SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Loj op 02-02-2015 12:19:58 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Dat is niet zo cakesmashwaardig en ik vind courgette snoskommers, maar toch bedanktquote:Op maandag 2 februari 2015 14:55 schreef BlueEyes het volgende:
Dot ik heb nog ergens een macrobiotisch () recept voor brownies zonder suiker!
Zal ik 'm voor je opzoeken??
Is met amandelmeel en courgette en geen idee meer, wat ik nog wel weet... LEKKAH!
Ohja, voor de big smash is het natuurlijk wel even anders (die snoskommer proef je trouwens nietquote:Op maandag 2 februari 2015 15:02 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dat is niet zo cakesmashwaardig en ik vind courgette snoskommers, maar toch bedankt
Ik wilde dus voor deze gaan, maar om nu op zoek te gaan naar oerzoet vind ik wat ver gaan.
[ afbeelding ]
Maar heb nu de Albarda bakboeken opgevraagd. Op de een of andere manier vind ik de stap van suikervrij naar verjaardagsslagroomtaart toch wat groot
Hem kennende frot ie ineens de hele taart in zn mondquote:Op maandag 2 februari 2015 15:07 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ohja, voor de big smash is het natuurlijk wel even anders (die snoskommer proef je trouwens niet)
Wat is oerzoet? Geen zin in googlen
En van suikervrij naar slagroomtaart; hoeveel zal hij er echt van binnen krijgen? En het is geen dagelijkse kost toch?
Snap het wel, maar zou er niet teveel op hangen als het maar niet dagelijks is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |