SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Loj op 02-02-2015 12:19:58 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Dat is niet zo cakesmashwaardig en ik vind courgette snoskommers, maar toch bedanktquote:Op maandag 2 februari 2015 14:55 schreef BlueEyes het volgende:
Dot ik heb nog ergens een macrobiotisch () recept voor brownies zonder suiker!
Zal ik 'm voor je opzoeken??
Is met amandelmeel en courgette en geen idee meer, wat ik nog wel weet... LEKKAH!
Ohja, voor de big smash is het natuurlijk wel even anders (die snoskommer proef je trouwens nietquote:Op maandag 2 februari 2015 15:02 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dat is niet zo cakesmashwaardig en ik vind courgette snoskommers, maar toch bedankt
Ik wilde dus voor deze gaan, maar om nu op zoek te gaan naar oerzoet vind ik wat ver gaan.
[ afbeelding ]
Maar heb nu de Albarda bakboeken opgevraagd. Op de een of andere manier vind ik de stap van suikervrij naar verjaardagsslagroomtaart toch wat groot
Hem kennende frot ie ineens de hele taart in zn mondquote:Op maandag 2 februari 2015 15:07 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ohja, voor de big smash is het natuurlijk wel even anders (die snoskommer proef je trouwens niet)
Wat is oerzoet? Geen zin in googlen
En van suikervrij naar slagroomtaart; hoeveel zal hij er echt van binnen krijgen? En het is geen dagelijkse kost toch?
Snap het wel, maar zou er niet teveel op hangen als het maar niet dagelijks is.
Ik hoorde dat dat niet altijd hoeft... Misschien de moeite waard om toch even naar te laten kijken? Bij M was het vooral te merken aan pijn bij mij en rozere tepels, en onrustig drinken, strekken en klakken bij M.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:14 schreef Cheiron het volgende:
Spruw moet je toch witte afzetting in het mondje zien? Daar is geen sprake van (ja, net na het drinken natuurlijk, maar verder niet.)
Zoë mooie wagen! En fijn dat jullie nu in rustiger vaarwater zitten.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:11 schreef Zoë23 het volgende:
NTS jeetje, beterschap!
Kwak spannend!
en![]()
oeh een mijlpaal coco
ben benieuwd hoe lang we de box bij E en S gebruiken.
S.ara vond de box niet zo leuk.chocolade als babyvoeding,..
zag een foto voorbij komen bij de sept/okt mama's @ FB. Een baby met chocolade op dr "fiep".
kind was toen 4 weken oudik dacht eerst dat het een grapje was.. maar nee.
DaD
klopt man heeft nu 2 weken zorgverlofen dat is echt zo fijn.
het ging echt niet meer door al die nachten..
nu hebben we een goed ritme, zijn we goed uitgerust, we vinden elkaar weer liefde babys zijn er vrolijk en doen het super goed.
we hebben een nieuwe kinderwagen gekocht
http://www.pinkorblue.nl/(...)bEw8MCFanMtAodx1cAeA
met nog 2 reiswiegen erbij.
Het klinkt mij niet echt in de oren als reflux, maar het kan wel met een goede nachtrust. Mijn ervaring was dat hij last had van verborgen reflux en s nachts prima sliep. Wel met zn bedje omhoog.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:43 schreef Cheiron het volgende:
Hmm, bij ons loopt het eten met C wel een beetje uit de hand nu. Overdag zet hij het op een gillen zodra er een speen of borst bij zn mond in de buurt komt. Pas nadat de grootste huilbui voorbij is gaat hij enigszins normaal gaat eten, wat voor ons niet fijn is, maar al helemaal niet voor hem.
Om die reden (en omdat we af en toe een mondje terug zien komen die hij dan weer inslikt) gaan we nog beter letten op de symptomen van reflux. Ik twijfel een beetje omdat hij in de nacht meteen, normaal drinkt zonder ook maar een moment te huilen. Hij wordt semi-wakker, gaat eten en valt weer lekker in slaap
Iemand hier ervaring mee? Het is zo zielig om het mannetje te zien die ontzettend honger heeft, maar echt niet wil eten.
Het vreemde is overigens dat hij wel nog goed aankomt (200 gram per week), waardoor het OKC zegt dat er waarschijnlijk niets aan de hand is. Maar nu is mijn vriendin nog vrij en kan dus uren besteden om hem rustig te krijgen om te eten, maar zodra zij weer gaat werken kan dat natuurlijk niet zo en zou hij echt minder binnen krijgen..
Het is ook niet niks meissiequote:Op maandag 2 februari 2015 16:23 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn rug begaf het (ben zaterdag heel vervelend gevallen en sindsdien rugpijn) dus hebben m in bed gelegd. Was vrijwel meteen gillen. J zit nu in de stoel naast t bedje met zn laptop op schoot te werken.
Ik zat net echt met gierende uithalen te huilen in de kamer... T is gewoon even te veel. Manneke zit niet lekker in zn vel en daar kan hij niks aan doen, maar ik ben gewoon nog steeds niet echt beter, heb n drukke week voor de boeg met masterclass en huizenjacht, en t overviel me ineens... Ben zo moe ook...
Blij dat J door treingedoe en de ziekenhuisafspraak een dagje thuiswerkt.. Ik kruip even in mn coconnetje...
Ik had een kwarktaart gemaakt voor de cakesmashquote:Op maandag 2 februari 2015 15:02 schreef Dot. het volgende:
[..]
Dat is niet zo cakesmashwaardig en ik vind courgette snoskommers, maar toch bedankt
Ik wilde dus voor deze gaan, maar om nu op zoek te gaan naar oerzoet vind ik wat ver gaan.
[ afbeelding ]
Maar heb nu de Albarda bakboeken opgevraagd. Op de een of andere manier vind ik de stap van suikervrij naar verjaardagsslagroomtaart toch wat groot
quote:Op maandag 2 februari 2015 16:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik had een kwarktaart gemaakt voor de cakesmash. Helaas had ik er ook blauwe muisjes op gedaan en dacht kuiken na één aanraking: getver er zit een muisje op mijn hand, dus dat was echt een succes
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat binnenkort nog wel even wat meer foto's zien van het feestje. Het was heel leuk. En ook bijzonder om te zien hoe I zich staande hield in al het feestgedruis en de vele cadeaus..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
En S'nachts ook goed at, of dat ook niet?quote:Op maandag 2 februari 2015 16:32 schreef AwayTL het volgende:
te eten, maar zodra zij weer gaat werken kan dat natuurlijk niet zo en zou hij echt minder binnen krijgen..
Het klinkt mij niet echt in de oren als reflux, maar het kan wel met een goede nachtrust. Mijn ervaring was dat hij last had van verborgen reflux en s nachts prima sliep. Wel met zn bedje omhoog.
Same here! En beterschapquote:Op maandag 2 februari 2015 19:19 schreef Chanty het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben met fok op hun mobiel? Ik kan geen topics meer aanklikkenOp de pc werkt alles. Inmiddels al telefoon opnieuw opgestart, leeggegooid maar niks helpt
Ook dat, maar daar had hij overdag ook geen last van. Hij had er vooral na de voeding last van.quote:Op maandag 2 februari 2015 17:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
En S'nachts ook goed at, of dat ook niet?
We hebben nu een Bugaboo Donkey. We begonnen met een EasyWalker duo, maar omdat de kindjes niet mijn kant op konden kijken heb ik die weggedaan toen ze in de zitjes gingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door _NIKKI_ op 02-02-2015 21:15:23 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |