crocs.
Godallemachtig, wat ben jij toch legendarisch deze maandagmiddag.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja hallo, kan toch niet strijden op Crocs.
Welnee, kijk maar naar JOUW antwoorden.....jij vind het allemaal wel meevallen volgens JOUW "grappig" commentaar....quote:Op maandag 2 februari 2015 16:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb ik nergens gezegd. En het is 'jou'.
ISIS niveau....ja ja....quote:Op maandag 2 februari 2015 16:55 schreef Downwards het volgende:
[..]
Godallemachtig, wat ben jij toch legendarisch deze maandagmiddag.
Dankzij juistquote:Op maandag 2 februari 2015 16:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Eens. Ik heb de pre-nsdap/pre-nazi Duitse samenleving een stuk hoger zitten dan veel hedendaagse islamitische samenlevingen en kijk in wat voor ondekbaar barbarisme zij destijds zijn vervallen.
quote:Op maandag 2 februari 2015 16:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moslims zijn de hedendaagse Nazi's? Begrijp ik dat goed?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Third_Wavequote:
quote:The Third Wave was a social experiment to demonstrate that even democratic societies are not immune to the appeal of fascism.[1][2] It was undertaken by history teacher Ron Jones with sophomore high school students attending his "Contemporary World" history class[1] as part of a study of Nazi Germany.[3]
The experiment took place at Cubberley High School in Palo Alto, California, during the first week of April 1967.[1] Jones, finding himself unable to explain to his students how the German population could have claimed ignorance of the extermination of the Jewish people, decided to demonstrate it to them instead.[3] Jones started a movement called "The Third Wave" and told his students that the movement aimed to eliminate democracy.[1] The idea that democracy emphasizes individuality was considered as a drawback of democracy, and Jones emphasized this main point of the movement in its motto: "Strength through discipline, strength through community, strength through action, strength through pride."[1]
The experiment was not well documented at the time. Of contemporary sources, the experiment is only mentioned in the Cubberley High School student newspaper, The Cubberley Catamount. It is only briefly mentioned in two issues,[4][5] and one more issue of the paper has a longer article about this experiment at its conclusion.[1] Jones himself wrote a detailed account of the experiment some nine years afterwards[3] and more articles about the experiment followed, including some interviews with Jones and the original students.[2]
President Duitse AIVD: 'Radicale islam is subcultuur geworden'quote:First day
Jones writes that he started the first day of the experiment with simple things such as proper seating and extensively drilling the students.[3] He then proceeded to enforce strict classroom discipline by emerging as an authoritarian figure and dramatically improving the efficiency of the class.
The first day's session was closed with only a few rules, intending to be a one day experiment. Students had to be sitting at attention before the second bell, had to stand up to ask or answer questions and had to do it in three words or fewer, and were required to preface each remark with "Mr. Jones".[3]
Second day
On the second day, he managed to meld his history class into a group with a supreme sense of discipline and community.[3] Jones based the name of his movement, "The Third Wave", on the supposed fact that the third in a series of waves is the strongest, an erroneous version of an actual sailing tradition that every ninth wave is the largest.[3][6] Jones made up a salute resembling that of the Nazi regime[1] and ordered class members to salute each other even outside the class. They all complied with this command.[3]
Third day
The experiment took on a life of its own, with students from all over the school joining in: on the third day, the class expanded from initial 30 students to 43 attendees. All of the students showed drastic improvement in their academic skills and tremendous motivation. All of the students were issued a member card, and each of them received a special assignment, like designing a Third Wave Banner, stopping non-members from entering the class, or the like. Jones instructed the students on how to initiate new members, and by the end of the day the movement had over 200 participants.[3] Jones was surprised that some of the students started reporting to him when other members of the movement failed to abide by the rules.[3]
Fourth day
On Thursday, the fourth day of the experiment, Jones decided to terminate the movement because it was slipping out of his control. The students became increasingly involved in the project and their discipline and loyalty to the project was outstanding. He announced to the participants that this movement was a part of a nationwide movement and that on the next day a presidential candidate of the Third Wave would publicly announce its existence. Jones ordered students to attend a noon rally on Friday to witness the announcement.[3]
Fifth and last day
Instead of a televised address of their leader, the students were presented with an empty channel. After a few minutes of waiting, Jones announced that they had been a part of an experiment in fascism and that they all willingly created a sense of superiority like German citizens had in the period of Nazi Germany. He then played them a film about the Nazi regime to conclude the experiment.[3]
Nee mijn vriend, het gaat allemaal om stageplaatsen die ze niet krijgen.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:20 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat vind ik wat te makkelijk. Er zijn ook wel een paar moslims die geen stageplek kunnen vinden en niet radicaliseren.
Heb even de rest weggelaten maar inderdaad, dit is in de USA een legendarisch experiment.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:11 schreef NotYou het volgende:
President Duitse AIVD: 'Radicale islam is subcultuur geworden'
Tja
Vindt. Grappige.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:56 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Welnee, kijk maar naar JOUW antwoorden.....jij vind het allemaal wel meevallen volgens JOUW "grappig" commentaar....
Keywords: ook wel een paar.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee mijn vriend, het gaat allemaal om stageplaatsen die ze niet krijgen.
Dat het merendeel van de studenten (afgestudeerden) geen stage/werk krijgt staat daar compleet buiten, volgens de PVDA.
Voor iemand met Dutch in de naam is je schrijfvaardigheid niet helemaal je van het.quote:
Ja, dan was hij net als Amadou geweest. Een verstandige moslim. Helaas dat dit hem overkomen is.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer dat Younes niet de vredelievende boodschap van de Koran tot zich heeft genomen, misschien moeten we voor die jongens gesubsidieerd koranlessen aanbieden om dit probleem op te lossen.
Ikke niet begrijp....quote:Op maandag 2 februari 2015 17:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Voor iemand met Dutch in de naam is je schrijfvaardigheid niet helemaal je van het.
Leuke mantra die ik je al vaker zie gebruiken. Beledigd zijn is een keuze, je kan er ook om lachen bijvoorbeeld. Maar nee, dat sprookjesboek van jullie staat elke vorm van humor in de weg, blijkt maar weer.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Best knap van jou. Meer dan 1,5 miljard mensen beledigen in zo'n kort stukje.
Je kan er om heen draaien maar als je de islam in z'n geheel beledigd, dus 1,5 miljard mensen, vind ik dat best knap. Dat je zo even een oordeel velt over pak 'm beet 1/5 van de wereldbevolking, is toch fascinerend. Verder interessant om te zien hoe je doorgaat met beledigen, zou bijna denken dat je er plezier uit schept. Ook dat is bewonderenswaardig.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:54 schreef Pek het volgende:
[..]
Leuke mantra die ik je al vaker zie gebruiken. Beledigd zijn is een keuze, je kan er ook om lachen bijvoorbeeld. Maar nee, dat sprookjesboek van jullie staat elke vorm van humor in de weg, blijkt maar weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |